Gå til innhold

Har du gym crush/flørt selv om du har partner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hører hele tiden om dette fenomenet med gym crush, en flørt gående med en person man gjentatte ganger ser på treningssenteret.

Hvor vanlig er egentlig dette blant voksne folk som er i stabile forhold?

Min samboer er i 40-årene, trofast type, men veldig glad i å trene og gjør dette til faste dager og tider. Har ikke tenkt noe over det før, annet enn at det er flott at han trener regelmessig og tar vare på kroppen/helsa. Helt til en venninne som først og fremst trener på senter sier at hun ser slik flørt heeeeeele tiden på senteret der hun trener. Lange blikk, tilfeldig bruke samme maskin, hjelpe hverandre, være nær hverandre.  

Noen andre i forhold som driver med dette?

Anonymkode: 531f8...b04

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei. Når jeg er på treningssenter så er jeg der for å trene.

Jeg trener til faste tidspunkt og dermed er det også noen menn der som trener til samme tidspunkt. Ingen av oss flørter eller prater med hverandre. Vi er alle opptatt av egen trening.

Anonymkode: c8818...a6d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, men jeg har en tech-support-flørt på jobben. Han sverger på at jeg ser ut som jeg er 25 😘

Anonymkode: 5356f...8da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, ikke noe gym-crush her. Visste ikke at slikt fantes en gang. Nå har jeg fått med meg at det finnes sånne treningssentre, men jeg har aldri satt mine bein et slikt sted, så det kan være derfor jeg ikke opplever gym-crush.

Kan imidlertid oppleve crush når jeg jeg på konferanser, møter og kurs for potetdyrkere og sosialiserer med flotte folk der. Det må vel hete potet-crush, det da, selv om jeg ikke har hørt noen bruke det uttrykket.

Anonymkode: 2bb6e...db1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen er gymcrushen min ❤️

Når han squatter 150 kilo, som er  vekten av meg 3 ganger…. 

Anonymkode: 93d89...ed9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trener flere gang i uka, og er en ganske pen dame (unnskyld høres innbilsk ut) og ikke opplevd noe slikt. Er der for å trene, og opplever at det gjelder for alle. Ikke opplevd noe flørting noengang. 

Anonymkode: 6b6a4...168

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jaa jeg trener til samme tidspunkt hver dag og har et gymcrush som gjør det samme. Vet at han er singel, men jeg er ikke. Fantaserer om han❤️

Anonymkode: 03af7...de9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er singel, men har hatt/har en gym-crush på en som trener samtidig. Aner ikke om han er singel, det er dessverre ikke noen flirt gående engang. Tenker at han er langt utenfor min liga, så han har heller blitt mitt eye candy på treningen 😅

Anonymkode: 967f6...143

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har bare hatt ett gym crush og det var på en annen kvinne. Hun var finere og mer maskulin enn 98% av mennene der inne. Ikke som i bolede muskler, som i trygg og selvsikker utstråling. Sterk var hun også. Nå trener hun ikke på samme gym lengre og jeg har ikke hatt noen andre crush hverken før eller siden.

Tror jeg må være bifil… 

Anonymkode: c859b...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ekkel trend her at folk skaper treningssentre til en sex-arena for kåte idioter. Ærlig talt! 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg er hodestups forelsket i min mann og kan ikke se for meg noen andre. 

Men jeg vet at min mann ser på andre jenter, det gjør ikke meg noe. Er ikke sjalu og vet hvor godt vi har det, og det er det noe han påpeker svært ofte. ( tenk hvor heldige vi er som har hverandre, osv osv)

Anonymkode: 851e8...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er så heldig at jeg har tilgang til et godt utstyrt treningslokale der jeg som oftest trener helt alene eller sammen med en kollega. Det meste jeg har sett av folk der, er 5-6 stykker og det er uvanlig mange😃

For en del år siden trente jeg ofte på «vanlig» kommersiell gym, men la aldri merke til andre som trente. Jeg hører på musikk og er fokusert og opptatt av det jeg driver med. Fullstendig uinteressert i kontakt med andre som er der. Trening er ikke en sosial arena for min del.

Anonymkode: 6d207...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Rotemor skrev (10 timer siden):

Det er en ekkel trend her at folk skaper treningssentre til en sex-arena for kåte idioter. Ærlig talt! 

Jepp, og de fleste menn er ganske lite tiltrekkende mens de trener. Mulig menn tenker annerledes 😛 

Anonymkode: 7da76...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svetter og stønner så jævlig på treningssenteret at sex og flørt er det siste jeg tenker på. Jeg er også helt sikker på at jeg utstråler hverken attraktivitet eller tilgjengelighet.

Litt pussig, for i prinsippet mener jeg at alle arenaer er flørte-arenaer. Det bare skjer ikke på treningssenteret.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, jeg er hodestups forelsket i min mann og kan ikke se for meg noen andre. 

Men jeg vet at min mann ser på andre jenter, det gjør ikke meg noe. Er ikke sjalu og vet hvor godt vi har det, og det er det noe han påpeker svært ofte. ( tenk hvor heldige vi er som har hverandre, osv osv)

Anonymkode: 851e8...e81

"Tenk hvor heldige vi er som har hverandre osv" Det påpeker jeg også, i tider der jeg tviler litt og trenger en påminnelse. 

Anonymkode: 12e72...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Tja, jeg trener med gum crushet mitt - som er mannen min 😂 Aldri observert noe av det venninnen din snakker om på mitt senter. Folk er der for å trene, ikke flørte. 

Anonymkode: 35b27...8fc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så godt å høre at dette er et ukjent fenomen for de fleste 😇

Trener på senter om vinteren selv, og har aldri tittet på andre menn med den intensjonen. 

Det jeg har tittet på er helst veldig avkledde jenter eller jenter med shorts/bukse laaaaaaaaaangt inn i anus eller mellom kjønnsleppene. Det ser helt fullstendig sprøtt ut. 

Ts

Anonymkode: 531f8...b04

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (4 timer siden):

Jeg svetter og stønner så jævlig på treningssenteret at sex og flørt er det siste jeg tenker på. Jeg er også helt sikker på at jeg utstråler hverken attraktivitet eller tilgjengelighet.

Litt pussig, for i prinsippet mener jeg at alle arenaer er flørte-arenaer. Det bare skjer ikke på treningssenteret.

Får du henvendelser på andre arenaer? 

Anonymkode: c7c87...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får du henvendelser på andre arenaer? 

Anonymkode: c7c87...e32

Kall det interesse mer enn åpne invitasjoner. Det hender.

Det er hyggelig, jeg liker att bjuda på.

Bortsett fra -altså- på treningssenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...