AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Jeg lurer på hvor populære de med afrikansk etnisk bakgrunn er på tinder. Jeg syns de er så fine og sexy, spesielt de fra det sentrale Afrika som har fin muskelmasse og ekstra nørk hud. 🥰😍 Alt for få av de🥲 Anonymkode: 9761c...bac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Jeg elsker menn fra nord-afrika 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg lurer på hvor populære de med afrikansk etnisk bakgrunn er på tinder. Jeg syns de er så fine og sexy, spesielt de fra det sentrale Afrika som har fin muskelmasse og ekstra nørk hud. 🥰😍 Alt for få av de🥲 Anonymkode: 9761c...bac Enig i at det er flotte menn, men det gir jo visse forventninger. Har sjelden blitt så skuffa når som når jeg var på date med en fra Uganda, og bare pakket ut en på 12-14 cm. Det var nedtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Jøss…. Skjønner de er flotte å se på endel av de, men er ikke dette mer seksuell preferanse? Ja. Er jo Tinder da. Så det gav seg vel kanskje selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Plenty i Sofienbergparken... 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden 🤮 Anonymkode: ea6bd...816 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden Spiser med åpen munn, og er kulturelt helt tilbakestående. Like saklig påstand det der som når jeg leser menn synes thailandske bardamer er best, da tenker jeg bare jajøss, lykke til. Anonymkode: e1d42...1dc 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spiser med åpen munn, og er kulturelt helt tilbakestående. Like saklig påstand det der som når jeg leser menn synes thailandske bardamer er best, da tenker jeg bare jajøss, lykke til. Anonymkode: e1d42...1dc Du tror alle afrikanere og thailendere er like? Anonymkode: 8aeaa...5cb 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du tror alle afrikanere og thailendere er like? Anonymkode: 8aeaa...5cb Eller at alle fra thailand er bardamer... Lyser rasist lang vei fra den personen du siterte. Anonymkode: da720...865 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden 🤮👎🏿 Anonymkode: de063...8b1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Spiser med åpen munn, og er kulturelt helt tilbakestående. Like saklig påstand det der som når jeg leser menn synes thailandske bardamer er best, da tenker jeg bare jajøss, lykke til. Anonymkode: e1d42...1dc Virker som om du er bitter fordi norske menn velger deg bort Anonymkode: f850d...dbd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 🤮👎🏿 Anonymkode: de063...8b1 Jeg syns de er sykt fine. 🤷♀️ Anonymkode: 9761c...bac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Virker som om du er bitter fordi norske menn velger deg bort Anonymkode: f850d...dbd Virker som du følte et behov for å skrive noe du tror vil stikke.. Anonymkode: 9761c...bac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden Jeg synes at mørke damer er attraktive og at Haddy N’jie er en av Norges vakreste. Anonymkode: 8b3d6...a0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #15 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes at mørke damer er attraktive og at Haddy N’jie er en av Norges vakreste. Anonymkode: 8b3d6...a0b Hun er kanskje Norges vakreste kvinne. Skjønner ikke at hun ble sammen med Trond Giske, men. Anonymkode: 16d98...704 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #16 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg synes at mørke damer er attraktive og at Haddy N’jie er en av Norges vakreste. Anonymkode: 8b3d6...a0b Skulle ha gått til specsavers Anonymkode: 6b296...f6e 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 20 timer siden #17 Del Skrevet 20 timer siden Marye skrev (1 time siden): Jeg elsker menn fra nord-afrika Nei Takk, de er arabere. Øst-Afrikanere er stort sett noen radmagre pngler, men Vest-Afrikanere derimot ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #18 Del Skrevet 20 timer siden bullehurk skrev (3 minutter siden): Nei Takk, de er arabere. Øst-Afrikanere er stort sett noen radmagre pngler, men Vest-Afrikanere derimot ..... 👍🫶 Anonymkode: 9761c...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 20 timer siden #19 Del Skrevet 20 timer siden bullehurk skrev (7 minutter siden): Nei Takk, de er arabere. Øst-Afrikanere er stort sett noen radmagre pngler, men Vest-Afrikanere derimot ..... Arabere og berbere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #20 Del Skrevet 20 timer siden Like sjeldent kjekke menn der, som resten av verden Anonymkode: 977be...acc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå