Gå til innhold

Menn med afrikansk etnisk bakgrunn er bare så hotte🤩🥰

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjekke afrikanske menn har en spesiell utstråling og aura syns jeg 🤩 

Anonymkode: 3964a...38d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Kjekke afrikanske menn har en spesiell utstråling og aura syns jeg 🤩 

De har det.. mmm yumm

Anonymkode: 9761c...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er de to kjekkeste mennene jeg vet om i hele verden 😅😋😍

IMG_0901.jpeg

IMG_0902.jpeg

Anonymkode: 43601...dd4

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er alt for norsk til å bli tiltrukket av typiske frempå menn 😅(som er erfaringsmessig det man får fra store deler av Afrika)

Jeg tiltrekkes først og fremst av hvor rolige de opptrer og varme blikk og smil. Det har jeg kun opplevd fra menn fra nord-europa, og en og annen asiater. Aldri afrikanere, sør-europeere, midt-østen eller sør og nord-amerikanere.

Anonymkode: b052e...83e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det sånne typer dere snakker om, damer? Denne fyren går rundt med bar overkropp i folkemengder og folk snur seg etter han overalt. I Afrika, ser det ut til, han er ikke afroamerikaner. Alltid til samme musikken i videoen, som her:

Anonymkode: 35183...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det sånne typer dere snakker om, damer? Denne fyren går rundt med bar overkropp i folkemengder og folk snur seg etter han overalt. I Afrika, ser det ut til, han er ikke afroamerikaner. Alltid til samme musikken i videoen, som her:

Personlig liker jeg de enda mørkere og bøffere. 

Hvor finner jeg en sånn til kjæreste? Vil ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det der var for mye av det gode for min del 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (1 time siden):

Nei Takk, de er  arabere.   Øst-Afrikanere er stort sett noen radmagre pngler, men Vest-Afrikanere derimot .....

Herrejesus for en RASISTISK TRÅD.

Skal vedgå at jeg synes Idris Elba er megatiltrekkende, i likhet med 99% av verdens kvinner og skeive menn - men asså.

Han utgjør ikke hele Englands mannlige befolkning. 

Endret av AprilLudgate
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når vi er på temaet...

Jeg har en forkjærlighet for mørke menn ❤️Jeg personlig foretrekker f.eks ala denne typen:

Screenshot_20250311_184330_SamsungInternet.thumb.jpg.fb015c86a56dc6b1e11cd7429cae5368.jpg

Anonymkode: 01da0...c42

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en venninne som liker afrikanske menn best. Hun klarer ikke helt å definere hvorfor, men tror hun synes hvite menn er litt trege og kjedelige. Nå forenkler jeg selvfølgelig. Man liker det man liker. 

Anonymkode: 88087...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg foretrekker definitivt nordeuropeiske menn - både pga utseende, kultur og personlighetsmessige/mentale egenskaper som er vanlig blant oppegående, velutdannede nordeuropeere. Afrikanere er jo absolutt ikke én ting, men jeg har ennå ikke sett/møtt noen fra det kontinentet som jeg kunne tenkt meg.

Anonymkode: 40068...c6b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dette er de to kjekkeste mennene jeg vet om i hele verden 😅😋😍

IMG_0901.jpeg

IMG_0902.jpeg

Anonymkode: 43601...dd4

Skvatt jo her,tenk at han øverste har jeg fantasert om utallige ganger og trodde jeg var alene om det🫣

Anonymkode: d4bae...4c8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har ikke sett videoen men vil bare få sakt at jeg som kvinne tenner like mye på norske som afrikanske som albanere! Jeg har heller ikke en sånn tanke om størrelse på utstyret osv. Har mannen noe spesielt med seg så blir jeg tent og sjarmert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har ikke sett videoen men vil bare få sakt at jeg som kvinne tenner like mye på norske som afrikanske som albanere! Jeg har heller ikke en sånn tanke om størrelse på utstyret osv. Har mannen noe spesielt med seg så blir jeg tent og sjarmert. 

Ja ok da, men albanere er jo også ganske hotte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

🤯

Anonymkode: 88087...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja jeg sjøl har ei greie for albanere, serbere og afrikanere og Norske med! 🤪Dukker opp noen kjekkaser fra andre land åsså da🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har alltid foretrukket menn, med mørkere hud. Er nå 47 år, og har aldri vært sammen med en blond mann. Har jo vært flest etnisk norske, men da de med mørkt hår, og gjerne brune eller grønne øyne. Nå har jeg selv mørkebrunt hår, grønn/brune øyne, og blir lett brun på sommeren. Så blir jo selv ofte tatt for å være utenlandsk.  

Når jeg var barn, så var bestevenninnen min pakistansk, og jeg syntes hun var verdens vakreste. Og i alle år så ønsket jeg å se ut som henne.

Anonymkode: 6f194...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

🤮👎🏿

Anonymkode: de063...8b1

Nååå er du en  hvit mann med liten tiss  ?

Anonymkode: c6f77...eff

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så flott! Vi liker alle forskjellige ting. Det er vakre og tiltrekkende personer fra alle verdens land. Kan ikke forstå at folk skal krangle og kverulere på hva TS syns er finest 

Anonymkode: 11d51...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...