AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg er ass. Leder på en butikk. For 6 mnd gikk jeg ned fra 100% til 80%. Jeg har spurt lederen min nå om jeg kan få gå opp til 100%, men det var tydeligvis ikke mulig. Det er en annen ansatt som er helt ny, og har jobbet her kun i 3 mnd som får 2-3 vakter i uken selv om han har 20%. Er det ikke den personen som har jobbet lengst som burde få de vaktene? Jeg aner ikke hvordan dette med fortrinnsrett fungerer, og heller ikke rettigheter rundt akkurat dette. Setter pris på informativ råd💕 Anonymkode: ca566...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Nei, så lenge dere er ansatt begge to stiller dere likt. Du ville hatt fortrinn dersom han leies inn. Anonymkode: c7b45...04c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, så lenge dere er ansatt begge to stiller dere likt. Du ville hatt fortrinn dersom han leies inn. Anonymkode: c7b45...04c Takk for svar ! Anonymkode: ca566...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Du igjen? Har du snart forstått at du ikke har noen rett til å gå opp og ned i stilling akkurat som det passer deg? Stakkars arbeidsgiver som prøver å få en liten butikk til å gå rundt og så skal man ha ansatt noen som tror alt dreier seg om dem og som bare har rettigheter og ingen plikter. Anonymkode: 7212f...fa1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Du har ingen rettigheter her. Anonymkode: cd7da...f7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå