AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #21 Del Skrevet 22 timer siden Veldig varierende! Noen ganger fire ganger per dag, og noen ganger en gang på to uker… men mannen min får meg nesten alltid i humør hvis han prøver. Anonymkode: d2e53...8f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #22 Del Skrevet 22 timer siden 1-3 ganger om dagen. Slik har vi det også, så jeg er fornøyd. Anonymkode: 8fc55...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #23 Del Skrevet 22 timer siden Da vi var nyforelsket var det hver dag. Etter 9 år sammen så hadde jeg trodd at det hadde dabbet litt mer av, men jeg og mannen har sex 2-3 ganger i uka! Veldig fornøyd Håper det fortsetter sånn! Anonymkode: 82033...edd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #24 Del Skrevet 22 timer siden Skulle gjerne hatt lyst og overskudd til å ha det ofte. Daglig kanskje. Det gjør godt for forholdet og lyst avler lyst. Får jo mange gode hormoner av å ha sex og det er sunt og god trening i tillegg. Men med tre barn, hektisk hverdag, alltid bakpå med husarbeid og press på jobb, ingen barnevakt, kvalitetstid for oss voksne eller alenetid, så blir det mer en gang i uka. Og lysten er fraværende. Men i en ideell situasjon skulle jeg hatt det mye oftere. Anonymkode: aff8e...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #25 Del Skrevet 22 timer siden Annenhver dag Anonymkode: fe091...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #26 Del Skrevet 22 timer siden Ideelt sett 2-3 ganger i uka. Det er mengden jeg trenger for å «bli mett». Gjerne mer hvis partneren har ønsker om det, og legger litt innsats i å «sette stemningen». I det forholdet jeg er i nå har vi sex 2-3 ganger i mnd. Alt for sjelden for min del, men mannen er dessverre ikke så opptatt av sex🤷🏻♀️ Anonymkode: 760e1...39b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #27 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Når jeg leser denne tråden så får jeg bekreftet det jeg har tenkt i lang tid. Jeg er/ble sammen med feil dame. Hun tar aldri initiativ og mener at når man nærmer seg midten av 40-årene så er det naturlig at frekvensen synker. Tipper vi snitter 2 ganger i måneden. Mangelen på sex gjøre meg deprimert. Har fortalt dette gjentatte ganger, men jeg ser ingen vilje til endring. Jeg har etterhvert droppet å ta initiativ da jeg ønsker sex med en som ønsker det samme. Pliktsex er ikke aktuelt. Det frister veldig å forlate henne. Anonymkode: 79da3...be9 Hva gjør du for å gjøre henne lysten da? Jeg er en av dem som har svart, og vi har etter langt samliv og over den alderen et aktivt sexliv, men slikt kommer jo ikke av seg selv og eksisterer ikke i et vakum. Min kjære er veldig bevisst på at vi skal være kjærester fremdeles, og bidrar veldig til dette. Inviterer på date, lager klart til kosekveld for oss to, gir oppmerksomhet og gaver, viser kjærlighet daglig på ulike måter, med mer. I kveld er vi alene og skal prøve tantra for første gang. Målet er ikke sex, men å massere hverandre etter tantra- prinsipper. Tviler på at det ikke blir sex av det, men veldig deilig å ha avtale om at det er opplevelsen og erfaringen som er målet, ikke sex, og at han aldri presser på angående sex. Bidrar til flørt og opplevelser som gir stemning som fort fører til sex, men han forstår at sex skal være ønsket av begge, og at det må være et grunnlag mellom oss som gjør det lett å komme i slik stemning. At vi er kjærester fremdeles, og gode mot og for hverandre. Trives sammen. Jeg gjør selvfølgelig mitt for dette også, men han er sabla flink. Enda flinkere til dette enn jeg er. Så da er det egentlig lett å opprettholde lyst på ham. Det er slik stemning mellom oss at veien til sex ikke er lang, og aldri noe press, bare til glede og nytelse. Uten dette blir veien til sex veldig lang og full av mentale hindringer. Anonymkode: 8a12f...dc2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #28 Del Skrevet 22 timer siden 2x i uken er optimalt for min del. Anonymkode: 80fa9...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #29 Del Skrevet 22 timer siden Daglig. Anonymkode: ee25e...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #30 Del Skrevet 22 timer siden Daglig. Anonymkode: ee25e...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #31 Del Skrevet 22 timer siden 2 ganger i uka. Men nå har vi to barn under 3 også da, så kanskje jeg ønsker mer når de blir større. Hvem vet. Anonymkode: e7027...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #32 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Når jeg leser denne tråden så får jeg bekreftet det jeg har tenkt i lang tid. Jeg er/ble sammen med feil dame. Hun tar aldri initiativ og mener at når man nærmer seg midten av 40-årene så er det naturlig at frekvensen synker. Tipper vi snitter 2 ganger i måneden. Mangelen på sex gjøre meg deprimert. Har fortalt dette gjentatte ganger, men jeg ser ingen vilje til endring. Jeg har etterhvert droppet å ta initiativ da jeg ønsker sex med en som ønsker det samme. Pliktsex er ikke aktuelt. Det frister veldig å forlate henne. Anonymkode: 79da3...be9 Jeg er M52 og min drøm hadde vært 2 ganger i måneden. Vi har nå kommet dit at jeg har fått beskjed om å finne meg ei elskerinne 😮 hvis jeg trenger noe. Anonymkode: 1b3fb...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #33 Del Skrevet 20 timer siden Jeg ønsker meg sex hver dag. Det hadde vært ideelt. Jeg elsker nærheten sexen gir. Både mentalt og fysisk. men nå er jeg i overgangsalder og har så og si aldri lyst på sex. Lysten kommer snikende av og til når jo setter i gang, men det er så inderlig trist å ha det sånn. jeg har begynt på hormoner - østrogen og progesteron - og har fått tilbake en del blodtilførsel til skjedeområdet, men det er fremdeles tørt og orgasmene er bittesmå og klitoris delvis nummen. Så nå satser jeg på at tilførsel av testosteron vil få på plass sexlysten og den ekte kåtheten som jeg ikke har kjent på flere år. Anonymkode: 05c14...553 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 20 timer siden #34 Del Skrevet 20 timer siden Hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #35 Del Skrevet 19 timer siden Under tvil kan jeg gå med på en pause under gudstjenesten i kirka på søndager (presten er min mann). Ellers hele tiden. Anonymkode: 3126e...0d5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #36 Del Skrevet 19 timer siden Annenhver dag Anonymkode: 48c9a...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #37 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når jeg leser denne tråden så får jeg bekreftet det jeg har tenkt i lang tid. Jeg er/ble sammen med feil dame. Hun tar aldri initiativ og mener at når man nærmer seg midten av 40-årene så er det naturlig at frekvensen synker. Tipper vi snitter 2 ganger i måneden. Mangelen på sex gjøre meg deprimert. Har fortalt dette gjentatte ganger, men jeg ser ingen vilje til endring. Jeg har etterhvert droppet å ta initiativ da jeg ønsker sex med en som ønsker det samme. Pliktsex er ikke aktuelt. Det frister veldig å forlate henne. Anonymkode: 79da3...be9 Tipper de fleste langvarige forhold blir slik. Jeg har vært sammen med mannen i 20 år og tenner overhodet ikke på ham, derfor blir det sjelden sex. Men kjenner at jeg kan bli kåt på andre menn (uten at jeg er utro), så det er ganske frustrerende å ha det sånn. Anonymkode: dcb88...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 19 timer siden #38 Del Skrevet 19 timer siden Gjerne daglig-ish. Det må være rom for en og annen dag uten sex uten at det blir uro eller misnøye rundt det. Iblant har jeg lyst på sex flere ganger i døgnet, andre dager er man ikke er helt i form eller humør. Og det er helt greit. Men minst noen ganger i uken er ønskelig 👌 Hvis det går en uke uten sex begynner jeg å føle på at det er lenge siden sist. Dette gjelder med god tilgang på fast partner da. Som singel snakker vi et helt annet og tristere intervall på sex 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #39 Del Skrevet 11 timer siden Hver dag, morgen og kveld. I hverdagene har vi sex så og si hver kveld før vi legger oss. Morgen sex i helger og ferier(pga barn og tidlige morgener i hverdagen) Morgensex er det hovedsakelig jeg som setter i gang. Klarer ikke å la være når jeg kjenner på morgen brødet hans🤭 Anonymkode: 7b94a...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #40 Del Skrevet 11 timer siden Daglig. Anonymkode: 4c364...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå