AnonymBruker Skrevet i går, 18:47 #41 Del Skrevet i går, 18:47 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spiser med åpen munn, og er kulturelt helt tilbakestående. Like saklig påstand det der som når jeg leser menn synes thailandske bardamer er best, da tenker jeg bare jajøss, lykke til. Anonymkode: e1d42...1dc Rasist 👎👎 Anonymkode: 08b7c...234 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:51 #42 Del Skrevet i går, 18:51 Det eneste litt triste er at albanere og afrikanere jeg har datet plutselig ble slemme, antagelig var bare ute etter en ting og når de skjønte jeg ønsket mer, så ble de ugreie. Ikke at alle er sånn, men de jeg datet var det. Skulle ønske jeg fant en som ville mer. 😞 de er så fine 🥰 Anonymkode: 9761c...bac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #43 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Rasist 👎👎 Anonymkode: 08b7c...234 Fordømt woke-tullball 🤮 Anonymkode: 6b296...f6e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #44 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordømt woke-tullball 🤮 Anonymkode: 6b296...f6e Er det woke å kalle en rasist rasist? Anonymkode: 8aeaa...5cb 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #45 Del Skrevet 23 timer siden Godt smaken er som baken 👍 Anonymkode: 37a51...d75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #46 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Fordømt woke-tullball 🤮 Anonymkode: 6b296...f6e Trump og banden hans kan dra til Anonymkode: 08b7c...234 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #47 Del Skrevet 23 timer siden De har alltid vært min preferanse utseendemessig. Og kulturelt er det et hav med forskjeller mellom mørkhudete menn akkurat som det er lyshudete. Jeg kunne ikke vært sammen med en praktiserende muslim, men det er mange kristne land i Afrika. Kjæresten mine er fra Nigeria (Igbo) som har en kristen kulturarv, men han er ikke religiøs. Vi møttes gjennom jobben, og han flyttet til Norge fordi han er ingeniør og har en kompetanse som bransjen her trenger. Merker mindre til kulturforkjellene med ❤️ enn eksen som er etnisk norsk, men med annen utdanning, og andre holdninger enn meg. Anonymkode: c0e2f...168 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #48 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Skvatt jo her,tenk at han øverste har jeg fantasert om utallige ganger og trodde jeg var alene om det🫣 Anonymkode: d4bae...4c8 Han øverste er mest på grunn av utstrålingen, og ikke musklene. Er ikke så begeistret for muskelbunter... Anonymkode: 3964a...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #49 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Godt smaken er som baken 👍 Anonymkode: 37a51...d75 Den er delt 👆 Anonymkode: 3964a...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #50 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den er delt 👆 Anonymkode: 3964a...38d Nettopp 😊 Og jeg foretrekker blekansikter 😊 Anonymkode: 37a51...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #51 Del Skrevet 22 timer siden Her har dere "Chad" damer, en av de få som får alle kvinners oppmerksomhet. Selv jeg som mann ser jo at han er superhot. Anonymkode: c81f8...4d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #52 Del Skrevet 22 timer siden Er det ett kontinent det virkelig er umulig å generalisere "hotness" på så må det være Afrika. De med familiebakgrunn derfra er mer genetisk spredde enn for alle de andre kontinentene tilsammen. Det er ikke vanskelig å forstå heller om man aksepterer out of africa-teorien som vel nå er gjengs akseptert samme hva nasjonalistene i India prøver seg på av misinformasjon. Anonymkode: dc421...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #53 Del Skrevet 17 timer siden Så bra vi har ulik smak, da får jeg mindre konkurranse på de jeg har mest til felles med. Har ikke behov for noe eksotisk som ikke er en match med mitt liv. Jeg synes jo til og med Finnmarkinger blir for langt unna. Anonymkode: 4857b...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #54 Del Skrevet 11 timer siden Jaaa afrikanere er hottest!! Anonymkode: 54e1c...1ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå