AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Det lukter sigarett-røyk på badet og jeg forstår ikke hvor det kommer fra. Jeg røyker ikke. Jeg bor i et leilighetskompleks som er veldig gammelt, og tenker at denne lukten må nesten komme fra en nabo. Men kan dette i det hele tatt være mulig? Det gir virkelig ingen mening.. Lukten er ikke alltid der, men veldig ofte. Den blir verre når jeg lar døren være lukket på badet - og når jeg da åpner den så stinker det innestengt røyk. Utrolig ekkelt! Spesielt i og med at badet ikke engang har vindu. Noen som har opplevd lignende?? Anonymkode: 8388f...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Ja det går gjennom ventilasjon, enten røyker de inne eller rundt en vifte eller luftinntak Anonymkode: aa06f...3ac 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden Noen av naboene røyker gjennom kjøkken- eller baderomsvifta Anonymkode: 2f797...f6c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden Ja, det opplever jeg innimellom. Han som bor under meg røyker, så det siver opp røyklukt her av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Har du avtrekksvifte på badet som står og går hele tiden? Eller er det vanlig luke uten utsug, eller avtrekk som kun slås på når du dusjer? Anonymkode: 7335d...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Vi bor i rekkehus å kjenner godt naboens røyklukt. Kanskje mest på kjøkkenet, inne i kjøkkenskap. Tror det kommer med rørene som sikkert er felles. Er litt gammelt her vi bor så det siver litt lukt her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå