Langline Skrevet 11. mars #1 Skrevet 11. mars Leste saken om sex og alkohol på tv2 sine sider i dag og lurer på om kombinasjonen fungerer for dere? Jeg har et «vanlig» alkoholforbruk mener jeg selv, men foretrekker å ha sex edru. Kjenner mer, lukter mer, smaker mer og har lettere for å få orgasme. Foretrekker en edru sexpartner også. Hva med dere?
Gjest KlemFM Skrevet 11. mars #2 Skrevet 11. mars Hipp som happ, så lenge det ikke er for mye alkohol. Da blir jeg trøtt.
AnonymBruker Skrevet 11. mars #3 Skrevet 11. mars Nå har ikke jeg hatt sex på evigheter føles det ut som. Jeg hadde foretrukket å ha litt innabords første gangen pga nervøsitet. Anonymkode: 4dfed...e30
bullehurk Skrevet 11. mars #4 Skrevet 11. mars Hjelper litt på "løssluppheten" da, men ikke for mye. Men en 2-3 vinglass er ok.
AnonymBruker Skrevet 11. mars #5 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå har ikke jeg hatt sex på evigheter føles det ut som. Jeg hadde foretrukket å ha litt innabords første gangen pga nervøsitet. Anonymkode: 4dfed...e30 Og hva er alderen din? 60? Anonymkode: 3221c...d68
bullehurk Skrevet 11. mars #6 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og hva er alderen din? 60? Anonymkode: 3221c...d68 Og hva har det med saken å gjøre ? Tror du sex bare er for unge folk kanskje ? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #8 Skrevet 11. mars Nei. Men sex og rock’n roll, derimot… Anonymkode: e1067...0f7
Hillbill Skrevet 11. mars #9 Skrevet 11. mars Foretrekker å være edru, fyllesex er helt uaktuelt. Med mindre jeg er dritings er det ikke noe problem med å få den opp, men jeg blir ufølsom og har liten glede av sexen. Og så kommer jeg aldri i mål med orgasme heller.
AnonymBruker Skrevet 11. mars #10 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Og hva er alderen din? 60? Anonymkode: 3221c...d68 Nei. Anonymkode: 4dfed...e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå