AnonymBruker Skrevet 12. mars #61 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2025 den 7.21): Tar to minutter, og han gjør alt😇 Anonymkode: 46ec6...a34 Ekspander Får du virkelig noe ut av det? Aka orgasme Anonymkode: fe091...092 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #62 Del Skrevet 12. mars Hver dag. Anonymkode: 59d06...a04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #63 Del Skrevet 13. mars Hver dag i den «beste» perioden i syklusen, og annenhver dag ellers. Anonymkode: eb034...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #64 Del Skrevet 13. mars Hver dag eller annenhver dag, men samboer har veldig sjelden lyst på sex, så det er i stor grad samboer som styrer når vi har sex. K39 Anonymkode: 633a2...875 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #65 Del Skrevet 13. mars De fleste som svarer her er de som er glade i sex definitivt. Det er mange kvinner som ikke liker å ha sex, bare masse kos. Det er jeg ganske sikker på. Anonymkode: 8f945...da2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #66 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 7.30): De fleste som svarer her er de som er glade i sex definitivt. Det er mange kvinner som ikke liker å ha sex, bare masse kos. Det er jeg ganske sikker på. Anonymkode: 8f945...da2 Ekspander Elsker begge deler. Anonymkode: 71917...caf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #67 Del Skrevet 13. mars Annenhver dag Anonymkode: cb816...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #68 Del Skrevet 13. mars Jeg er helt avhengig av nærhet med mannen min, så jeg vil helst ha 1-2 ganger daglig. Det varierer jo selvfølgelig noe gjennom syklusen, men stort sett én gang for dagen. Han er jo til å spise opp! K37 Anonymkode: 5e26d...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #69 Del Skrevet 13. mars Hvis lysten hadde bestemt: daglig eller flere ganger om dagen rett etter mensen, deretter daglig en ukes tid før jeg bare har behov et par ganger i uka frem til neste mens. Veldig syklusregulert. Siden jeg har kronisk hudsykdom i underlivet blir det dessverre ikke slik. K 32 Anonymkode: a060f...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 13. mars #70 Del Skrevet 13. mars (endret) Flere ganger daglig. Så det blir daglig, heldigvis. Mannen og jeg er kompatible der, der jeg sliter han ut. Jeg er også glad i mye kos. Endret 13. mars av SPOCA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #71 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 19.18): Om mangelen på sex gjør deg deprimert, hva skal du da gjøre om du evt hadde blitt singel? Ekspander Bare så dette er klart : det er absolutt ingen relasjon mellom å ikke ha sex som singel, og ikke ha sex i parforhold. Mesteparten av poenget med et samliv i parforhold , handler om sex. Det er INGEN andre grunner til at man skal velge å bo sammen; stort sett alt annet er bedre som særboere. Det betyr ikke at man er sammen med noen kun på grunn av sex. Det er en annen aspekt i dette bildet : i de fleste samliv, ser man seksuell eksklusivitet som et krav. Det gjør at manglende sex i et parforhold er en påtvunget situasjon, manglende sex i som singel handler om svakheter i eget initiativ. Anonymkode: 64981...c16 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helle,64 Skrevet 13. mars #72 Del Skrevet 13. mars Gjerne daglig, men har hatt forhold der det ikke var sånn. Liker menn med litt størrelse på penis, og grunnen er at jeg kun blir tilfredsstilt ved berøring av G punktet, og da kun bakfra. Selvfølgelig kjedelig at det er sånn, men ... Var sammen med en mann i 6 år, der var det så store greier at det bare ble vondt, så ikke lett det der. Kysse en del frosker osv. Nå er det mer enn 10 år siden sist, rett og slett fordi jeg ikke gidder å ha sex uten at det er bra for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #73 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 7.30): De fleste som svarer her er de som er glade i sex definitivt. Det er mange kvinner som ikke liker å ha sex, bare masse kos. Det er jeg ganske sikker på. Anonymkode: 8f945...da2 Ekspander Njaaa, det ene utelukker ikke det andre. Svarene her er rimelig representativt for kvinnene i mitt liv iallefall. Anonymkode: ec458...529 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #74 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 7.46): Bare så dette er klart : det er absolutt ingen relasjon mellom å ikke ha sex som singel, og ikke ha sex i parforhold. Mesteparten av poenget med et samliv i parforhold , handler om sex. Det er INGEN andre grunner til at man skal velge å bo sammen; stort sett alt annet er bedre som særboere. Det betyr ikke at man er sammen med noen kun på grunn av sex. Det er en annen aspekt i dette bildet : i de fleste samliv, ser man seksuell eksklusivitet som et krav. Det gjør at manglende sex i et parforhold er en påtvunget situasjon, manglende sex i som singel handler om svakheter i eget initiativ. Anonymkode: 64981...c16 Ekspander Ingen relasjon (?) mellom å ikke ha sex som singel, og ikke ha sex i parforhold. Mener du sammenheng her? For ellers så gir ikke dette noe mening for meg ihvertfall. Håper selvfølgelig det er andre positive grunner til at par er sammen annet enn sex. Noe annet hadde bare vært trist og nedbrytende tror jeg. Manglende sex i et parforhold, er ikke en påtvunget situasjon om man er enige om premissene for forholdet. Å påstå noe annet er absurd og latterlig. Da er det mangel på kommunikasjon før man inngår i et forhold, og det må man faktisk ta ansvar for selv. Å påstå noe annet er en direkte ansvarsfraskrivelse. Manglende sex som singel handler om svakheter? Det var nytt for meg. Så fordi jeg ikke har sex så er jeg svak? Anonymkode: 71917...caf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #75 Del Skrevet 13. mars en gang i måneden kanskje? Anonymkode: 2aa93...39a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #76 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 8.33): Ingen relasjon (?) mellom å ikke ha sex som singel, og ikke ha sex i parforhold. Mener du sammenheng her? For ellers så gir ikke dette noe mening for meg ihvertfall. Håper selvfølgelig det er andre positive grunner til at par er sammen annet enn sex. Noe annet hadde bare vært trist og nedbrytende tror jeg. Manglende sex i et parforhold, er ikke en påtvunget situasjon om man er enige om premissene for forholdet. Å påstå noe annet er absurd og latterlig. Da er det mangel på kommunikasjon før man inngår i et forhold, og det må man faktisk ta ansvar for selv. Å påstå noe annet er en direkte ansvarsfraskrivelse. Manglende sex som singel handler om svakheter? Det var nytt for meg. Så fordi jeg ikke har sex så er jeg svak? Anonymkode: 71917...caf Ekspander Relasjon betyr forhold, forbindelse, (årsaks)sammenheng eller samhørighet. Anonymkode: a060f...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #77 Del Skrevet 13. mars Hvis vi har det dårlig sammen: en gang hver fjortende dag. Hvis vi har det bra: to ganger daglig for å bli «mett». Kanskje en gang til midt på dagen om vi har fri. Og så tenker jeg på den deilige sexen vi nettopp hadde helt til neste gang vi har sex 🥰🔥 Vi har det heldigvis bra sammen nå ♥️ K34 (med mann 47) Anonymkode: 49de3...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #78 Del Skrevet 13. mars Om sexen var skikkelig deilig, tre ganger i uka. Har dessverre en mann som ikke lenger interesserer seg for sex. Anonymkode: c55aa...cf9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #79 Del Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 13.3.2025 den 8.39): Relasjon betyr forhold, forbindelse, (årsaks)sammenheng eller samhørighet. Anonymkode: a060f...384 Ekspander Takk. Anonymkode: 71917...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #80 Del Skrevet 13. mars Skulle ønske jeg hadde sex 4-5 ganger i året. Syntes sex er veldig godt når jeg har det, men sjeldent jeg har lyst på sex. Går ikke rundt å føler på lyst på sex i hverdagen liksom. Sex flere ganger i uken hadde jeg aldri «orket». Da hadde det blitt kjedelig. Anonymkode: 852b6...448 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå