AnonymBruker Skrevet 14. mars #41 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 19.26): Jeg har fler. Kondom er et must👌 Anonymkode: 9eccf...990 Ekspander Og hvilket kjønn er du? Anonymkode: 4d4bf...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #42 Del Skrevet 14. mars Even Tuell skrev (På 13.3.2025 den 21.26): Kjønnene er nokså like egentlig, så ja ... helt sikkert mange kvinner som ikke blir fristet av en nyknulla kuk. Jeg holder dog en knapp på at flere menn har problem med andre menns sæd enn kvinner med andre kvinners væsker. Når det er sagt, står en fyr der med kuken i hånda og ei villig fitte foran seg, så stapper han den inn. Sæd or not. Menn er enklere og kanskje litt mer desperate sånn sett enn kvinner. Bak tastaturet er de tøffe og harde på prinsippene, men når anledningen byr seg til å få pult litt forsvinner nok mange motforestillinger. Tre-fire dager siden sex og likevel ikke interessert? Er nysgjerrig ... ville det endret seg om de hadde hatt sex med kondom da? Kunne du hatt en trekant sammen med ei dame og en annen mann ... så lenge dere brukte kondom? Eller mottatt en blowjob av ei som hadde sugd en annen for ikke så lenge siden? Ekspander Tre-fire dager og brukt kondom, så ja. Trekant med en annen mann der kondom blir brukt? Aldri. Byr meg enormt imot å ha sex sammen med en annen mann. Anonymkode: 4d4bf...f3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #43 Del Skrevet 14. mars Har også en fantasi om å ha en annen mann i forholdet innimellom. Tanken tenner meg bare mer og mer. Tenker på det når jeg onanerer alene. I så fall skulle alle tre vært intime sammen. Ikke bare meg og en mann av gangen. Skulle gjerne hatt noen faste vi kunne utforsket med. - kvinne Anonymkode: 63af5...3cf 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #44 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 20.05): Har også en fantasi om å ha en annen mann i forholdet innimellom. Tanken tenner meg bare mer og mer. Tenker på det når jeg onanerer alene. I så fall skulle alle tre vært intime sammen. Ikke bare meg og en mann av gangen. Skulle gjerne hatt noen faste vi kunne utforsket med. - kvinne Anonymkode: 63af5...3cf Ekspander Det anbefales😊 Anonymkode: 03281...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #45 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 20.07): Det anbefales😊 Anonymkode: 03281...4b3 Ekspander Ble jo enda mer lysten til å prøve når jeg ser du anbefaler det. Da har du nok mange gode erfaringer😊 Har dere noe fast? Anonymkode: 63af5...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #46 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 9.57): Og hvilket kjønn er du? Anonymkode: 4d4bf...f3c Ekspander Det var vel et spørsmål retta mot kvinner? "Er det noen som kjenner seg igjen?" Jeg vil ikke ha to, jeg har alt fler 😉 Anonymkode: 9eccf...990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 14. mars #47 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 20.05): Har også en fantasi om å ha en annen mann i forholdet innimellom. Tanken tenner meg bare mer og mer. Tenker på det når jeg onanerer alene. I så fall skulle alle tre vært intime sammen. Ikke bare meg og en mann av gangen. Skulle gjerne hatt noen faste vi kunne utforsket med. - kvinne Anonymkode: 63af5...3cf Ekspander Skulle ønske du var min kjæreste. Sjansen for det er dessverre liten. Hun er nokså tradisjonell seksuelt og ikke åpen for å "eksperimentere" med andre 😕 Dersom hun hadde ytret et slikt ønske hadde jeg blitt både tent og glad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 14. mars #48 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 20.05): Har også en fantasi om å ha en annen mann i forholdet innimellom. Tanken tenner meg bare mer og mer. Tenker på det når jeg onanerer alene. I så fall skulle alle tre vært intime sammen. Ikke bare meg og en mann av gangen. Skulle gjerne hatt noen faste vi kunne utforsket med. - kvinne Anonymkode: 63af5...3cf Ekspander Vi har en felles elsker. Når alle tre møtes har alle sex med alle. Hun tenner voldsomt på at mennene har sex sammen og at vi begge forsyner oss av henne. Deilig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #49 Del Skrevet 14. mars Er vel ganske vanlig å fantasere om dette som dame, selv om man ikke nødvendigvis styrer med å sette det ut i live. Anonymkode: 4f493...3e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #50 Del Skrevet 14. mars Noen ganger tenker jeg at menn tror at kvinner bare fantaserer om en mann hun er forelsket i, og de har søt og romantisk elskov bare de to. 🥰 Anonymkode: 4f493...3e7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #51 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 20.13): Ble jo enda mer lysten til å prøve når jeg ser du anbefaler det. Da har du nok mange gode erfaringer😊 Har dere noe fast? Anonymkode: 63af5...3cf Ekspander Vi har det og det anbefales at det er noen faste, som du også er inne på. Mennene bør ikke ha berøringsangst, trenger ikke å være bi. Men det blir jo litt armer og bein☺️ Fordelen med en/noen faste er at sex som regel blir bedre etterhvert som en blir bedre kjent🥰 Anonymkode: 03281...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #52 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 22.39): Noen ganger tenker jeg at menn tror at kvinner bare fantaserer om en mann hun er forelsket i, og de har søt og romantisk elskov bare de to. 🥰 Anonymkode: 4f493...3e7 Ekspander Ja så feil kan man ta😊 Anonymkode: 03281...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #53 Del Skrevet 15. mars 911 skrev (På 14.3.2025 den 21.35): Skulle ønske du var min kjæreste. Sjansen for det er dessverre liten. Hun er nokså tradisjonell seksuelt og ikke åpen for å "eksperimentere" med andre 😕 Dersom hun hadde ytret et slikt ønske hadde jeg blitt både tent og glad. Ekspander Da hadde nok din partner passet perfekt for meg. Jeg kunne aldri tolerert at en annen mann pulte henne. Da hadde det vert slutt. Vi vil elske hverandre og være tro hele livet. Anonymkode: 4d4bf...f3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 15. mars #54 Del Skrevet 15. mars Jet liker to menn av den enkle grunnen av at det er deilig å være midtpunkt, deilig og turn on med masse oppmerksomhet, Kos og lek og ikke minst dobbel penetrasjon, det er lite som gir bedre orgasmer enn å kjenne en foran og bak samtidig😊 Men, det er sjelden slike muligheter byr seg😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #55 Del Skrevet 15. mars Ingv38 skrev (På 15.3.2025 den 8.25): Jet liker to menn av den enkle grunnen av at det er deilig å være midtpunkt, deilig og turn on med masse oppmerksomhet, Kos og lek og ikke minst dobbel penetrasjon, det er lite som gir bedre orgasmer enn å kjenne en foran og bak samtidig😊 Men, det er sjelden slike muligheter byr seg😳 Ekspander Jeg liker også 2 menn (også 3), dvs det å være en av mennene. Det gir veldig mange muligheter for stillinger,lek og dominanse... det å samarbeide med å behandle dama er spennende og opphissende...og leken kan foregå lenge... Hvorfor byr muligheten seg sjeldent? Er flere menn som vil det og kan bli faste bull inn i slikt.. Anonymkode: b51d7...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 15. mars #56 Del Skrevet 15. mars Mulighetene begrenser seg av praktiske årsaker, med to tenåringer i huset osv, likeså, vi har kontakt med en eks av meg som kjenner meg svært godt og han møter jeg eller vi når det klaffer slik men han bor litt for langt fra til at ting er mulig så ofte som jeg tidvis ønsker at det skal være mulig😳 Jeg tenker barna skal få slippe å vite noe om denne siden av mamma og jeg har ikke lyst til å dra noen nye inn i den delen her av meg😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #57 Del Skrevet 15. mars 911 skrev (På 14.3.2025 den 21.35): Skulle ønske du var min kjæreste. Sjansen for det er dessverre liten. Hun er nokså tradisjonell seksuelt og ikke åpen for å "eksperimentere" med andre 😕 Dersom hun hadde ytret et slikt ønske hadde jeg blitt både tent og glad. Ekspander Takk, så hyggelig å høre at det finnes menn som er åpne og positive til det. Ikke alle kvinner og menn ønsker å utforske dette, og at folk er forskjellige må man nesten bare respektere☺️ Gjerne dere kan utforske seksuelt på andre måter i forholdet☺️ Anonymkode: 63af5...3cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #58 Del Skrevet 15. mars Snok1 skrev (På 14.3.2025 den 22.31): Vi har en felles elsker. Når alle tre møtes har alle sex med alle. Hun tenner voldsomt på at mennene har sex sammen og at vi begge forsyner oss av henne. Deilig! Ekspander Høres veldig deilig ut, er dette jeg ønsker å utforske, ja. Høres ut som dere har det fint, funnet en løsning som fungerer for alle og som føles bra for alle. Da har man det jo bare deilig sammen☺️ Anonymkode: 63af5...3cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #59 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 23.01): Vi har det og det anbefales at det er noen faste, som du også er inne på. Mennene bør ikke ha berøringsangst, trenger ikke å være bi. Men det blir jo litt armer og bein☺️ Fordelen med en/noen faste er at sex som regel blir bedre etterhvert som en blir bedre kjent🥰 Anonymkode: 03281...4b3 Ekspander Høres ut som dere også har funnet en fin løsning som fungerer fint for alle☺️ Ja, ønsker at alle tre er like aktive med alle, man må ikke nødvendigvis være bi for å nyte og ha det litt deilig sammen. Må være noen faste som du sier, er tryggest for alle. Ser for meg at det bare ville blitt bedre og bedre etterhvert som man ble bedre kjent og mer komfortabel🥰 Anonymkode: 63af5...3cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 15. mars #60 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 14.14): Høres veldig deilig ut, er dette jeg ønsker å utforske, ja. Høres ut som dere har det fint, funnet en løsning som fungerer for alle og som føles bra for alle. Da har man det jo bare deilig sammen☺️ Anonymkode: 63af5...3cf Ekspander Det kan jeg bekrefte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå