AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Del Skrevet 11. mars Når er jeg permittert? er jeg permittert mens jeg jobber ut oppsigelsestid? Er jeg permittert når oppsigelsetiden er over, og jeg ikke går til jobb neste dag? Anonymkode: 8badf...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når er jeg permittert? er jeg permittert mens jeg jobber ut oppsigelsestid? Er jeg permittert når oppsigelsetiden er over, og jeg ikke går til jobb neste dag? Anonymkode: 8badf...b9b Når du jobber ut oppsigelsestiden er du ikke permittert lenger, men sagt opp. Anonymkode: 92177...f50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 11. mars #3 Del Skrevet 11. mars er du permittert har du ikke lov å jobbe for de du er permittert fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #4 Del Skrevet 11. mars monican94 skrev (5 minutter siden): er du permittert har du ikke lov å jobbe for de du er permittert fra. Betyr at jeg blir permittert fra dag 1? og kan ikke gå tilbake dit dagen etter? Nav hadde iallfall ikke alternativer når jeg måtte melde meg permittert. Tror ikke det stod at jeg har blitt oppsagt fra bedriften pga lite arbeid. Anonymkode: 8badf...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 11. mars #5 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Betyr at jeg blir permittert fra dag 1? og kan ikke gå tilbake dit dagen etter? Nav hadde iallfall ikke alternativer når jeg måtte melde meg permittert. Tror ikke det stod at jeg har blitt oppsagt fra bedriften pga lite arbeid. Anonymkode: 8badf...b9b du skal bli varslet 14 dager for petmittering. Det skal stå dato o varslet når du er permittert fra. Fra første dag du er permittert kan du jobbe for andre men ikke for de du er permittert fra. Får du ikke annen jobb kan du søke nav om dagpenger under permittering. de kan permittere deg i maks 26 uker ila 18 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Når du jobber ut oppsigelsestiden er du ikke permittert lenger, men sagt opp. Anonymkode: 92177...f50 og etterpå er jeg arbeidsledig? det virker som NAV ikke har begrep på de ordene Permittert og oppsigelse, når man har blitt oppsagt pga lite arbeid i firma. Hva er jeg etter at jeg er blitt oppsagt/permittert etter at jeg har jobbet ut oppsigelsestid? arbeidsledig? Anonymkode: 8badf...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #7 Del Skrevet 11. mars monican94 skrev (1 minutt siden): du skal bli varslet 14 dager for petmittering. Det skal stå dato o varslet når du er permittert fra. Fra første dag du er permittert kan du jobbe for andre men ikke for de du er permittert fra. Får du ikke annen jobb kan du søke nav om dagpenger under permittering. de kan permittere deg i maks 26 uker ila 18 mnd. når jeg søkte meg arbeidsledig til NAV så stod det ikke forskjell på permittering og oppsagt. Jeg tror nav rådgiver også brukte begrepet permittert når jeg ikke var skyld i det selv, men ble oppsagt pga lite arbeid i firma. Nå har jeg jobbet ut oppsigelsestiden. Betyr det at jeg er arbeidsledig nå? Anonymkode: 8badf...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 11. mars #8 Del Skrevet 11. mars om du er permittert og deretter sagt opp er du arbeidsledig. Du vet vel selv om du har fått oppsigelse eller permittering ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #9 Del Skrevet 11. mars Du er ikke permittert. Du er sagt opp. Og du er arbeidsledig fra den dagen du ikke er i jobb. Permittert er midlertidig, Anonymkode: 3c24d...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #10 Del Skrevet 11. mars monican94 skrev (Akkurat nå): om du er permittert og deretter sagt opp er du arbeidsledig. Du vet vel selv om du har fått oppsigelse eller permittering ? jeg ble ikke permittert, men oppsagt fordi det var lite arbeid i firma. Så måtte jobbe ut oppsigelsestiden. Har firma gjort det riktig? Anonymkode: 8badf...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 11. mars #11 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): når jeg søkte meg arbeidsledig til NAV så stod det ikke forskjell på permittering og oppsagt. Jeg tror nav rådgiver også brukte begrepet permittert når jeg ikke var skyld i det selv, men ble oppsagt pga lite arbeid i firma. Nå har jeg jobbet ut oppsigelsestiden. Betyr det at jeg er arbeidsledig nå? Anonymkode: 8badf...b9b så du er oppsagt og har jobbet ut oppsigelsestiden. da er du nå arbeidsledig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 11. mars #12 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg ble ikke permittert, men oppsagt fordi det var lite arbeid i firma. Så måtte jobbe ut oppsigelsestiden. Har firma gjort det riktig? Anonymkode: 8badf...b9b ja høres sånn ut da ja. Da har du nå krav på dagpenger og kan søke andre jobber og har ikke lenger plikter/arbeidsforhold med gammel arb.giver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #13 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er ikke permittert. Du er sagt opp. Og du er arbeidsledig fra den dagen du ikke er i jobb. Permittert er midlertidig, Anonymkode: 3c24d...058 Når jeg søkte til NAV som arbeidssøker, så husker jeg at det ikke stod oppsagt, men permittert. Oppsagt tolker jeg som skyld i det selv. Men bedriften sa meg opp pga lite arbeid i firma. Anonymkode: 8badf...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #14 Del Skrevet 11. mars monican94 skrev (Akkurat nå): ja høres sånn ut da ja. Da har du nå krav på dagpenger og kan søke andre jobber og har ikke lenger plikter/arbeidsforhold med gammel arb.giver Sant. Nå har jeg blitt sykemeldt. Da regner jeg med at jeg skal velge sykemeldt som arbeidsledig. Anonymkode: 8badf...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #15 Del Skrevet 11. mars monican94 skrev (3 minutter siden): ja høres sånn ut da ja. Da har du nå krav på dagpenger og kan søke andre jobber og har ikke lenger plikter/arbeidsforhold med gammel arb.giver Ja, jeg er ferdig der. Anonymkode: 8badf...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #16 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Når jeg søkte til NAV som arbeidssøker, så husker jeg at det ikke stod oppsagt, men permittert. Oppsagt tolker jeg som skyld i det selv. Men bedriften sa meg opp pga lite arbeid i firma. Anonymkode: 8badf...b9b Bedriften sa deg opp. Du er oppsagt. Du skriver det jo selv. Anonymkode: 3c24d...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #17 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bedriften sa deg opp. Du er oppsagt. Du skriver det jo selv. Anonymkode: 3c24d...058 Ferdig med det. Annet de skriver hos Nav. Anonymkode: 8badf...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 11. mars #18 Del Skrevet 11. mars Ryddet for spekulasjon,brukerdebatt,avsporing,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 11. mars #19 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sant. Nå har jeg blitt sykemeldt. Da regner jeg med at jeg skal velge sykemeldt som arbeidsledig. Anonymkode: 8badf...b9b ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 11. mars #20 Del Skrevet 11. mars monican94 skrev (Akkurat nå): ja AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sant. Nå har jeg blitt sykemeldt. Da regner jeg med at jeg skal velge sykemeldt som arbeidsledig. Anonymkode: 8badf...b9b og husk å krysse syk på meldekortene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå