AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Jeg leser at startlån må søkes i den kommunen du bor i. Men jeg finner ikke noe plass i Trondheim hvor vi kan søke. Er det ikke bare å søke i husbanken.no? Anonymkode: cde28...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Her søker man gjennom boligkontoret i kommunen. Anonymkode: 3a297...1ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Når jeg søker opp husbanken Trondheim så kommer bare opp siden til husbanken. Er ikke en egen side for Trondheim Anonymkode: cde28...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden Du logger inn på husbanken, også skal det vel stå startlån en eller annen plass på siden. Trykk på der, deretter trykker du på søk startlån. Da skal du vel komme inn på søknaden. Anonymkode: 6dd35...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden Det ser faktisk ut som at Trondheim kommune henviser til husbanken sine nettsider, ja. https://www.trondheim.kommune.no/tema/sosiale-tjenester/okonomisk-bistand/startlan/ Da jeg søkte i Oslo møtte jeg bare opp på boligkontoret i bydelen min, og fikk hjelp til å søke. Så jeg vet ikke helt hvordan det fungerer på "vanlig måte". Anonymkode: 5de2b...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå