Gå til innhold

Juss ved UiS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mange timer undervisning er det i uken på dette studiet, og er det mange forelesninger tidlig om morgenen? Tenker på å pendle (cirka 2 timer reisevei hver vei). Noen andre som gjør lignende? Er det noen fag som det ikke er så vanskelig å lese seg opp til på egen hånd? Hvor krevende synes du studiene er?

Anonymkode: e79f9...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 14.06):

Hvor mange timer undervisning er det i uken på dette studiet, og er det mange forelesninger tidlig om morgenen? Tenker på å pendle (cirka 2 timer reisevei hver vei). Noen andre som gjør lignende? Er det noen fag som det ikke er så vanskelig å lese seg opp til på egen hånd? Hvor krevende synes du studiene er?

Om det er undervisning om morgenen eller ei er det ingen som kan svare på, da timeplaner varierer fra år til år, og ikke publiseres før i juni. 

Hvor skal du pendle fra? Jeg bor på Nærbø og pendler dit hver dag, det er en temmelig ok pendlestrekning. 

Når det gjelder praktiske ting, så vil jeg anbefale deg å kontakte eposten som står her: https://www.uis.no/nb/studieprogram-og-emner/rettsvitenskap-bachelorstudium/2024

(Og når det gjelder vanskelighetsgrad så skulle jeg ønske at du spurte forrige uke, så jeg kunne anbefalt deg å komme på åpen dag). 

Hilsen student på et annet studie  

Anonymkode: aea82...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Om det er undervisning om morgenen eller ei er det ingen som kan svare på, da timeplaner varierer fra år til år, og ikke publiseres før i juni. 

Hvor skal du pendle fra? Jeg bor på Nærbø og pendler dit hver dag, det er en temmelig ok pendlestrekning. 

Når det gjelder praktiske ting, så vil jeg anbefale deg å kontakte eposten som står her: https://www.uis.no/nb/studieprogram-og-emner/rettsvitenskap-bachelorstudium/2024

(Og når det gjelder vanskelighetsgrad så skulle jeg ønske at du spurte forrige uke, så jeg kunne anbefalt deg å komme på åpen dag). 

Hilsen student på et annet studie  

Anonymkode: aea82...88a

Tusen takk for svar! Det blir cirka to timer per vei med buss.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...