AnonymBruker Skrevet 11. mars #21 Skrevet 11. mars Du har gjort en kjempe jobb! Virkelig bra innsats!👏👏 Du forlanger ikke for mye, kjæresten din er ikke grei, han er faktisk direkte stygg som sier sånne ting til deg! Du burde ikke finne deg i det, du fortjener bedre! Det er så lavmål når folk blir sammen med mennesker de vet ikke møter preferansene deres for å så klage til personen at de ikke møter preferansene deres. Det er frekt og direkte patetisk av han og holde på sånn. Anonymkode: 33833...af3 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #22 Skrevet 11. mars Hadde kastet ut mannen. Trent som faen, vekter og styrketrening. Meldt meg på masse løp, gått til frisør og hudpleie. Hadde virkelig shinet meg selv opp og sagt fuck you til han. Go girl. Etter 60 kg ned får du kanskje innvilget å fjerne hud på klinikk? Lykke til. Anonymkode: a05c2...59f
Jadaomatte Skrevet 11. mars #23 Skrevet 11. mars Du velger for lavt, jente! Finn deg en som synest du er den fineste, det fortjener du❤️ Du har gjort en fantastisk jobb med vektredusering👏👏👏 Dump rasstappen og få bygd deg selvtillitt, han drar deg ned. 4 1
Christina82 Skrevet 11. mars #24 Skrevet 11. mars (endret) Ryddet for spekulasjoner. Christina82, mod Endret 11. mars av Christina82
AnonymBruker Skrevet 11. mars #25 Skrevet 11. mars Sånne blir aldri bra partnere og det vil ikke endres til det bedre. Unn deg selv et bedre liv og forlat situasjonen med rak rygg. Anonymkode: 31397...763 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #26 Skrevet 12. mars Du bør omgi deg selv med mennesker som er god mot deg. De som trykker deg ned har ingenting i livet ditt å gjøre! Anonymkode: 039f6...bcd 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #27 Skrevet 12. mars Kjæresten din trenger en realitetsorientering. Kropper forandrer seg, vekt går opp og ned, håret blir etterhvert grått, man får rynker, mindre elastisk hud etc. Det er å være et menneske og dette er det det innebærer. Som noen her sa: om dere vil ha barn, hva om du går opp en del under graviditeten? Her har du gjort en kjempejobb og du var jo stolt og komfortabel med deg selv - inntil han vekte gamle følelser du har slitt med pga mobbing. Dette burde være en tankevekker - en wake up call. Han får deg til å føle på følelser du følte da du var på ditt laveste. Og han skal liksom være partneren din. Anonymkode: 1b8f7...786 1 1
Yuvia Skrevet 12. mars #28 Skrevet 12. mars Dette er så feil!! kjære ts denne mannen fortjener ikke deg. Tenk den sinnsyke reisen du har vært på, du har vist deg seriøs om helsen din og føler deg bra! så går han å sier noe slikt, til sammenligning vil nok min forlovede gjerne at jeg skal gå ned 5-6 kilo til, men han elsker kroppen min slik den er, er gal etter meg og forteller meg hver dag hvor deilig jeg er. Om jeg ønsker å gå ned så støtter han meg og heier på meg. om du har mye løshud tror jeg dette kan fjernes- for din egen velvære sin del- JJeg vet ikke hvor mye det er snakk om. Har selv «slakk» hud på magen pga to graviditeter og kan love deg mannen hadde aldri sett meg naken ignen om han ikke elsket alt av meg. sett deg ned og vit at du fortjener p bli begjært av dun mann!! 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #29 Skrevet 12. mars Gjør det slutt med han. I dag. Gå. Anonymkode: 6274d...fa9 1
Malle90 Skrevet 12. mars Forfatter #30 Skrevet 12. mars Yuvia skrev (3 timer siden): Dette er så feil!! kjære ts denne mannen fortjener ikke deg. Tenk den sinnsyke reisen du har vært på, du har vist deg seriøs om helsen din og føler deg bra! så går han å sier noe slikt, til sammenligning vil nok min forlovede gjerne at jeg skal gå ned 5-6 kilo til, men han elsker kroppen min slik den er, er gal etter meg og forteller meg hver dag hvor deilig jeg er. Om jeg ønsker å gå ned så støtter han meg og heier på meg. om du har mye løshud tror jeg dette kan fjernes- for din egen velvære sin del- JJeg vet ikke hvor mye det er snakk om. Har selv «slakk» hud på magen pga to graviditeter og kan love deg mannen hadde aldri sett meg naken ignen om han ikke elsket alt av meg. sett deg ned og vit at du fortjener p bli begjært av dun mann!! Det er det som gjør det så vondt, han kjenner til alt, og hvor jævelig det har vært igjennom årene. Føler han ikke helt forstår det.. han mener eg skal "godta" det, at det er ting med hverandre man ikke liker uansett hva forhold man er i. Men det er forskjell på kropp og ting man eventuelt gjør... her er det såvidt et kompliment å gi. Sier så og si aldri at jeg er pen heller. Han sier han synes det, men jeg trenger å høre det av og til. han har så vidt sett meg naken. For han får meg ikke komfortabel. Alt føles feil. 😖 det knuser hjerte mitt at en mann man elsker skal tenke slik... bra at din mann setter pris på deg og den DU er og sier det. Er absolutt slik det skal være ♥️ 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars #31 Skrevet 12. mars Malle90 skrev (23 minutter siden): Det er det som gjør det så vondt, han kjenner til alt, og hvor jævelig det har vært igjennom årene. Føler han ikke helt forstår det.. han mener eg skal "godta" det, at det er ting med hverandre man ikke liker uansett hva forhold man er i. Men det er forskjell på kropp og ting man eventuelt gjør... her er det såvidt et kompliment å gi. Sier så og si aldri at jeg er pen heller. Han sier han synes det, men jeg trenger å høre det av og til. han har så vidt sett meg naken. For han får meg ikke komfortabel. Alt føles feil. 😖 det knuser hjerte mitt at en mann man elsker skal tenke slik... bra at din mann setter pris på deg og den DU er og sier det. Er absolutt slik det skal være ♥️ Men hvorfor er du sammen med han når han får deg til å føle deg dårlig? Anonymkode: a21c8...bf0 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #32 Skrevet 12. mars Han mangler absolutt sosiale antenner, i beste fall er han dum, i værste fall er han ondskapsfull. Det er fullt lovlig å ikke synes løshud er pent og at man ikke foretrekker store damer, men da burde jo han aldri blitt sammen med deg i første omgang, visst det var en veldig viktig preferanse. Om det er noe som han mener han kan leve med, ja da får han holde kjeft om sine innerste tanker rundt dette, alt annet vil være ødeleggende. Kanskje du burde konfrontere han, bare spørre rett ut om han mener det han sier, og at du ikke er interessert i en type som ikke godtar hele deg, og at det får deg til å føle deg dårlig, og at du ikke vil kaste bort tiden i et sånt forhold. Da finner du ihvertfall ut hvor han står hen, og det blir han som må komme med et utspill som du kan leve med. Visst ikke han kan komme med noe som du kan godta så er det bare å si bye, bye. Du er kanskje innerst inne redd for å miste han, men han vil aldri gjøre deg lykkelig om han fortsetter i samme sporet, kanskje han allerede har spolert forholdet med sine uttalelser allerede. Mann Anonymkode: bbc9f...364 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars #33 Skrevet 12. mars Hvis han ikke aksepterer løs hud så får han gjøre det slutt. Eller at du gjør det slutt. Han kan ikke fortsette å være sammen med noen og samtidig kritisere og få partneren til å føle seg dårlig. Anonymkode: ee08e...626 1
maddee Skrevet 13. mars #34 Skrevet 13. mars Kjempe bra jobba👏 Så må jeg bare si en ting om menn, hvis en mann virkelig elsker en kvinne så sier han ikke et eneste negativt ord om henne for det klarer han ikke rett og slett. Jeg hadde gått fra han der på flekken om jeg var deg, du fortjener bedre. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #35 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Men hvorfor er du sammen med han når han får deg til å føle deg dårlig? Anonymkode: a21c8...bf0 Er nok MANGE slike forhold der ute egentlig dessverre.. Anonymkode: c67f4...110 1
Gjest KlemFM Skrevet 13. mars #36 Skrevet 13. mars maddee skrev (10 timer siden): Kjempe bra jobba👏 Så må jeg bare si en ting om menn, hvis en mann virkelig elsker en kvinne så sier han ikke et eneste negativt ord om henne for det klarer han ikke rett og slett. Jeg hadde gått fra han der på flekken om jeg var deg, du fortjener bedre. Enig med denne! Man beskytter den man elsker…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #37 Skrevet 13. mars Dere har vært sammen i 1 år og han så deg nettopp for første gang i badedrakt? Og la merke til løshuden? Er dere ikke intime? Har han ikke sett deg naken før? Skjønner ikke hvordan dette går an. Høres jo ikke ut som et sunt forhold. Anonymkode: 7c24d...a65 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars #38 Skrevet 13. mars En ting er at man ikke synes løshud er digg og attraktivt, men at han ikke er "komfortabel rundt kroppen din". Jeg synes du fortjener tusen ganger bedre. ❤️ Anonymkode: ec5b4...c6e 1
Bil123 Skrevet 17. mars #39 Skrevet 17. mars Malle90 skrev (På 11.3.2025 den 16.09): Jeg har vært i ett forholdt 1 år og noen månd nå med en. vi har det fint sammen. Og jeg elsker han, og han gir meg en ro jeg aldrig har kjent på. jeg er en jente som har vært overvektig, slitt med vekten hele livet, har gått ned over 60 kilo. Og har virkelig følt meg bra, bedre enn noen sinne, og stolt over egen fremgang. Det har vært one hell of a road for å si det sån. Og jeg har blitt mye mobbet, og hørt det utallige ganger at jeg ikke er bra nok pga vekta mi. Og det såre jo veldig å bli dømt for. Det har satt dype spor. men er det greit at kjæresten sier at jeg er større enn det han er vandt til ? 😥 jeg føler meg ikke komfortabel rundt han, så meg for første gang i badedrakt i vinterferie nå... sier han ikke blir tent av løshud, grunnen fordi han sa det var for eg har forstått det har vært noe og vært litt på for å finne det ut, for magefølelsen min har vært dårlig en GOD stund på at han ikke er helt komfortabel rundt meg pga kropp. Eg kan skjønne at løshud ikke er flatterende. Men det er jo bare en del av meg. Er det for mye å be om å bli elsket fullt og helt? Eller skal eg godta at man ikke kan like allt med hverandre ? jeg trenger bare trygghet, få høre at eg er pen, og bli elsket for den jeg er, slik jeg elsker han.. Du skal finne en som tilber jorda du går på! Ikkje ta deg til takke med dette. Mitt råd til deg, det blir nok ikkje bedre. Der er en der ute som vil forgude deg og sjå heile deg som menneske. ❤️ Lykke til. 1
Silisium Skrevet 17. mars #40 Skrevet 17. mars Kjære deg. Bare det at du må spørre om det er greit at han sier slik, vitner for meg at det for deg allerede er krysset en grense. Våg å lytt til deg selv, og sett egne grenser. Glem hva han trenger av deg, hva han ønsker. Det er hans «problem». Du må tenke på at; vet du hva, han kan ikke gi meg det jeg vil ha, jeg har det ikke komfortabelt rundt ham, og jeg har mange bekymringer rundt ham. Dette er dine grenser, og du er verdt så mye mer enn slike bemerkninger. Jeg håper du kan finne deg selv på et sted hvor du kan si «takk, men nei takk». Du har helt rett; du fortjener å bli elsket som du er, en som elsker både hud og kropp og det som er. Lykke til, TS! 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå