AnonymBruker Skrevet i går, 15:46 #1 Del Skrevet i går, 15:46 Jeg er 40 år, og spesielt på ene øyet har jeg så hengende øyelokk. Jeg har ikke særlig følelse i panna på den siden, pga en ulykke for mange år siden, er sikkert derfor det henger mer der. Det plager meg ikke annet enn kosmetisk, så jeg får det vel neppe dekket. Har sett på forum der folk har skrevet, og man kan jo være hoven i mange uker? Har så lyst å få fikset det, men både pga penger og sånn det vil se ut i lang tid, vet jeg ikke om jeg kan. Hva ville du gjort? Anonymkode: 56fa0...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:52 #2 Del Skrevet i går, 16:52 Du kan prøve med botox, ofte så er musklene i panna for stramme som fører til at øyelokkene henger. Anonymkode: 8fc4f...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Jeg ville hørt med legen om de kan ta det via det offentlige, når det henger på den måten så vil det til slutt sige ned og tynge øyelokket og musklene der. Jeg har operert tunge øyelokk og var ikke veldig hoven dagene etter, men jeg hadde fått et tips om å kjøpe sånne gelmasker du legger i kjøleskapet og bruke de hele tiden de første dagene. Kjøp 2 slik at den ene er til kjøling mens du bruker den andre. Anonymkode: 1f4cf...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Du får det ikke dekket nå fordi det kr laget problemer nå, uavhengig av hva det vil gjøre senere. Jeg ser verre ut enn deg (på begge øynene) og har ikke tenkt å gjøre noe på noen år enda. Det vil henge mer etterhvert, uavhengig av operasjon nå, og det er begrenset hvor mange ganger man kan operere, så jeg venter til det er et reelt behov. Anonymkode: 81ccb...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du får det ikke dekket nå fordi det kr laget problemer nå, uavhengig av hva det vil gjøre senere. Jeg ser verre ut enn deg (på begge øynene) og har ikke tenkt å gjøre noe på noen år enda. Det vil henge mer etterhvert, uavhengig av operasjon nå, og det er begrenset hvor mange ganger man kan operere, så jeg venter til det er et reelt behov. Anonymkode: 81ccb...a6d Hvor gammel er du? Jeg er 40, og vil trenger å føle meg litt fin nå som alderen sniker innpå..😊 Anonymkode: 56fa0...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor gammel er du? Jeg er 40, og vil trenger å føle meg litt fin nå som alderen sniker innpå..😊 Anonymkode: 56fa0...058 Gå til legen og hør om henvisning til øyeavdelingen. Anonymkode: 1f4cf...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor gammel er du? Jeg er 40, og vil trenger å føle meg litt fin nå som alderen sniker innpå..😊 Anonymkode: 56fa0...058 Jeg er 45. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Gå til legen og hør om henvisning til øyeavdelingen. Anonymkode: 1f4cf...b5d Det hjelper ikke, det må være medisinsk årsak hvis man skal få det dekt og da må det skygge mye for synsfeltet eller henge så mye ned på øyevippene at det lager problemer på øyet. Anonymkode: 81ccb...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Be legen om operasjon. Hvis dette plager deg, be legen om hjelp. Mine nærmeste sa alltid , du trenger ikke dette. Jeg opererte øyenlokket for min del. Det var skummelt. Vanskelig. Legen fjernet 1 cm pr øyelokk. Dette sa legen var mye. Hver gang jeg skulle sminke meg hadde jeg 3 øyenlokk. Jeg kjente at folk rundt meg oppfattet meg som sint alltid. Dette er min følelse. Jeg fikk dette dekket av det offentlige. Etterpå, opplevde at folk så meg i et ny lys. Jeg var ikke så streng lengre. Jeg så ikke sint ut til enhver tid. Ta imot hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden https://lyko.com/no/wonderstripes-cosmetics/wonderstripes-size-l?gad_source=1&gbraid=0AAAAADgCiCgK_kMCYYpo_F0XmprNYZKft&gclid=EAIaIQobChMIhuz144mFjAMVnxaiAx3Mui8qEAQYBCABEgLGlPD_BwE Prøvd Wonder stripes? Denne har jeg brukt når jeg skal pynte meg. Jeg er hvert fall veldig fornøyd. Anonymkode: d4ab3...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Er 35 og ble nylig henvist av øyelege fordi jeg har tunge øyelokk og sliter med hodepine daglig. Er ca 1.5 års ventetid. Får det dekt. Vil anbefale deg å få henvisning til øyelege og få en vurdering. Da vet du ihvertfall hva du har å forholde deg til. Anonymkode: 66a45...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Henvist av fastlege til øyelege* Anonymkode: 66a45...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå