AnonymBruker Skrevet 13. mars #121 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 17.32): Nå er det vel jentene og ikke kvinnene som spørres, det vil si de unge, nyforelskede, single. Alle vil ha sex 2 ganger daglig når man er nyforelsket og har 8 timer fritid å slå ihjel hver eneste dag. Når man blir en voksen kvinne 10 år + inn i et forhold, så klarer de fleste seg veldig fint med sex et par ganger i måneden. Menneskeheten er dessverre ikke avhengig av kvinnens orgasme for å overleve. Anonymkode: fd6c9...e8c Ekspander Vel, jeg har svart og jeg har vært sammen med mannen min i 22 år. Snart 23. At mennesker ikke er avhengig av kvinners orgasme for å overleve så er nok vedvarende sexliv i et forhold avhengig av dette, så temmelig dumt av menn å ikke gjøre en god innsats for at begge parter skal ønske, nyte og ha tilfredsstillelse av sex. Jeg anser det som absolutt selvfølgelig at vårt sexliv hadde vært historie for lenge siden dersom min mann ikke skjønte at jeg også skal ha glede og tilfredsstillelse av sex. Hver eneste gang! Kroppen er ikke dum. Den bruker ikke energi på meningsløs sex, og sex uten lyst, glede av det, nytelse ved det og tilfredsstillelse ved det er totalt meningsløst når man ikke skal lage barn. Hvilket et vedvarende deilig sexliv selvfølgelig ikke handler om i lengden, og når man har fått de barn man ønsker/kan få. Jeg kan ikke lenger få barn, men sex har vi fremdeles. Fordi jeg har glede, nytelse og tilfredsstillelse av det. Uten dette... nei ingen sexliv, for da ville det vært meningsløst. Anonymkode: 8a12f...dc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #122 Del Skrevet 14. mars Even Tuell skrev (På 13.3.2025 den 21.48): Få ting er bedre enn å starte dagen med en orgasme. Får en sånn deilig lett, ledig og enerisk følelse i hele kroppen etter å ha etter morgensex. Føles nesten som å gå på skyer. Gå nyknulla på jobb *chefs kiss* Ekspander Vekket han nå for en runde, så har vi fortsatt noen timer til klokka ringer ❤️ Anonymkode: ec458...529 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #123 Del Skrevet 14. mars Druid skrev (På 13.3.2025 den 15.55): Sånn er det for meg og mange andre også. Det som var interessant var denne personen som ikke opplevde det slik. Og hen er ikke alene: det er svært mange som har det slik, og det stopper ikke egentlig med sex, det er bare så mye tydeligere der. Ekspander Jeg har det helt likt som denne kvinnen. Føler aldri på seksuell lyst utenom når jeg faktisk aktivt har sex. Mann 30 Anonymkode: 6550e...11a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #124 Del Skrevet 14. mars Daglig. Kanskje 2 ganger. Anonymkode: 4d233...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #125 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (På 14.3.2025 den 12.49): Daglig. Kanskje 2 ganger. Anonymkode: 4d233...a36 Ekspander Men han klarer 1 gang i uken. Maks 2 Anonymkode: 4d233...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #126 Del Skrevet 14. mars Hver dag! Anonymkode: 79da3...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 15. mars #127 Del Skrevet 15. mars Kvinne 42 her og jeg har alltid vært glad i sex, så i teorien skulle jet ønske at jeg «alltid» med skikkelige mulitoorgasmer nær konstant(det blir liksom en herlig og superdeilig nesten ruslignende følelse) men av praktiske årsaker er sånt dessverre umulig og jeg må fungere i hverdagen med jobb, to tennåringer og samboer(han har riktignok forståelse for mine lyster og behov) så det hender vi har en helg der nær sagt alt handler om sex og nytelse😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #128 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 7.46): Bare så dette er klart : det er absolutt ingen relasjon mellom å ikke ha sex som singel, og ikke ha sex i parforhold. Mesteparten av poenget med et samliv i parforhold , handler om sex. Det er INGEN andre grunner til at man skal velge å bo sammen; stort sett alt annet er bedre som særboere. Det betyr ikke at man er sammen med noen kun på grunn av sex. Det er en annen aspekt i dette bildet : i de fleste samliv, ser man seksuell eksklusivitet som et krav. Det gjør at manglende sex i et parforhold er en påtvunget situasjon, manglende sex i som singel handler om svakheter i eget initiativ. Anonymkode: 64981...c16 Ekspander For noe tull! Forhold handler om så utrolig mye. Vi er venner, partnere, elsker, kjærester, foreldre sammen, har felles mål og drømmer vi jobber mot, støttespillere, kosebamser for hverandre, trygghet, to hoder til å finne løsninger på ting, og ikke minst er det kjærligheten vi har for hverandre. Sex er også et eget element i forholdet, men det eksisterer ikke i en vakum. Akkurat som alt nevnt over må ivaretas og holdes som noe godt må sexlivet ivaretas og holdes som noe godt også. Sexliv kan falle både på at alt overnevnte blir dårlig og vanskelig og på at sexlivet i seg selv blir dårlig og vanskelig. Vil du ha et godt og vedvarende sexliv må du generelt være en god partner, og dere må være gode for hverandre, fra a til å i forholdet. Om du kun er i forhold for å få sex, og ikke egentlig setter pris på og holder resten godt, er det ikke engang rart om sexlivet forsvinner. Da har du ikke forståelse for at et godt sexliv er avhengig av et generelt godt samliv. Det blir like dumt som om jeg var sammen med en mann kun for at han skulle ta de tunge løftene, og så tro at han med lyst og glede gjorde akkurat det for meg gjennom hele livet, selv om jeg ikke behandlet ham bra. Hvorfor skulle han da stå til tjeneste for meg for akkurat det ene? Om du så i tillegg ikke er en raus og givende elsker (få er det om de ikke generelt er en raus og god person) ville det bli som at jeg kun var sammen med en mann for at han skulle ta de tunge løftene, behandlet ham dårlig generelt utover dette OG stakk ham med en spiss pinne hver gang han tok de tunge løftene for meg også. Hvordan hadde det da blitt med motivasjonen hans til å ta tunge løft for meg? Noen mennesker virker å være totalt blottet for relasjonskompetanse, og i ditt innlegg fremstår du slik. Du vil ha en partner "til å ta løftene for deg" (ha sex med deg), men du er ikke innstilt på å være en partner som legger og ivaretar grunnlaget for at en partner opprettholder motivasjonen for å gjøre akkurat det. Stikker du også partner med spiss pinne når vedkommende prøver å være det du ønsker? (Er du en lat/egoistisk/dårlig elsker partner ikke opplever tilfredsstillelse ved?) Man får aldri et bedre forhold, eller sexliv, enn man fortjener ut fra totale innsatsen man gir. Er du en dårlig partner, og kanskje også en dårlig elsker, så ødelegger du selv grunnlaget for et godt forhold og et godt sexliv. Da kan man ikke klage på ingen sex lenger, og vise til noe avtale. Om det finnes en slags avtale ved inngåelse av et forhold er det at man skal være gode mot hverandre og for hverandre. Det er grunnmuren alt annet står (eller faller) på. Anonymkode: 8a12f...dc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #129 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 16.38): Hvis forholdet til typen var bra, hvor ofte skulle dere ønske at dere lå sammmen? Anonymkode: d0f6a...579 Ekspander Daglig. Anonymkode: 47af4...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #130 Del Skrevet 15. mars askjiir skrev (På 13.3.2025 den 10.49): Ja, svarene i denne tråden går stikk i strid mot det damer på kg vanligvis sier. Ekspander Tipper mange av disse damene som ikke er så opptatt av sex/vil ha sex særlig ofte er de som damene som svarer som har småbarn. Når man er ferdig med småbarnsfasen (som ofte er et sted for mange damer når de er mellom 30-40 år) så stiger lysten på sex igjen, og man har like mye lyst på sex som man var 20 år før barn. Og så har man jo noen her og der som bare ikke liker sex generelt. Men ja, det er nok ganske mange som pre-småbarn og post-småbarn gjerne vil ha sex daglig. Anonymkode: 47af4...52b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #131 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 17.32): Nå er det vel jentene og ikke kvinnene som spørres, det vil si de unge, nyforelskede, single. Alle vil ha sex 2 ganger daglig når man er nyforelsket og har 8 timer fritid å slå ihjel hver eneste dag. Når man blir en voksen kvinne 10 år + inn i et forhold, så klarer de fleste seg veldig fint med sex et par ganger i måneden. Menneskeheten er dessverre ikke avhengig av kvinnens orgasme for å overleve. Anonymkode: fd6c9...e8c Ekspander Snakk for deg selv, jeg er 45 år og vil ha det daglig. Anonymkode: 47af4...52b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #132 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 16.38): Hvis forholdet til typen var bra, hvor ofte skulle dere ønske at dere lå sammmen? Anonymkode: d0f6a...579 Ekspander Hvær dag Anonymkode: b427e...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #133 Del Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 22.24): Snakk for deg selv, jeg er 45 år og vil ha det daglig. Anonymkode: 47af4...52b Ekspander Jeg er 47 og vil ha sex 4-5 ganger i året. Tror alle her gjør lurt med å snakke kun for seg selv. Anonymkode: 852b6...448 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #134 Del Skrevet 15. mars 6 ganger I året👌 Anonymkode: 6550e...11a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #135 Del Skrevet 16. mars Daglig, minst. Anonymkode: 1acb6...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #136 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 20.34): Får du virkelig noe ut av det? Aka orgasme Anonymkode: fe091...092 Ekspander Onanerer selv til orgasme. Foretrekker å bare nyte penetreringen under samleie. Blir så stresset av å måtte komme også. Anonymkode: 46ec6...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #137 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2025 den 14.33): For noe tull! Forhold handler om så utrolig mye. Vi er venner, partnere, elsker, kjærester, foreldre sammen, har felles mål og drømmer vi jobber mot, støttespillere, kosebamser for hverandre, trygghet, to hoder til å finne løsninger på ting, og ikke minst er det kjærligheten vi har for hverandre. Sex er også et eget element i forholdet, men det eksisterer ikke i en vakum. Akkurat som alt nevnt over må ivaretas og holdes som noe godt må sexlivet ivaretas og holdes som noe godt også. Sexliv kan falle både på at alt overnevnte blir dårlig og vanskelig og på at sexlivet i seg selv blir dårlig og vanskelig. Vil du ha et godt og vedvarende sexliv må du generelt være en god partner, og dere må være gode for hverandre, fra a til å i forholdet. Om du kun er i forhold for å få sex, og ikke egentlig setter pris på og holder resten godt, er det ikke engang rart om sexlivet forsvinner. Da har du ikke forståelse for at et godt sexliv er avhengig av et generelt godt samliv. Det blir like dumt som om jeg var sammen med en mann kun for at han skulle ta de tunge løftene, og så tro at han med lyst og glede gjorde akkurat det for meg gjennom hele livet, selv om jeg ikke behandlet ham bra. Hvorfor skulle han da stå til tjeneste for meg for akkurat det ene? Om du så i tillegg ikke er en raus og givende elsker (få er det om de ikke generelt er en raus og god person) ville det bli som at jeg kun var sammen med en mann for at han skulle ta de tunge løftene, behandlet ham dårlig generelt utover dette OG stakk ham med en spiss pinne hver gang han tok de tunge løftene for meg også. Hvordan hadde det da blitt med motivasjonen hans til å ta tunge løft for meg? Noen mennesker virker å være totalt blottet for relasjonskompetanse, og i ditt innlegg fremstår du slik. Du vil ha en partner "til å ta løftene for deg" (ha sex med deg), men du er ikke innstilt på å være en partner som legger og ivaretar grunnlaget for at en partner opprettholder motivasjonen for å gjøre akkurat det. Stikker du også partner med spiss pinne når vedkommende prøver å være det du ønsker? (Er du en lat/egoistisk/dårlig elsker partner ikke opplever tilfredsstillelse ved?) Man får aldri et bedre forhold, eller sexliv, enn man fortjener ut fra totale innsatsen man gir. Er du en dårlig partner, og kanskje også en dårlig elsker, så ødelegger du selv grunnlaget for et godt forhold og et godt sexliv. Da kan man ikke klage på ingen sex lenger, og vise til noe avtale. Om det finnes en slags avtale ved inngåelse av et forhold er det at man skal være gode mot hverandre og for hverandre. Det er grunnmuren alt annet står (eller faller) på. Anonymkode: 8a12f...dc2 Ekspander Men her vil jeg utfordre deg: Hvorfor kan ikke et monogamt seksualliv eksistere i det du kaller et vakuum? Der man lever livene sine side om side og har sex som møtepunkt, knutepunkt? Noen er faktisk aromantiske, både individer og kulturer kan være aromantiske, det betyr ikke at sex og samliv dermed blir umulig. Anonymkode: 91df0...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars #138 Del Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (På 16.3.2025 den 19.41): Men her vil jeg utfordre deg: Hvorfor kan ikke et monogamt seksualliv eksistere i det du kaller et vakuum? Der man lever livene sine side om side og har sex som møtepunkt, knutepunkt? Noen er faktisk aromantiske, både individer og kulturer kan være aromantiske, det betyr ikke at sex og samliv dermed blir umulig. Anonymkode: 91df0...69e Ekspander Hvilken utfordring er det? Selvfølgelig kan alle mulige samliv eksistere, men da må begge parter ønske den typen samliv. Jeg er for pokker ikke noe Gud som forteller folk hvordan de har lov til å leve, men de fleste mennesker vil ikke leve med noen de ikke generelt fungerer godt sammen med og trives sammen med. Jeg har til gode å møte en kvinne som ønsker en relasjon til mann der hun stiller opp for ham seksuelt (og motsatt), men ellers lever de separate liv i alt. De aller fleste kvinner ville le om dette ble foreslått, og takke nei til slikt forhold. Slikt forbeholder vi kvinner ff vi uansett ikke ønsker en fremtid med, og det kun noen kvinner også. Verden er stor, så mulig det eksistere noen slike par, men generelt ønsker kvinner livspartnere, ikke pulevenn. Anonymkode: 8a12f...dc2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå