askjiir Skrevet 13. mars #81 Del Skrevet 13. mars (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): De fleste som svarer her er de som er glade i sex definitivt. Det er mange kvinner som ikke liker å ha sex, bare masse kos. Det er jeg ganske sikker på. Anonymkode: 8f945...da2 Ja, svarene i denne tråden går stikk i strid mot det damer på kg vanligvis sier. Endret 13. mars av askjiir 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #82 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Skulle ønske jeg hadde sex 4-5 ganger i året. Syntes sex er veldig godt når jeg har det, men sjeldent jeg har lyst på sex. Går ikke rundt å føler på lyst på sex i hverdagen liksom. Sex flere ganger i uken hadde jeg aldri «orket». Da hadde det blitt kjedelig. Anonymkode: 852b6...448 Hvor gammel er du? Har det alltid vært slik for deg? Anonymkode: 71917...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #83 Del Skrevet 13. mars askjiir skrev (26 minutter siden): Ja, svarene i denne tråden går stikk i strid mot det damer på kg vanligvis sier. Tror nok de fleste damer har lyst til å ha lyst, spesielt om det klaffer med rett partner Anonymkode: 71917...caf 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #84 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvor gammel er du? Har det alltid vært slik for deg? Anonymkode: 71917...caf 46 år. Sex har aldri vært noe jeg har vært særlig opptatt. Men jeg ble ikke like raskt lei da jeg var yngre. Da var jeg jo fortsatt ikke så erfaren og det var fortsatt knyttet spenning og nysjerrighet til sex. Slik er det jo ikke lenger. Det er ikke noe spenning eller nysjerrighet igjen når det kommer til sex og da blir det litt kjedelig. Det gidder jeg ikke😊. Sex har liksom ingen «dypere» mening for min del. Anonymkode: 852b6...448 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 13. mars #85 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Syntes sex er veldig godt når jeg har det, men sjeldent jeg har lyst på sex. Går ikke rundt å føler på lyst på sex i hverdagen liksom. Det er en mental prosess her jeg bare ikke klarer snu hodet rundt. Jeg skulle virkelig, VIRKELIG ønsket jeg klarte å forstå dette, for jeg tror det er et område av psyken som er lite undersøkt. (Og poenget mitt her er faktisk ikke sex; dette handler om alle selvmotiverende mennesklige funksjoner) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #86 Del Skrevet 13. mars Vi har vært gift i snart 10 år, og pleier vanligvis å ha sex rundt 2 ganger i uka. Jeg synes det er passe. Anonymkode: 3bac5...129 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #87 Del Skrevet 13. mars 3-4 ganger i uken. Gjerne mer. I helgene har vi gjerne sex både morgen og kveld. Kvinne nettop fylt 50. Anonymkode: 935bc...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #88 Del Skrevet 13. mars Druid skrev (31 minutter siden): Det er en mental prosess her jeg bare ikke klarer snu hodet rundt. Jeg skulle virkelig, VIRKELIG ønsket jeg klarte å forstå dette, for jeg tror det er et område av psyken som er lite undersøkt. (Og poenget mitt her er faktisk ikke sex; dette handler om alle selvmotiverende mennesklige funksjoner) Dette har vi to diskutert før. Orker ikke en lang runde på dette igjen😊 Kort fortalt, så er sex for meg det samme som alt annet jeg syntes er godt, fint, morsomt, hyggelig etc. jeg kan syntes ting er alt dette, uten at jeg nødvendigvis ønsker å gjøre det hele tiden. Det er også som alt annet man gjør veldig ofte, man kan gå lei. Dette gjelder det meste som er drevet av spenning og nysjerrighet. Når man har gjort det i ca 30 år, så slutter det på et eller annet tidspunkt å være spennende. Jeg gidder heller heller ikke å hoppe i fallskjerm eller kjøre Berg og dalbane 4 ganger i uken i 30 år. Enda jeg syntes det er gøy…..en gang i blant 😊 Da sitter jeg igjen med at det føles godt og er hyggelig/koselig. Da holder det plenty med en gang i blant, som med det meste jeg syntes er godt og koselig. Anonymkode: 852b6...448 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #89 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): 46 år. Sex har aldri vært noe jeg har vært særlig opptatt. Men jeg ble ikke like raskt lei da jeg var yngre. Da var jeg jo fortsatt ikke så erfaren og det var fortsatt knyttet spenning og nysjerrighet til sex. Slik er det jo ikke lenger. Det er ikke noe spenning eller nysjerrighet igjen når det kommer til sex og da blir det litt kjedelig. Det gidder jeg ikke😊. Sex har liksom ingen «dypere» mening for min del. Anonymkode: 852b6...448 Takk for svar. Det var veldig interessant. Jeg er 41 år, og er en motpol til alt du skrev så det gjorde meg nysgjerrig. Bra du har funnet det som passer for deg. Vi er ulike som mennesker, og det er det som gjør oss så fargerike. Anonymkode: 71917...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #90 Del Skrevet 13. mars K52 - vi har sex 2-3 ganger i uken og det syns jeg er passe. Noen ganger (i ferien, hotell osv) kan vi ha sex hver dag, det er jo fint men det er ikke noe jeg føler vi MÅ ha til vanlig. Vi er heldigvis ganske samstemte på det området. Anonymkode: ddcf6...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #91 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette har vi to diskutert før. Orker ikke en lang runde på dette igjen😊 Kort fortalt, så er sex for meg det samme som alt annet jeg syntes er godt, fint, morsomt, hyggelig etc. jeg kan syntes ting er alt dette, uten at jeg nødvendigvis ønsker å gjøre det hele tiden. Det er også som alt annet man gjør veldig ofte, man kan gå lei. Dette gjelder det meste som er drevet av spenning og nysjerrighet. Når man har gjort det i ca 30 år, så slutter det på et eller annet tidspunkt å være spennende. Jeg gidder heller heller ikke å hoppe i fallskjerm eller kjøre Berg og dalbane 4 ganger i uken i 30 år. Enda jeg syntes det er gøy…..en gang i blant 😊 Da sitter jeg igjen med at det føles godt og er hyggelig/koselig. Da holder det plenty med en gang i blant, som med det meste jeg syntes er godt og koselig. Anonymkode: 852b6...448 Jeg har ikke sex fordi det er hyggelig. Jeg har sex fordi det er en lyst/drive/seksuell spenning som jeg trenger å få utløp for. Det har aldri sluttet å være spennende. Det er like digg - hver gang, selv med samme mann i snart 25 år. Jeg håper at sex aldri slutter å være spennende. Anonymkode: ddcf6...ea6 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 13. mars #92 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 17.46): Eller at han tar meg hardt bakfra der jeg er lent over bordet eller kjøkkenøya med det ene kneet oppå bordplara. Anonymkode: ec458...529 .. jeg tror vi kjenner hverandre .. AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 20.08): Når jeg leser denne tråden så får jeg bekreftet det jeg har tenkt i lang tid. Jeg er/ble sammen med feil dame. Anonymkode: 79da3...be9 Kan ta tid å finne ut, ja. 30 år elns her, Håpet for lenge, "det ordner seg nok", "kanskje det endrer seg" aka kanskje kommer julenissen, varianter av "vi har det jo fint på mange måter" og så bortetter. Jada, ikke noe som er feil, men noe som mangler. Mye som mangler for at det skal bli et forhold ut av det. AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 20.42): Jeg er M52 og min drøm hadde vært 2 ganger i måneden. Vi har nå kommet dit at jeg har fått beskjed om å finne meg ei elskerinne 😮 hvis jeg trenger noe. Anonymkode: 1b3fb...654 Det var slik jeg "løste"(?) det. Og jeg er redd det ikke er så uvanlig: pule utenom og "redde forholdet" på den måten. Eller lure seg selv, trøste seg, gjemme seg litt for savnet? Og den bedratt later mest som ingenting. Blir ikke akkurat mer forhold ut av å holde på sånn. Men - det kan være bedre en ikke å "holde på". Kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #93 Del Skrevet 13. mars 3-5 dager i uka, kanskje? Dessverre er vi langt unna det nå, pga sykdom og et krevende liv (barn med diagnose). Anonymkode: 35195...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #94 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 17.38): Hvis forholdet til typen var bra, hvor ofte skulle dere ønske at dere lå sammmen? Anonymkode: d0f6a...579 Sex og ligg betyr ikke nødvendigvis det samme.. Vi leker sammen hver dag på en eller annen måte.. Anonymkode: c902a...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #95 Del Skrevet 13. mars Druid skrev (3 timer siden): Det er en mental prosess her jeg bare ikke klarer snu hodet rundt. Jeg skulle virkelig, VIRKELIG ønsket jeg klarte å forstå dette, for jeg tror det er et område av psyken som er lite undersøkt. (Og poenget mitt her er faktisk ikke sex; dette handler om alle selvmotiverende mennesklige funksjoner) Er det egentlig en mental prosess? Jeg våkna en dag i puberteten og var alltid kåt, og det signalet har aldri blitt skrudd av. Jeg oppfatter det å føle lyst som reint fysisk og hormonelt. Og ting som glede, forelskelse, spenning etc. kommer på toppen av det. Anonymkode: 4c364...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 13. mars #96 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det egentlig en mental prosess? Jeg våkna en dag i puberteten og var alltid kåt, og det signalet har aldri blitt skrudd av. Jeg oppfatter det å føle lyst som reint fysisk og hormonelt. Og ting som glede, forelskelse, spenning etc. kommer på toppen av det. Anonymkode: 4c364...fad Sånn er det for meg og mange andre også. Det som var interessant var denne personen som ikke opplevde det slik. Og hen er ikke alene: det er svært mange som har det slik, og det stopper ikke egentlig med sex, det er bare så mye tydeligere der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #97 Del Skrevet 13. mars Druid skrev (3 minutter siden): hen er ikke alene: det er svært mange som har det slik, og det stopper ikke egentlig med sex, det er bare så mye tydeligere der. Hva tenker du det omfatter, i tillegg til sex? Anonymkode: 4c364...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet 13. mars #98 Del Skrevet 13. mars To ganger i uka. Eventuelt 1. Ikke mer. Har ikke overskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 13. mars #99 Del Skrevet 13. mars Druid skrev (1 time siden): Sånn er det for meg og mange andre også. Det som var interessant var denne personen som ikke opplevde det slik. Og hen er ikke alene: det er svært mange som har det slik, og det stopper ikke egentlig med sex, det er bare så mye tydeligere der. Om jeg forsto det riktig, så kan jeg til en viss grad kjenne meg igjen i det også. Lyst på sex er ikke en konstant greie for meg. Da jeg var 15/16 år og til jeg var i slutten av tyveårene, så var nok sexlysten ganske jevn. Men i mange år nå så har jeg ganske så sjeldent lyst på sex. Jeg vet via mine årlige «helsesjekker» hos legen, at mine hormonnivåer ligger i øvre sjiktet av normalområdet. Jeg er forholdvis godt trent, er sunn og frisk. Jeg har også «tilgang» på sex mer eller mindre når jeg vil. Allikevel har jeg ikke lyst mer enn en liten håndfull ganger i året. Det er sånn at jeg nesten får dårlig samvittighet av å ha såpass sjeldent lyst, men kan ha det mer eller mindre når jeg vil, når jeg leser noen av frustrasjonstrådene her. Jeg liker å ha sex, men det at jeg liker det, fører ikke til at jeg ofte vil ha det. Min seksuelle lyst er nok også i stor grad drevet av nysjerrighet og spenning. Og det sier jo litt seg selv (for meg) at sex ikke er spennende på samme måte etter 30 år, som det er de første årene. Deg er ingen ting jeg ikke har prøvd. Alt på min bucket list er krysset av. «Eksperimentering» er noe jeg har vært ferdig med i flere år. Sex har heller ingen større verdi for min del. Det er ikke sånn at jeg mangler noe som helst i et forhold av å sjeldent ha sex. For meg handler det sikkert mest om hvilken funksjon sex har, eller rettere sakt ikke har. Jeg vet at sex for mange er noe som skaper en tilknytning og følelse av samhold. Dette har jeg fullt ut uavhengig av sex. Mange kobler også ting som selvfølelse og opplevelsen av å være elsket igjennom å ha sex. For meg er dette helt frakoblet sex. Det er en rekke andre ting med min partner som gjør at jeg føler meg elsket og verdsatt. Sex har ingen rolle i det. Når sex ikke har noen rolle i alt dette og det ikke er spennende lenger slik det var da jeg var ung og mindre erfaren, så sitter jeg liksom igjen med at sex er digg, intimt og veldig koselig. Det er på langt nær nok drivkraft til at sex er noe jeg prioriterer over mye annet. Det er rett og slett ikke så viktig, men allikevel en fin ting inne i mellom. Ja, jeg er en som prioriterer ting som søvn, trening osv over sex, om det kommer til det. Jeg forstår godt at dette for sikkert deg og mange andre ikke gir mye mening og i hvert fall ikke er gjenkjennbart, men seksualfunksjon og seksualitet kommer i mange fasetter og former. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #100 Del Skrevet 13. mars askjiir skrev (6 timer siden): Ja, svarene i denne tråden går stikk i strid mot det damer på kg vanligvis sier. Nå er det vel jentene og ikke kvinnene som spørres, det vil si de unge, nyforelskede, single. Alle vil ha sex 2 ganger daglig når man er nyforelsket og har 8 timer fritid å slå ihjel hver eneste dag. Når man blir en voksen kvinne 10 år + inn i et forhold, så klarer de fleste seg veldig fint med sex et par ganger i måneden. Menneskeheten er dessverre ikke avhengig av kvinnens orgasme for å overleve. Anonymkode: fd6c9...e8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå