AnonymBruker Skrevet 11. mars 2025 #1 Skrevet 11. mars 2025 Hei, hva er den beste sriracha mayoen på flaske? Jeg har smakt en god som ikke var så sterk som kom i et lite beger sammen med en sushi, men vet ikke merket. Har prøvd Go-Tan men den er litt sterk for meg, så gjerne tips til en som er litt mild. 😊 Anonymkode: 20880...6c6
Enni Skrevet 11. mars 2025 #2 Skrevet 11. mars 2025 Bland sriracha med majones selv så kan du justere til ønsket styrke.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2025 #3 Skrevet 11. mars 2025 Enni skrev (27 minutter siden): Bland sriracha med majones selv så kan du justere til ønsket styrke. Ja, men nå spør jo h*n spesifikt om ferdig. Da er det ikke vits å tipse om at man kan lage selv. Det vet h*n nok. Anonymkode: 980ab...4cb
Enni Skrevet 11. mars 2025 #4 Skrevet 11. mars 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, men nå spør jo h*n spesifikt om ferdig. Da er det ikke vits å tipse om at man kan lage selv. Det vet h*n nok. Anonymkode: 980ab...4cb Hvor sterkt noen syns ting er, er veldig individuelt.
Daisy-love Skrevet 11. mars 2025 #5 Skrevet 11. mars 2025 Jeg synes denne fra Flying goose er den beste. Den er ikke så sterk, men usikker på hvordan den er i forhold til den du har. Den på bildet her fåsnesten overalt, men i en del butikker står den i sånn «etnisk» mat seksjon, og ikke sammen med lignede varer. På en del internasjonale butikker, typisks Vietnamesiske og i den gaten selges den også i en mindre flaske, så jeg kjøper heller der. Har ikke hatt i hus på lenge, så tror jeg må se etter en ny flaske snart 😋 Den fra Flying Goose er melkefri/eggfri/vegansk for de som trenger eller ønsker det 😊
ThereGoesBob Skrevet 13. mars 2025 #6 Skrevet 13. mars 2025 Pass på...Sriracha inneholder smaksforsterker E621 (Umami/MSG) så i min bok er dette grunnlag for skillsmisse og forklaringen på hvorfor den smaker så godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå