AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Hunden vår på nesten 3 år, skulle hatt løpetid i februar, men løpetiden har uteblitt. Hun har ikke vært sammen med andre hunder på veldig lenge å hun er ikke drektig. Jeg tenker at vi kanskje burde fremskynde årskontrollen hennes for å få det undersøkt, men hva tenker andre? Er det vanlig at at en løpetid hoppes over eller blir forsinket? Anonymkode: f31da...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Ikke uvanlig at løpetid kommer litt uregelmessig Jeg ventet e gang på en valp fra en tispe som skulle parres en november. Løpetiden kom ikke før mars. Sånn er det bare, det er naturens gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Nutz skrev (1 time siden): Ikke uvanlig at løpetid kommer litt uregelmessig Jeg ventet e gang på en valp fra en tispe som skulle parres en november. Løpetiden kom ikke før mars. Sånn er det bare, det er naturens gang. Takk for svar Så da kan vi trygt vente til årlig kontroll i mai/ juni? Hun bærer ingen preg av at hun har smerter eller ubehag. Ts Anonymkode: f31da...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden sjekk ut "stille løpetid". Ja i de første årene kan det være noe uregelmessig også. Anonymkode: 358d3...2b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden 3 år er litt tidlig for å fastslå frekvens på løpetid. Ikke uvanlig at det kan variere en del gjennom hundens levetid. Ta det med ro, den kommer tidsnok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå