Gå til innhold

Jenter, hvor ofte skulle dere ønske at dere hadde sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror nok de fleste damer har lyst til å ha lyst, spesielt om det klaffer med rett partner ;)

Anonymkode: 71917...caf

"Lyst til å ha lyst", men har ofte ikke lyst. Der har vi svaret. Skjønte ikke hvorfor så mange damer svarte "flere ganger daglig". Det sier de aldri i andre tråder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nå er det vel jentene og ikke kvinnene som spørres, det vil si de unge, nyforelskede, single. Alle vil ha sex 2 ganger daglig når man er nyforelsket og har 8 timer fritid å slå ihjel hver eneste dag. Når man blir en voksen kvinne 10 år + inn i et forhold, så klarer de fleste seg veldig fint med sex et par ganger i måneden. Menneskeheten er dessverre ikke avhengig av kvinnens orgasme for å overleve.

Anonymkode: fd6c9...e8c

Det er ikke mange jenter her, det er hovedsaklig kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Morgen, etter jobb,  før vi sovner på kvelden og en kjapp en midt på natten. 

Anonymkode: 9dfe9...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (7 timer siden):

Ja, svarene i denne tråden går stikk i strid mot det damer på kg vanligvis sier.

Det er fordi de fleste som svarer her er anonyme menn.

Anonymkode: c9f94...1db

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

mange kvinner har karriere, og hjem å ta vare på. Forstår dem ikke har tid til sex. 

Anonymkode: f52be...53b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 17.38):

Hvis forholdet til typen var bra, hvor ofte skulle dere ønske at dere lå sammmen?

Anonymkode: d0f6a...579

2 3 ganger om dagen. 😅 de periodene jeg ofte er kåtest kan jeg onanere med vibrator 

Anonymkode: 4463c...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

2 3 ganger om dagen. 😅 de periodene jeg ofte er kåtest kan jeg onanere med vibrator 

I tillegg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, det tror jeg faktisk ikke. 

Anonymkode: 9dfe9...1a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (1 time siden):

Skjønte ikke hvorfor så mange damer svarte "flere ganger daglig". Det sier de aldri i andre tråder. 

Har svart det samme i andre tråder. Hadde daglig sex med eksen, og iblant flere ganger daglig. Med nåværende er det sjeldnere sex, mer ca. ukentlig, men da alltid langvarig (minimum et par timer). 

Anonymkode: 4c364...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle ønske det var sant, men tror dessverre de fleste er damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
askjiir skrev (9 timer siden):

Ja, svarene i denne tråden går stikk i strid mot det damer på kg vanligvis sier.

De fleste kvinner er veldig opptatt av sex faktisk, men selvfølgelig god sex for oss også. Ikke sex med tilfeldige fremmede (relativt farlig for oss kvinner), eller drittsex med egoistiske menn (meningsløs sex for kvinner). 

Anonymkode: 8a12f...dc2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå er det vel jentene og ikke kvinnene som spørres, det vil si de unge, nyforelskede, single. Alle vil ha sex 2 ganger daglig når man er nyforelsket og har 8 timer fritid å slå ihjel hver eneste dag. Når man blir en voksen kvinne 10 år + inn i et forhold, så klarer de fleste seg veldig fint med sex et par ganger i måneden. Menneskeheten er dessverre ikke avhengig av kvinnens orgasme for å overleve.

Nei. Mange av oss er kvinner. Jeg er en kvinne på 38, som er gift. Sammen i over 3 år. Jeg er verken ung eller singel. Fremdeles forelska, skal sies. ;)

askjiir skrev (2 timer siden):

"Lyst til å ha lyst", men har ofte ikke lyst. Der har vi svaret. Skjønte ikke hvorfor så mange damer svarte "flere ganger daglig". Det sier de aldri i andre tråder. 

Poenget er vel "med den rette". Jeg hadde sjeldent lyst på eksmannen min. Akkurat som mannen min hadde sjeldent lyst på sin eks. Men, så traff vi hverandre, og vi tenner hverandre helt vanvittig. Det bare er sånn, det er en indre kraft som jeg tror ingen av oss har følt på samme måte før. Det er like spennende og gøy hver gang. :)

Endret av SPOCA
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snakk for deg selv 😂 Et par ganger i mnd hadde jeg blitt deprimert av. Jeg er 41. Forholdet er avhengig av kvinnens orgasme sammen med partneren sin for å overleve, og han sin også sammen. Kåtheten gikk litt ned etter fire år. Så fra å knulle til alle døgnets tider, så var det mer som at det stabiliserte seg etterhvert, men langt ifra så hyppig som jeg gjerne skulle ønske. En gang i uka om jeg var heldig. Syns det var lite jeg. 

Anonymkode: 71917...caf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Optimalt kanskje 1-2 ganger i uka? Hverken jeg eller mannen har hatt noe mye sexlyst de siste årene, og nå med 2 veldig små barn og en bonus-tenåring med ekstra behov har vi hatt et gjennomsnitt på 1 gang i måneden de siste årene, sånn omtrent. Vi ønsker begge å ha mer lyst, men tror bare vi er så slitne. Når det er sagt har vi et veldig bra forhold ellers. Jeg elsker mannen min så ufattelig høyt, og jeg vet det er gjensidig. K30

Anonymkode: ddd6f...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 17.38):

Hvis forholdet til typen var bra, hvor ofte skulle dere ønske at dere lå sammmen?

Anonymkode: d0f6a...579

4-6 ganger daglig.

Anonymkode: b8e47...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
carlberner1 skrev (5 timer siden):

.. jeg tror vi kjenner hverandre .. :)

Kan ta tid å finne ut, ja. 30 år elns her, Håpet for lenge, "det ordner seg nok", "kanskje det endrer seg" aka kanskje kommer julenissen, varianter av "vi har det jo fint på mange måter" og så bortetter. Jada, ikke noe som er feil, men noe som mangler. Mye som mangler for at det skal bli et forhold ut av det.

Det var slik jeg "løste"(?) det. Og jeg er redd det ikke er så  uvanlig: pule utenom og "redde forholdet" på den måten. Eller lure seg selv, trøste seg, gjemme seg litt for savnet? Og den bedratt later mest som ingenting. Blir ikke akkurat mer forhold ut av å holde på sånn. Men - det kan være bedre en ikke å "holde på". Kan.

Hehe, åå? Tror du det? 😅

Anonymkode: ec458...529

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

2-4 ganger i uken. Kommer litt an på hvor jeg er i syklus. 

Anonymkode: 1144d...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne hver dag, bortsett fra de gangene jeg har "uka" mi. Men 2-3 ganger i uka er også greit. 

Aldri vært spesielt opptatt av sex egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror heller det er at kvinner (og menn) som henger på et seksualitetsfora er mer opptatt av sex enn de har andre interesser.

Anonymkode: fac57...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 17.46):

Hver dag. Jeg liker helst to ganger noen ganger i uken. 

Synes det er deilig å starte dagen med sex der han kommer inni meg. Da nyter jeg sexen og han gjennom arbeidsdagen.

Anonymkode: ec458...529

Få ting er bedre enn å starte dagen med en orgasme. Får en sånn deilig lett, ledig og enerisk følelse i hele kroppen etter å ha etter morgensex. Føles nesten som å gå på skyer.
Gå nyknulla på jobb *chefs kiss*

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...