Gå til innhold

Jenter, hvor ofte skulle dere ønske at dere hadde sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis forholdet til typen var bra, hvor ofte skulle dere ønske at dere lå sammmen?

Anonymkode: d0f6a...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Omtrent hver dag, med mindre en er syk eller skikkelig sliten. 

Anonymkode: 83954...9de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En til tre ganger i uka. Har småbarn, så godt å ha kroppen for seg selv inne i mellom også. 

Anonymkode: 53593...511

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hver dag. Jeg liker helst to ganger noen ganger i uken. 

Synes det er deilig å starte dagen med sex der han kommer inni meg. Da nyter jeg sexen og han gjennom arbeidsdagen. 

Hvis vi ikke har hatt sex om morgenen elsker jeg et knull når jeg kommer hjem fra jobb. Gjerne bli slikket eller at han runker å kommer på meg. Eller at han tar meg hardt bakfra der jeg er lent over bordet eller kjøkkenøya med det ene kneet oppå bordplara. 

Så vil jeg gjerne ha kosesex før vi sovner. Eller at vi onanerer og han kommer på meg eller i munnen min. Gir gjerne en blowjob hver dag.

Om vi ikke har samleie liker jeg å bli slikket på puppene, eller å koserunke han i forbifarten gjennom dagen.

Anonymkode: ec458...529

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hver dag. Jeg trenger så sårt en kjæreste! Plastikk er ikke det samme og hjelper meg ingen ting. Jeg vil kjenne hud mot hud! 

Anonymkode: 204cb...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nå er ikke jeg en jente, men en voksen kvinne. Syns 2 ganger i uka er akkurat passe så lenge man har det fint sammen. 

Anonymkode: fd6c9...e8c

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hver dag. Sex trenger ikke å være en lang økt hver gang. Hadde satt pris på både oralsex og  penetrering med variasjoner. Kommer helt an på lysten og hvor god tid man har. Selv blir jeg nesten aldri lei og kunne holdt på i timesvis så lenge jeg hadde orket. Elsker å kose, ta på og kjenne han inni meg. Kunne sovnet slik tett omslynget og tilfredstilt. 

Anonymkode: 71917...caf

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om forholdet er bra, 4-7 ganger i uken. Nå er ikke forholdet bra, så all sexlyst har forsvunnet. 

Anonymkode: 862d8...1cd

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Voksen her. 2 ganger i uken ville være fint. 

Anonymkode: 18766...616

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For min del er en gang i uka passe synes jeg. 

Anonymkode: 74606...700

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Som det alltid har vært i vårt forhold, når vi begge to er kåte. Har ingen interesse av sex uten at vi begge er kåte, selv om jeg skulle være kåt. 

Hyppigheten varier fra daglig til to ganger i uka, og i perioden med småbarn og stress har det vært mindre enn når vi begge har god kapasitet. Slik ønsker jeg det, og slik har jeg det, et sexliv basert på gjensidig lyst og glede av sex. 

En mann har ingen verdi for meg som partner om han ikke klarer å se at sex skal være basert på gjensidig lyst, men har et statisk krav om sex så og så ofte. Men lyst varierer, og det gjør også partners lyst. Sex har vi når begge har lyst, eller har lyst til å bli kåt i det minste. 

Anonymkode: 8a12f...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da søren så kåte damene i denne tråden skulle være. I andre tråder et svaret mye sjeldnere I gjennomsnitt.

Endret av askjiir
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Når jeg leser denne tråden så får jeg bekreftet det jeg har tenkt i lang tid. Jeg er/ble sammen med feil dame. Hun tar aldri initiativ og mener at når man nærmer seg midten av 40-årene så er det naturlig at frekvensen synker. Tipper vi snitter 2 ganger i måneden. Mangelen på sex gjøre meg deprimert. Har fortalt dette gjentatte ganger, men jeg ser ingen vilje til endring. Jeg har etterhvert droppet å ta initiativ da jeg ønsker sex med en som ønsker det samme. Pliktsex er ikke aktuelt.

Det frister veldig å forlate henne.

Anonymkode: 79da3...be9

• Liker 1
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når jeg leser denne tråden så får jeg bekreftet det jeg har tenkt i lang tid. Jeg er/ble sammen med feil dame. Hun tar aldri initiativ og mener at når man nærmer seg midten av 40-årene så er det naturlig at frekvensen synker. Tipper vi snitter 2 ganger i måneden. Mangelen på sex gjøre meg deprimert. Har fortalt dette gjentatte ganger, men jeg ser ingen vilje til endring. Jeg har etterhvert droppet å ta initiativ da jeg ønsker sex med en som ønsker det samme. Pliktsex er ikke aktuelt.

Det frister veldig å forlate henne.

Anonymkode: 79da3...be9

Om mangelen på sex gjør deg deprimert, hva skal du da gjøre om du evt hadde blitt singel? 

Er du bare sammen med henne for sexen sin skyld? 

Hva skjer evt om det blir null sex en lang periode?

Det er viktig å tenke over 👆

Anonymkode: 71917...caf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...