AnonymBruker Skrevet 12. mars #21 Del Skrevet 12. mars Det ville jeg ikke tatt som et kompliment. De færreste damer vil ha to menn. Anonymkode: b904f...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. mars #22 Del Skrevet 12. mars Sjarmør skrev (16 timer siden): Jeg traff ei gift dame en gang som fortalte meg at hun ønsket seg en mann til. Er det noen som kjenner seg igjen, og hvorfor? Mitt inntrykk er at alle damer som ønsker seg en mann ekstra.. er gift. Såkalte hotwife i parkonto (f.eks nakentid) 2 single venninner nei.. da må de nok være bifile💞 Men hun Hotwifen har heller ikke noe imot at det bare blir dere to, hvis du ikke takler mannen under sex.. Jeg hadde besøk av ei i helga, og som takk for lånet fikk han en 12 års gammel cognac.. Så det ble happy wife and husband🤭Til felles for alle par, kvinner og menn.. alle er like hyggelige🪄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. mars #23 Del Skrevet 12. mars Phitta Phjong skrev (16 timer siden): Fordi det er deilig å bytte litt på hvem man ligger med. Og får man begge samtidig, er jo lykken komplett. Der er jeg enig igjen😆KG har vansker med å forstå at dette er en vanlig hærlig fetish.. blandt helt vanlige mennensker.. Så fullt mulig at noen har slike par som naboer også.. Det er så enkelt å forstå, at de holder sexen hemmelig for andre.. Så for å finne dem, må dem oppsøkes på et forum😉 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjarmør Skrevet 12. mars Forfatter #24 Del Skrevet 12. mars Cor Cubiculum skrev (2 timer siden): Når jeg leser ALLE innleggene dine i sammenheng, tror jeg dette var hennes måte å flørte/prøve å sjekke deg opp for litt sengekos. Klarte hun det? Nei det ble ikke noe, men hadde hun ikke vært gift så hadde jeg gjerne datet henne for å si det sånn. Hun har også vært pågående på meldinger om at hun vil snakke med meg, bare for å høre hvordan det går osv, til tross for at vi ikke er i samme miljø. Så har hatt følelsen av det samme som du skriver, ville bare ha en slags bekreftelse. Mulig hun er lei av ekteskapet, men samtidig snakker hun en del om ekteskapet - men ikke på noen negativ måte. Hun nevnte bl.a at hun hadde sagt det til mannen sin at hun kunne tenke seg 2 menn, men at han ikke hadde svart henne på det spørsmålet. Enten er hun poly eller så er det sikkert noe som skurrer som hun ikke vil nevne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 12. mars #25 Del Skrevet 12. mars Phitta Phjong skrev (21 timer siden): Fordi det er deilig å bytte litt på hvem man ligger med. Og får man begge samtidig, er jo lykken komplett. ….dessuten er det digg for mennene å få litt variasjon i kosten også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #26 Del Skrevet 12. mars Min største fantasi er å bli tatt av to menn samtidig, lite som tenner meg mer når jeg onanaerer. I virkeligheten kan jeg tenke meg det blir mye bein og armer og ikke like digg som i mine fantasier. Men jeg skulle gjerne hatt en i munnen mens en tok meg bak fra osv. For meg er det den ultimate tenningen. har derimot ikke opplevelse av at mange menn er interessert i dette og at jeg nok ikke får sjekket det ut i virkeligheten. Anonymkode: 7ec3e...37d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 12. mars #27 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min største fantasi er å bli tatt av to menn samtidig, lite som tenner meg mer når jeg onanaerer. I virkeligheten kan jeg tenke meg det blir mye bein og armer og ikke like digg som i mine fantasier. Men jeg skulle gjerne hatt en i munnen mens en tok meg bak fra osv. For meg er det den ultimate tenningen. har derimot ikke opplevelse av at mange menn er interessert i dette og at jeg nok ikke får sjekket det ut i virkeligheten. Anonymkode: 7ec3e...37d Jeg vil tro at en kvinne har langt større sjanse til å få ordnet seg en trekant enn for en mann. En profil eller to på et par utvalgte nettsider og så burde det være muligheter ... både om man ønsker seg to menn eller en mann pluss en annen kvinne. Verden er full av single menn som ønsker seg en trekant (eller to-kant for den saks skyld), så det er langt større konkurranse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 12. mars #28 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 18.03): Hadde aldri blitt aktuelt å stikke den inn i ei mus der en annen hadde vert og lagt igjen sitt like før. Vil tro en del damer føler det slik motsatt med to damer/en mann også? Anonymkode: 4d4bf...f3c Njaaa ... jeg har mer inntrykk at menn generelt er sykt mye "reddere" for sæd eller å være borti en annen manns pikk enn for kvinner. Menn kan knapt få seg til å si at en annen mann er kjekk eller pen, og det verste man kan kalle mange menn er 'homo'. Og har man vært i nærheten av en annen manns stive pikk ER man tilsynelatende homo. Mange menn vil ikke engang kysse dama etter en blowjob ... så "redde" er de for sæd. Det er langt mindre kontroversielt om to kvinner er nær hverandre, og ingen løfter et særlig stort øye om to kvinner kysser og kliner litt på fest. Hadde to menn gjort det samme, ville "bøg-polisen" kommet med en gang. Skal man være med på en fler-kant, så må man ha et avslappet forhold til andres kropper og væsker. Sex er til tider en messy business. Om jeg hadde vært med på en flerkant, hadde det gjort meg nada om han andre hadde knullet henne først. Om noe hadde vært sexy. Liker jo en god cream pie ... så hvor ikke lage to? Fyllt henne skikkelig opp... litt ekstra gladd blir det og 😛 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 12. mars #29 Del Skrevet 12. mars Even Tuell skrev (32 minutter siden): Jeg vil tro at en kvinne har langt større sjanse til å få ordnet seg en trekant enn for en mann. En profil eller to på et par utvalgte nettsider og så burde det være muligheter ... både om man ønsker seg to menn eller en mann pluss en annen kvinne. Verden er full av single menn som ønsker seg en trekant (eller to-kant for den saks skyld), så det er langt større konkurranse. Min partner og jeg deler en bimann. Det er fantastisk for alle tre! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 13. mars #30 Del Skrevet 13. mars Snok1 skrev (14 timer siden): ….dessuten er det digg for mennene å få litt variasjon i kosten også! Nettopp. Og det å blande litt safter fra flere mennesker samtidig, er bare dritsexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #31 Del Skrevet 13. mars Da jeg var sammen med 2 menn, var det fordi jeg elska begge to, rett og slett. Vi hadde aldri trekant, og jeg hadde i hovedsak ikke sex med begge på samme dag. Litt forskjeller på sexen var det jo. Men det mest sexy og flotte var den følelsen; to stykker elsker meg, og jeg dem... Den følelsen kan jeg savne, selv om jeg nå trives i monogamt forhold. Anonymkode: 8a8b5...c3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #32 Del Skrevet 13. mars Even Tuell skrev (7 timer siden): Njaaa ... jeg har mer inntrykk at menn generelt er sykt mye "reddere" for sæd eller å være borti en annen manns pikk enn for kvinner. Menn kan knapt få seg til å si at en annen mann er kjekk eller pen, og det verste man kan kalle mange menn er 'homo'. Og har man vært i nærheten av en annen manns stive pikk ER man tilsynelatende homo. Mange menn vil ikke engang kysse dama etter en blowjob ... så "redde" er de for sæd. Det er langt mindre kontroversielt om to kvinner er nær hverandre, og ingen løfter et særlig stort øye om to kvinner kysser og kliner litt på fest. Hadde to menn gjort det samme, ville "bøg-polisen" kommet med en gang. Skal man være med på en fler-kant, så må man ha et avslappet forhold til andres kropper og væsker. Sex er til tider en messy business. Om jeg hadde vært med på en flerkant, hadde det gjort meg nada om han andre hadde knullet henne først. Om noe hadde vært sexy. Liker jo en god cream pie ... så hvor ikke lage to? Fyllt henne skikkelig opp... litt ekstra gladd blir det og 😛 Helt riktig! Hadde aldri pult ei dame jeg visste en annen hadde pult innafor tre-fire dager tidligere. Totalt turn off. Vil tro mange kvinner ikke vil ha en som nettopp har vert inne i ei annen også? Anonymkode: 4d4bf...f3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 13. mars #33 Del Skrevet 13. mars Phitta Phjong skrev (36 minutter siden): Nettopp. Og det å blande litt safter fra flere mennesker samtidig, er bare dritsexy Jepp. Jo mer safter, jo bedre!🤗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #34 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Helt riktig! Hadde aldri pult ei dame jeg visste en annen hadde pult innafor tre-fire dager tidligere. Totalt turn off. Vil tro mange kvinner ikke vil ha en som nettopp har vert inne i ei annen også? Anonymkode: 4d4bf...f3c Tanken og fantasien tenner meg. Aldri prøvd. Anonymkode: e7459...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #35 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 17.58): Kanskje de da tilsammen hadde gjort nok i huset til at det føltes som et bidrag? 😂 (finnes jo menn som bidrar altså, men jeg er vel litt miljøskadet av å ha vært gift med en som ikke bidro.) Selv er jeg i tvil om jeg vil ha en mann engang, to hadde vært helt utelukket😂 Anonymkode: 92a8c...cc7 Kan også være at du som så mange andre kvinner kun ser det du selv vil se, og ikke ser alt andre gjør som du selv ikke har fremst i pannebrasken. I tillegg er det mentalt takserende å leve sammen med en kvinne siden nærmest alle har et snev av angst, depresjon, adhd og narsissisme. Så det utgjør en del husarbeid. Anonymkode: 837a4...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #36 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Helt riktig! Hadde aldri pult ei dame jeg visste en annen hadde pult innafor tre-fire dager tidligere. Totalt turn off. Vil tro mange kvinner ikke vil ha en som nettopp har vert inne i ei annen også? Anonymkode: 4d4bf...f3c Har gjort det mange ganger, gjerne mens det renner ut og ferdig smurt... tenner meg veldig!!! Anonymkode: b51d7...c4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #37 Del Skrevet 13. mars Aldri hørt en venninne eller kvinnelige bekjente eller noe uttrykke et slikt ønske. De fleste kvinner har mer enn nok med en, tror jeg. Å vaske og rydde og styre for enda en slappfisk hadde i hvert fall ikke jeg orket! Anonymkode: f592c...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #38 Del Skrevet 13. mars Jeg har fler. Kondom er et must👌 Anonymkode: 9eccf...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 13. mars #39 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Helt riktig! Hadde aldri pult ei dame jeg visste en annen hadde pult innafor tre-fire dager tidligere. Totalt turn off. Vil tro mange kvinner ikke vil ha en som nettopp har vert inne i ei annen også? Anonymkode: 4d4bf...f3c Kjønnene er nokså like egentlig, så ja ... helt sikkert mange kvinner som ikke blir fristet av en nyknulla kuk. Jeg holder dog en knapp på at flere menn har problem med andre menns sæd enn kvinner med andre kvinners væsker. Når det er sagt, står en fyr der med kuken i hånda og ei villig fitte foran seg, så stapper han den inn. Sæd or not. Menn er enklere og kanskje litt mer desperate sånn sett enn kvinner. Bak tastaturet er de tøffe og harde på prinsippene, men når anledningen byr seg til å få pult litt forsvinner nok mange motforestillinger. Tre-fire dager siden sex og likevel ikke interessert? Er nysgjerrig ... ville det endret seg om de hadde hatt sex med kondom da? Kunne du hatt en trekant sammen med ei dame og en annen mann ... så lenge dere brukte kondom? Eller mottatt en blowjob av ei som hadde sugd en annen for ikke så lenge siden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 14. mars #40 Del Skrevet 14. mars Even Tuell skrev (11 timer siden): Tre-fire dager siden sex og likevel ikke interessert? Er nysgjerrig ... ville det endret seg om de hadde hatt sex med kondom da? Kunne du hatt en trekant sammen med ei dame og en annen mann ... så lenge dere brukte kondom? Eller mottatt en blowjob av ei som hadde sugd en annen for ikke så lenge siden? Helt klart, men ikke med en tilfeldig dame. Det måtte være min dame som fikk oppleve en større kuk enn det jeg har. Så lenge alle er friske så ville kondom vært et "hinder". Elsker creampie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå