AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Jeg hadde hvit pille uke fra mandag 24. februar. Mandag 3. glemte jeg og starte på p pillene igjen (rosa pille) tok den første p pillen igjen tirsdag 4. Den 7. bestemte jeg og samboer for og slutte på p piller og prøve og bli gravid. Så da tok jeg ingen pille. Mandag 10. startet jeg og blø. Ganske heftig blødning og mye smerter. Regnes dette som mensen eller falsk mensen? Kan jeg være gravid nå? Anonymkode: 9d4a2...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Så du tok 3 piller fra nytt brett før du sluttet? Jeg tror ikke dette er en vanlig menstruasjon, da jeg tviler på at du har rukket å ha eggløsning enda. Tviler også på at du er gravid så raskt. Anonymkode: 426dc...4d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden Siden det høres ut som denne beslutningen ble tatt på sparket, vil jeg bare tipse om å begynne med folat, om du ikke har gjort det allerede Anonymkode: 426dc...4d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde hvit pille uke fra mandag 24. februar. Mandag 3. glemte jeg og starte på p pillene igjen (rosa pille) tok den første p pillen igjen tirsdag 4. Den 7. bestemte jeg og samboer for og slutte på p piller og prøve og bli gravid. Så da tok jeg ingen pille. Mandag 10. startet jeg og blø. Ganske heftig blødning og mye smerter. Regnes dette som mensen eller falsk mensen? Kan jeg være gravid nå? Anonymkode: 9d4a2...882 Er nok bare hormon kluss siden du glemte å starte..og slutter ette 3 piller. Oh regner med at tar p piller for å ikke bli gravid ( altså ikke får eggløsning) Så da blir du ikkje gravid så fort, om du hadde sex 7 er der bare 4 dager siden Begyn med folat... dette skal tas før du blir gravid ( helst noen mnd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruker-1-2 Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden Allerede startet på folat. Noen som har erfaring om hvor lenge blødningen blir nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden Bruker-1-2 skrev (9 minutter siden): Allerede startet på folat. Noen som har erfaring om hvor lenge blødningen blir nå? Så bra 👍 Vil ikke tro den blir noe lenger enn som vanlig på p-piller. Men det kan ta litt tid før syklusen stabiliserer seg. Anonymkode: 426dc...4d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden Det kan ta så mye som mellom 6 måneder og ett år før du har normal syklus igjen etter slutt av p-piller, eggløsning kan starte opp igjen når som helst, men det er ingen garanti. Rent teoretisk sett kan eggløsningen være tilbake til normalt mellom to og tre måneder etter p-pilleslutt, det tar ofte litt tid før hormonene stabiliserer seg selv når det ordner seg fort. For de som opplever å bli gravide raskt etter p-pilleslutt, er det strengt talt bare maks flaks og en haug med tilfeldigheter som klaffet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå