Langline Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Leste saken om sex og alkohol på tv2 sine sider i dag og lurer på om kombinasjonen fungerer for dere? Jeg har et «vanlig» alkoholforbruk mener jeg selv, men foretrekker å ha sex edru. Kjenner mer, lukter mer, smaker mer og har lettere for å få orgasme. Foretrekker en edru sexpartner også. Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KlemFM Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden Hipp som happ, så lenge det ikke er for mye alkohol. Da blir jeg trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden Nå har ikke jeg hatt sex på evigheter føles det ut som. Jeg hadde foretrukket å ha litt innabords første gangen pga nervøsitet. Anonymkode: 4dfed...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden Hjelper litt på "løssluppheten" da, men ikke for mye. Men en 2-3 vinglass er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå har ikke jeg hatt sex på evigheter føles det ut som. Jeg hadde foretrukket å ha litt innabords første gangen pga nervøsitet. Anonymkode: 4dfed...e30 Og hva er alderen din? 60? Anonymkode: 3221c...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og hva er alderen din? 60? Anonymkode: 3221c...d68 Og hva har det med saken å gjøre ? Tror du sex bare er for unge folk kanskje ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 19 timer siden #7 Del Skrevet 19 timer siden Ingen interesse av sex etter inntak av alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden Nei. Men sex og rock’n roll, derimot… Anonymkode: e1067...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillbill Skrevet 19 timer siden #9 Del Skrevet 19 timer siden Foretrekker å være edru, fyllesex er helt uaktuelt. Med mindre jeg er dritings er det ikke noe problem med å få den opp, men jeg blir ufølsom og har liten glede av sexen. Og så kommer jeg aldri i mål med orgasme heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Og hva er alderen din? 60? Anonymkode: 3221c...d68 Nei. Anonymkode: 4dfed...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå