AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Skrevet 11. mars Kvinne på 49, har vært singel i 10 år. Jeg har ikke hatt menstruasjon etter først covid-vaksine faktisk. Det siste året har jeg hatt noen få episoder som jeg tror kan være hetetokter. Har bare vart noen sekunder og opplevdes som forbigående rødming, om det er en dekkende beskrivelse. Uansett, jeg har vært lenge alene og har ikke aktivt lett etter noen ny partner. Jeg kan ikke si at jeg direkte savner sex og har ikke noe sexlyst sånn på egenhånd heller. Men jeg savner en partner, noen å dele hverdagen med. Kjenner jeg er litt engstelig for å hive meg ut på markedet, av ovennevnte grunn. Jeg vet ikke om jeg kommer til å få lyst på sex med en evt ny partner. Er jeg tørka inn, blir jeg ikke tilstrekkelig våt, må vi bruke glidemiddel osv. Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive meg selv engang, for jeg vet ikke hvordan jeg er som partner engang, om jeg elsker kos og nærhet som man typisk sier. . Jeg gjorde typisk det, men vet ikke om jeg gjør det nå lenger, om dere forstår. Noen som vil dele tanker og erfaringer? Anonymkode: 3a3f5...fe0
Gjest KlemFM Skrevet 11. mars #2 Skrevet 11. mars Om du har lest innlegg her inne over tid vil du fort se at sexlyst ikke er knyttet til alder, men er noe individuelt. Om du har vært singel i 10 år uten å onanere eller ha lyst så har du kanskje ikke det behovet? Og da antar jeg du heller ikke har møtt noen som potensielt kunne vekke sånne følelser hos deg. Men det er det bare du som kan svare på… Om du ønsker en partner så antar jeg du mener mer enn en venn? Og at du kan se for deg romantiske følelser? Og kanskje du har møtt noen i løpet av de senere år som du har vært nysgjerrig på? Hvis ikke, så kan man leve alene også😊
AnonymBruker Skrevet 11. mars #3 Skrevet 11. mars KlemFM skrev (3 timer siden): Om du har lest innlegg her inne over tid vil du fort se at sexlyst ikke er knyttet til alder, men er noe individuelt. Om du har vært singel i 10 år uten å onanere eller ha lyst så har du kanskje ikke det behovet? Og da antar jeg du heller ikke har møtt noen som potensielt kunne vekke sånne følelser hos deg. Men det er det bare du som kan svare på… Om du ønsker en partner så antar jeg du mener mer enn en venn? Og at du kan se for deg romantiske følelser? Og kanskje du har møtt noen i løpet av de senere år som du har vært nysgjerrig på? Hvis ikke, så kan man leve alene også😊 TS her. Foreløpig har jeg ikke truffet noen som har vekket nysgjerrigheten. Har hatt noen små hemmelige crush, men som har vist seg ikke være noe å bygge på lengden. Jeg er ikke typen til å ha sex uten at det ligger noe mer bak, så da har det på en måte begrenset seg. Jeg har aldri hatt behov for å onanere noe særlig tidligere heller, men må legge til at jeg alltid har hatt et godt og aktivt sexliv sammen med tidligere partnere. Og vil si jeg var på topp seksuelt akkurat i det jeg gikk inn i singeltilværelsen. Mye har skjedd med kroppen gjennom 40-årene merker jeg, selv om jeg ikke har merket noen særlig symptomer ifm med overgangsalder. Jeg bare føler meg mer "nummen" der nede. Men ja, jeg ønsker romantikk og nærhet, både fysisk og psykisk. Er bare redd for at det kanskje blir en skuffelse for en evt partner og lurer på om min lave libido er en permanent tilstand. Tror faktisk det ubevisst holder meg noe tilbake Anonymkode: 3a3f5...fe0
AnonymBruker Skrevet 11. mars #4 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): TS her. Foreløpig har jeg ikke truffet noen som har vekket nysgjerrigheten. Har hatt noen små hemmelige crush, men som har vist seg ikke være noe å bygge på lengden. Jeg er ikke typen til å ha sex uten at det ligger noe mer bak, så da har det på en måte begrenset seg. Jeg har aldri hatt behov for å onanere noe særlig tidligere heller, men må legge til at jeg alltid har hatt et godt og aktivt sexliv sammen med tidligere partnere. Og vil si jeg var på topp seksuelt akkurat i det jeg gikk inn i singeltilværelsen. Mye har skjedd med kroppen gjennom 40-årene merker jeg, selv om jeg ikke har merket noen særlig symptomer ifm med overgangsalder. Jeg bare føler meg mer "nummen" der nede. Men ja, jeg ønsker romantikk og nærhet, både fysisk og psykisk. Er bare redd for at det kanskje blir en skuffelse for en evt partner og lurer på om min lave libido er en permanent tilstand. Tror faktisk det ubevisst holder meg noe tilbake Anonymkode: 3a3f5...fe0 Du har 2 valg, vente og se… eller hive deg uti dating🤷♀️ Anonymkode: 66252...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #5 Skrevet 11. mars Jeg er singel. Bruker hormonpreparat pga tørre slimhinner. Ingen problemer med sexlysten overhode og våt blir jeg. Du må nesten bare hoppe i det og erfare selv. Anonymkode: 12219...d12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå