Malle90 Skrevet 11. mars #1 Skrevet 11. mars Jeg har vært i ett forholdt 1 år og noen månd nå med en. vi har det fint sammen. Og jeg elsker han, og han gir meg en ro jeg aldrig har kjent på. jeg er en jente som har vært overvektig, slitt med vekten hele livet, har gått ned over 60 kilo. Og har virkelig følt meg bra, bedre enn noen sinne, og stolt over egen fremgang. Det har vært one hell of a road for å si det sån. Og jeg har blitt mye mobbet, og hørt det utallige ganger at jeg ikke er bra nok pga vekta mi. Og det såre jo veldig å bli dømt for. Det har satt dype spor. men er det greit at kjæresten sier at jeg er større enn det han er vandt til ? 😥 jeg føler meg ikke komfortabel rundt han, så meg for første gang i badedrakt i vinterferie nå... sier han ikke blir tent av løshud, grunnen fordi han sa det var for eg har forstått det har vært noe og vært litt på for å finne det ut, for magefølelsen min har vært dårlig en GOD stund på at han ikke er helt komfortabel rundt meg pga kropp. Eg kan skjønne at løshud ikke er flatterende. Men det er jo bare en del av meg. Er det for mye å be om å bli elsket fullt og helt? Eller skal eg godta at man ikke kan like allt med hverandre ? jeg trenger bare trygghet, få høre at eg er pen, og bli elsket for den jeg er, slik jeg elsker han.. 2 18
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Skrevet 11. mars Du setter lista for lavt. Du sier han gir deg en ro du aldri har kjent før, men det sier bare masse om de mennene du har vært med før. Lat som en du er veldig glad i hadde opplevd det samme. Hva ville du svart henne? Anonymkode: da6ca...a39 14 8
AnonymBruker Skrevet 11. mars #3 Skrevet 11. mars Huff, høres ikke bra ut at han sier sånt til deg, det er skikkelig dårlig gjort. Lurer litt på om han er helt 100 %? 🙁 Det er én ting å tenke det, men å si det høyt tilsier utrolig dårlige antenner. Anonymkode: 0ccf0...5c6 4 2
moff Skrevet 11. mars #4 Skrevet 11. mars Det er ikke for mye å forvente en mann som ikke kommer med noen negative bemerkninger om kroppen din. Det ville vel ikke falle deg inn å komme med negative bemerkninger om hans? Du er god nok akkurat slik du er og du kan forvente å finne en mann som tenker akkurat det samme ❤️ 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #5 Skrevet 11. mars At han påpeker ting han ikke liker ved kroppen din er DISGUSTING! Vi normale mennesker holder ikke på sånn, og i hvert fall ikke til kjæresten vår. Han er ikke noe å samle på, virkelig ikke. Anonymkode: de459...5ca 13 1 6
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6 Skrevet 11. mars Malle90 skrev (16 minutter siden): Jeg har vært i ett forholdt 1 år og noen månd nå med en. vi har det fint sammen. Og jeg elsker han, og han gir meg en ro jeg aldrig har kjent på. jeg er en jente som har vært overvektig, slitt med vekten hele livet, har gått ned over 60 kilo. Og har virkelig følt meg bra, bedre enn noen sinne, og stolt over egen fremgang. Det har vært one hell of a road for å si det sån. Og jeg har blitt mye mobbet, og hørt det utallige ganger at jeg ikke er bra nok pga vekta mi. Og det såre jo veldig å bli dømt for. Det har satt dype spor. men er det greit at kjæresten sier at jeg er større enn det han er vandt til ? 😥 jeg føler meg ikke komfortabel rundt han, så meg for første gang i badedrakt i vinterferie nå... sier han ikke blir tent av løshud, grunnen fordi han sa det var for eg har forstått det har vært noe og vært litt på for å finne det ut, for magefølelsen min har vært dårlig en GOD stund på at han ikke er helt komfortabel rundt meg pga kropp. Eg kan skjønne at løshud ikke er flatterende. Men det er jo bare en del av meg. Er det for mye å be om å bli elsket fullt og helt? Eller skal eg godta at man ikke kan like allt med hverandre ? jeg trenger bare trygghet, få høre at eg er pen, og bli elsket for den jeg er, slik jeg elsker han.. Dump. Han vil ganske snart slutte å ha sex med deg helt. Han vemmes over kroppen din. Dere passer ikke sammen. Anonymkode: 9846c...ccc 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars #7 Skrevet 11. mars Alle hadde blitt lei seg av en sånn kommentar. Synes det er skikkelig turn off med en kjæreste som sier sånt. Du har vært superflink og klart det umulige! Vær stolt og bær kroppen med glede og trygghet! Anonymkode: 688e4...068 3 3
Malle90 Skrevet 11. mars Forfatter #8 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dump. Han vil ganske snart slutte å ha sex med deg helt. Han vemmes over kroppen din. Dere passer ikke sammen. Anonymkode: 9846c...ccc Vi har generelt lite sex og..... og det er eg som tar iniativ hver gang og.... 😐 har sagt dette til han fler ganger og, at det ikke er noe gøy. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars #9 Skrevet 11. mars Hva om dere får barn? Hva om du legger på deg under svangerskapet? Han gjorde deg en stor tjeneste ved å vise slike sider før dere fikk barn. Bli kvitt han. Anonymkode: 12c16...5bf 7 6
AnonymBruker Skrevet 11. mars #10 Skrevet 11. mars Malle90 skrev (25 minutter siden): Jeg har vært i ett forholdt 1 år og noen månd nå med en. vi har det fint sammen. Og jeg elsker han, og han gir meg en ro jeg aldrig har kjent på. jeg er en jente som har vært overvektig, slitt med vekten hele livet, har gått ned over 60 kilo. Og har virkelig følt meg bra, bedre enn noen sinne, og stolt over egen fremgang. Det har vært one hell of a road for å si det sån. Og jeg har blitt mye mobbet, og hørt det utallige ganger at jeg ikke er bra nok pga vekta mi. Og det såre jo veldig å bli dømt for. Det har satt dype spor. men er det greit at kjæresten sier at jeg er større enn det han er vandt til ? 😥 jeg føler meg ikke komfortabel rundt han, så meg for første gang i badedrakt i vinterferie nå... sier han ikke blir tent av løshud, grunnen fordi han sa det var for eg har forstått det har vært noe og vært litt på for å finne det ut, for magefølelsen min har vært dårlig en GOD stund på at han ikke er helt komfortabel rundt meg pga kropp. Eg kan skjønne at løshud ikke er flatterende. Men det er jo bare en del av meg. Er det for mye å be om å bli elsket fullt og helt? Eller skal eg godta at man ikke kan like allt med hverandre ? jeg trenger bare trygghet, få høre at eg er pen, og bli elsket for den jeg er, slik jeg elsker han.. Du har for lav standard, altfor lav, lavere enn dritten på gulvet. Du elsker ikke han, han elsker ikke deg, han er SLEM. Anonymkode: c67f4...110 9 6
Malle90 Skrevet 11. mars Forfatter #11 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva om dere får barn? Hva om du legger på deg under svangerskapet? Han gjorde deg en stor tjeneste ved å vise slike sider før dere fikk barn. Bli kvitt han. Anonymkode: 12c16...5bf Åh tankegangen min har vært der, og har sagt det til han... hva om eg går opp i vekt med en gradivitet ? Skal eg gå å føle meg ukomfortabel i etterkant ? Nei.. arh... han sier eg henger meg for mye opp i dette med kroppen min.... men e det noe rart, når det har vært årevis med den sårheten rundt vekten... 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #12 Skrevet 11. mars Du skal vel gjøre det slutt med han HÅPER JEG?? Du kommer ALDRI til å bli trygg i dette forholdet!! Han er virkelig stygg????jeg får bare inderlig håpe du ikke skal fortsette dette forholdet? dette er ikke noe å samle på og du har vært såå sterk å gått ned 60 kilo? Å så skal du få dette servert? Nei du fortjener noe myyyye myyyye myyyye bedre og ikke la følelsene dine styre dette videre PLIS Anonymkode: d0e4f...677 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #13 Skrevet 11. mars Denne mannen må jo være evneveik. Hvorfor bli sammen med noen som har egenskaper som ikke tenner han? Her er det ikke deg det er noe feil med, men mannen som har tatt et dustete valg. Og det kommer ikke til å bli bedre. DUMP. Anonymkode: b21cc...ff6 1 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars #14 Skrevet 11. mars Malle90 skrev (5 minutter siden): han sier eg henger meg for mye opp i dette med kroppen min.... men e det noe rart, når det har vært årevis med den sårheten rundt vekten... Øøøøøh, ALLE hadde hengt seg opp i det hadde kjæresten kommentert den og sagt han ikke liker løshud! 🤬 Anonymkode: c67f4...110 2 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars #15 Skrevet 11. mars Jeg kjenner INGEN som hadde godtatt å bli snakket med på den måten! Det er respektløst, og ikke slik voksne folk oppfører seg! Sånn oppførsel kan man kun forvente av guttunger som aldri har hatt kjæreste, og som tror alle jenter har kropp som retusjerte fotomodeller. Anonymkode: 039f6...bcd 1 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars #16 Skrevet 11. mars Har lyst til å si at du bare gjør det slutt og spør han om hvorfor, sier du bare at han er litt mindre enn du er vant til. Neida, men ikke vær sammen med noen som sier sånt ❤️ Anonymkode: 54cc2...05d 1 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars #17 Skrevet 11. mars Først av alt, fantastisk godt jobbet å ha gått ned 60 kg!! 🙌 Mulig han er vant med slankere damer, men det er mangel på sosiale antenner å si slikt. Min eksmann sa til meg at han hadde en drøm om å ligge med en slank dame. Da hadde vi vært sammen i 3-4 år. Det var ikke spesielt alright å høre. Anonymkode: cf086...47c 1 6 2
Malle90 Skrevet 11. mars Forfatter #18 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Først av alt, fantastisk godt jobbet å ha gått ned 60 kg!! 🙌 Mulig han er vant med slankere damer, men det er mangel på sosiale antenner å si slikt. Min eksmann sa til meg at han hadde en drøm om å ligge med en slank dame. Da hadde vi vært sammen i 3-4 år. Det var ikke spesielt alright å høre. Anonymkode: cf086...47c Tusen takk ♥️ det har vært en prosess. En veldig sårbar prosess og. Men stolt over meg selv. han har hatt en kjæreste, de ble sammen da de va 18 år.. hun hadde litt ekstra den gang, men ikke mye. Men ble ganske tynn.. huff, det er ikke ok det heller. Skjønner ikke hvordan man kan ha hjerte til å si noe slikt til en man liksom skal elske og verdsette 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #19 Skrevet 11. mars Malle90 skrev (1 time siden): slitt med vekten hele livet, har gått ned over 60 kilo Fy søren du har vært flink!! Imponerende Anonymkode: 1fdc1...76f 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars #20 Skrevet 11. mars Malle90 skrev (1 time siden): Jeg har vært i ett forholdt 1 år og noen månd nå med en. vi har det fint sammen. Og jeg elsker han, og han gir meg en ro jeg aldrig har kjent på. jeg er en jente som har vært overvektig, slitt med vekten hele livet, har gått ned over 60 kilo. Og har virkelig følt meg bra, bedre enn noen sinne, og stolt over egen fremgang. Det har vært one hell of a road for å si det sån. Og jeg har blitt mye mobbet, og hørt det utallige ganger at jeg ikke er bra nok pga vekta mi. Og det såre jo veldig å bli dømt for. Det har satt dype spor. men er det greit at kjæresten sier at jeg er større enn det han er vandt til ? 😥 jeg føler meg ikke komfortabel rundt han, så meg for første gang i badedrakt i vinterferie nå... sier han ikke blir tent av løshud, grunnen fordi han sa det var for eg har forstått det har vært noe og vært litt på for å finne det ut, for magefølelsen min har vært dårlig en GOD stund på at han ikke er helt komfortabel rundt meg pga kropp. Eg kan skjønne at løshud ikke er flatterende. Men det er jo bare en del av meg. Er det for mye å be om å bli elsket fullt og helt? Eller skal eg godta at man ikke kan like allt med hverandre ? jeg trenger bare trygghet, få høre at eg er pen, og bli elsket for den jeg er, slik jeg elsker han.. Oi vennen min, har gått ned 50 + jeg også det siste året og fått meg en nydelig kjæreste. Han er mindre enn meg, men vi elsker hverandre. Jeg og sliter med løshud, men han liker meg fordet. Han har Aldri sagt noe sårende om kroppen min. Det er det din også burde gjøre Anonymkode: 6ea9f...387 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå