AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Hei, hva er den beste sriracha mayoen på flaske? Jeg har smakt en god som ikke var så sterk som kom i et lite beger sammen med en sushi, men vet ikke merket. Har prøvd Go-Tan men den er litt sterk for meg, så gjerne tips til en som er litt mild. 😊 Anonymkode: 20880...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Bland sriracha med majones selv så kan du justere til ønsket styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden Enni skrev (27 minutter siden): Bland sriracha med majones selv så kan du justere til ønsket styrke. Ja, men nå spør jo h*n spesifikt om ferdig. Da er det ikke vits å tipse om at man kan lage selv. Det vet h*n nok. Anonymkode: 980ab...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, men nå spør jo h*n spesifikt om ferdig. Da er det ikke vits å tipse om at man kan lage selv. Det vet h*n nok. Anonymkode: 980ab...4cb Hvor sterkt noen syns ting er, er veldig individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Jeg synes denne fra Flying goose er den beste. Den er ikke så sterk, men usikker på hvordan den er i forhold til den du har. Den på bildet her fåsnesten overalt, men i en del butikker står den i sånn «etnisk» mat seksjon, og ikke sammen med lignede varer. På en del internasjonale butikker, typisks Vietnamesiske og i den gaten selges den også i en mindre flaske, så jeg kjøper heller der. Har ikke hatt i hus på lenge, så tror jeg må se etter en ny flaske snart 😋 Den fra Flying Goose er melkefri/eggfri/vegansk for de som trenger eller ønsker det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå