AnonymBruker Skrevet i går, 15:25 #1 Del Skrevet i går, 15:25 Dette er ei dame i I tidlig 50 åra! Jada, greit nok mange tar hun får å være maks 35 år fordi hun ser mye yngre ut. Greia er at hun er så kroppsfiksert , jeg tror hun har silikon pepper bl.a Så er hun glad i å trene og gå i fjell. Og apr fjellturer: så må hun ALLTID legge ut freshe bilder på SoMe . Jeg mistenker at hun også har noen mannfolk med seg på disse turene, men vet ikke for sikkert. For når jeg gjør en research på instakontoen hennes så ser at det nesten bare en mannfolk som liker og følger henne.Jeg nevnte fir kolleger hva jeg tenker og ingen sier meg imot . Nå merker jeg at denne kollegaen har begynt å behandle meg som luft, hun snakker aldri med meg lengre. men hun er over seg blid overfor de andre kollegaer da. Jeg merker at jeg har mislike henne veldig , og enda verre nå når hun ignorerer meg så fullstendig. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 1c1d6...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
garfunkel Skrevet i går, 15:29 #2 Del Skrevet i går, 15:29 Kanskje hun behandler deg som luft fordi du setter ut usaklige rykter om henne? Har du så mye imot henne så slutt å stalke henne på nettet. Du har da ikke noe med hva hun driver med på fritiden eller hvem hun er med. For å være ærlig ville jeg heller hatt hennes liv enn ditt liv 19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:31 #3 Del Skrevet i går, 15:31 Du har en kollega du aktivt misliker og innrømmer åpent å stalke på some. Og som håndterer dette ved å ignorere deg? Det er riktig respons, ts. Eller: alle andre responser ville vært velfortjente, men mye verre for deg. Hun kunne jo ha konfrontert deg, meldt deg til hr etc, ikke sant? Eller bare gitt igjen med samme mynt. Men i stedet behandler hun deg som luft fordi du velger å oppføre deg som en umoden dust. Anonymkode: 96ce2...023 13 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:32 #4 Del Skrevet i går, 15:32 Uff, tenk å være glad i friluftsliv og attpåtil være aktiv på Instagram. Den dama må ha problemer. Anonymkode: a8d27...104 10 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:34 #5 Del Skrevet i går, 15:34 Hvorfor ni-glaner du på instakontoen til kolleger du ikke engang liker? Og baksnakker dem på jobb om hva du har sett? Baksnakking vil veldig ofte nå frem til offeret, og få vite hva som er sagt av hvem. Og det er veldig negativt for arbeidsmiljøet. Ta deg en tur ut selv heller. Anonymkode: 96596...fdc 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet i går, 15:35 #6 Del Skrevet i går, 15:35 det er jo du som er den kjipe her, jeg hadde å ignorert deg om du baksnakka meg til alle kollegaer.. Du høres veldig sjalu ut 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:36 #7 Del Skrevet i går, 15:36 Du virker veldig misunnelig på henne.. Ingenting av det hun gjør er hverken galt eller ulovlig. Anonymkode: 71358...6c5 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:37 #8 Del Skrevet i går, 15:37 Å herregud… på tide at du vokser opp! Anonymkode: 2c1e0...443 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:43 #9 Del Skrevet i går, 15:43 Hva du skal gjøre? Slutte å bry/blande deg og skaffe deg et eget liv Anonymkode: cf81a...f84 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:45 #10 Del Skrevet i går, 15:45 En dame på 50 har ikke rett til å være aktiv og bruke sosiale medier? Stakkars deg når du blir mer voksen, så kjedelig liv du kommer til å ha. Og allerede har, etter nettaktivitetene dine å dømme. Husk at når du blir 50 har du halve livet igjen, og det er veldig mye å oppleve og trives med i livet. Du virker misunnelig. Anonymkode: 03567...cd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:52 #11 Del Skrevet i går, 15:52 Hvorfor bryr du deg om hva en kollega legger ut på some? Anonymkode: 2e473...386 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet i går, 16:00 #12 Del Skrevet i går, 16:00 Hva du skal gjøre? Leve ditt eget liv uten å bry deg med hva kollegaen din legger ut på SoMe. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:00 #13 Del Skrevet i går, 16:00 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Dette er ei dame i I tidlig 50 åra! Jada, greit nok mange tar hun får å være maks 35 år fordi hun ser mye yngre ut. Greia er at hun er så kroppsfiksert , jeg tror hun har silikon pepper bl.a Så er hun glad i å trene og gå i fjell. Og apr fjellturer: så må hun ALLTID legge ut freshe bilder på SoMe . Jeg mistenker at hun også har noen mannfolk med seg på disse turene, men vet ikke for sikkert. For når jeg gjør en research på instakontoen hennes så ser at det nesten bare en mannfolk som liker og følger henne.Jeg nevnte fir kolleger hva jeg tenker og ingen sier meg imot . Nå merker jeg at denne kollegaen har begynt å behandle meg som luft, hun snakker aldri med meg lengre. men hun er over seg blid overfor de andre kollegaer da. Jeg merker at jeg har mislike henne veldig , og enda verre nå når hun ignorerer meg så fullstendig. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 1c1d6...c95 Er dette en felles kollega av deg og den unge mannen med bleie? Anonymkode: 1c782...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:01 #14 Del Skrevet i går, 16:01 Jeg håper inderlig dette er en trolletråd, for så blåst kan man vel ikke være? Besatt av kollegas SoMe-kontoer, må nevne at kollegaen muligens har silikon i brystene, bryr seg om kollegaen har «mannfolk» med på turer? Det må jo være tull. Anonymkode: 97e33...9b6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:05 #15 Del Skrevet i går, 16:05 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Dette er ei dame i I tidlig 50 åra! Jada, greit nok mange tar hun får å være maks 35 år fordi hun ser mye yngre ut. Greia er at hun er så kroppsfiksert , jeg tror hun har silikon pepper bl.a Så er hun glad i å trene og gå i fjell. Og apr fjellturer: så må hun ALLTID legge ut freshe bilder på SoMe . Jeg mistenker at hun også har noen mannfolk med seg på disse turene, men vet ikke for sikkert. For når jeg gjør en research på instakontoen hennes så ser at det nesten bare en mannfolk som liker og følger henne.Jeg nevnte fir kolleger hva jeg tenker og ingen sier meg imot . Nå merker jeg at denne kollegaen har begynt å behandle meg som luft, hun snakker aldri med meg lengre. men hun er over seg blid overfor de andre kollegaer da. Jeg merker at jeg har mislike henne veldig , og enda verre nå når hun ignorerer meg så fullstendig. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 1c1d6...c95 Det er fordi du er den rare kollegaen. Det blir litt som å unngå blikket til den åpenbart psykisk ustabile på bussen. Anonymkode: 97e33...9b6 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:06 #16 Del Skrevet i går, 16:06 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg håper inderlig dette er en trolletråd, for så blåst kan man vel ikke være? Besatt av kollegas SoMe-kontoer, må nevne at kollegaen muligens har silikon i brystene, bryr seg om kollegaen har «mannfolk» med på turer? Det må jo være tull. Anonymkode: 97e33...9b6 Jeg tenkte også at jeg håper for ts sin del at dette er en trolletråd. For om det ikke er det så har vel ts sabottert for en fremtid på det arbeidsstedet. Anonymkode: 68522...99c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Del Skrevet 13 timer siden Høres ut som denne dama behandler seg akkurat som hun burde. Anonymkode: 516b6...d86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som denne dama behandler seg akkurat som hun burde. Anonymkode: 516b6...d86 Deg. Ikke seg. Anonymkode: 516b6...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #19 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Dette er ei dame i I tidlig 50 åra! Jada, greit nok mange tar hun får å være maks 35 år fordi hun ser mye yngre ut. Greia er at hun er så kroppsfiksert , jeg tror hun har silikon pepper bl.a Så er hun glad i å trene og gå i fjell. Og apr fjellturer: så må hun ALLTID legge ut freshe bilder på SoMe . Jeg mistenker at hun også har noen mannfolk med seg på disse turene, men vet ikke for sikkert. For når jeg gjør en research på instakontoen hennes så ser at det nesten bare en mannfolk som liker og følger henne.Jeg nevnte fir kolleger hva jeg tenker og ingen sier meg imot . Nå merker jeg at denne kollegaen har begynt å behandle meg som luft, hun snakker aldri med meg lengre. men hun er over seg blid overfor de andre kollegaer da. Jeg merker at jeg har mislike henne veldig , og enda verre nå når hun ignorerer meg så fullstendig. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 1c1d6...c95 Det er jo kjempe morsomt at du ikke vet at du er den kollegaen som aller flest irriterer seg over atm 😂 hahaha. Uff, tenk at du har satt deg selv i denne situasjonen på en arbeidsplass, så utrolig flaut for deg! Anonymkode: 2718f...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #20 Del Skrevet 12 timer siden Her lurer jeg på om hun kan ha merket at du følger henne med misbilligende globusøyne, og derfor unngår deg. Kanskje hun til og med synes det er ubehagelig? Tenker at hvis du irriterer deg sånn over denne kollegaen, og irriterer deg over at hun legger ut så mange bilder, hvorfor går du da aktivt og oppsøker henne på sosiale medier da? For å irritere deg enda mer, eller for å finne noe mer å ta henne på? Jeg bruker sjelden ordet "misunnelse", men her lurer jeg på om det faktisk er riktig. Anonymkode: d2baf...cb5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå