Gå til innhold

Rareste sted/partner du har hatt sex med - edru og på dagtid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med tannlegen, i tannlegestolen. Helt sant.

Noen bedre?

Anonymkode: bb4a4...eef

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var med daværende kjæreste på dagstur til Oslo, var på kino midt på dagen og fingret henne til orgasme med en stjålen hånd over armlenet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oralsex bake i en buss mellom to byer i finland. (vi var begge 16)

Tok dama bakfra i en fotgjengundergang midt i kontortida utenfor et boligstrøk (dama var 19 jeg var 20)(mindre by så lite folk ute)

fint lite å skryta av opplevelser i mine eldre dager.

Anonymkode: f9491...55b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

bilsex i "hjørnet" på en større kjøpesenterparkering på dagtid.  Vi var begge opptatt, men ikke med hverandre.  Var kun tilgjengelige på dagtid, men hadde ingen sted å gjøre av oss.

Anonymkode: 47268...603

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så veldig rart sted egentlig. Men jeg og kjæresten var i tjueårene, vi gikk på tur et sted vi aldri hadde vært før og kom til et tjern. Det var gresslette rundt deler av dammen, så vi satte oss der. Ingen å se, men en tursti gikk forbi rett bak oss. Likevel, det ene ledet til det andre og vi hadde oss på gressplenen, der hvem som helst kunne komme forbi når som helst.

Hadde vel akkurat fått på oss klærne igjen da en godt voksen mann kom spaserende forbi på turstien få meter fra oss. Jeg mistenkte at han kanskje hadde sett oss, men stått i skjul og smugtittet.... men han gikk nå bare forbi og forsvant.

Anonymkode: e1283...9c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På en holme..... trodde vi var alene da han slikker meg. Plutselig ser jeg en mann stå i buskasene like ved.... Hvor han kom fra og hvor ha forsvant har jeg ikke peiling på....

Anonymkode: 49a7e...285

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Med tannlegen, i tannlegestolen. Helt sant.

Noen bedre?

Anonymkode: bb4a4...eef

Var dette i Trondheim? 

Anonymkode: bab30...1a2

Skrevet (endret)

På kino

På toalettet på toget ned Romsdalen, hvor jeg så opp på Trollveggen mens jeg ble tatt bakfra.

I et utendørsbasseng mens det var andre der, men sex i vann ser best ut på film og er ikke så enkelt å få til i vann.

Endret av Tough cookie
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En hytte med tursti rett utenforbi. Hytta er åpen for alt og alle for å ta seg en pause🤭

Anonymkode: b9d54...255

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke huske vi har hatt sex og ikke vært edru på våre 20+ år sammen 😊

Vi har faktisk aldri hatt sex på noe rart sted heller. Vi er begge to utpreget vanilje. Tipper vi har hatt sex på dagtid kanskje 10 ganger på 20 år😂

Anonymkode: 33727...798

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan ikke huske vi har hatt sex og ikke vært edru på våre 20+ år sammen 😊

Vi har faktisk aldri hatt sex på noe rart sted heller. Vi er begge to utpreget vanilje. Tipper vi har hatt sex på dagtid kanskje 10 ganger på 20 år😂

10 ganger på 20 år? Har dere ikke sex på dagtid i helger eller i feriene heller?

• Liker 1
Skrevet

Det ville blitt altfor identifiserende å beskrive her, dessverre.

Skrevet

Fikk en avsugning i et prøverom i en eksklusiv klesbutikk i Frankrike

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke partner men ons på en strand mens bekjente mest sannsynlig så hva som skjedde.

Anonymkode: ee9ad...c60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gnikket kjæresten utenpå tightsen til han fikk orgasme på treningssenteret. Det gikk så hardt for han at han stønnet høyt

Anonymkode: fa9a7...af3

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ehh... i toppen på en av hoppbakkene i Granåsen. Fin bris 😂

Anonymkode: c0bfe...a5c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Langline skrev (15 timer siden):

10 ganger på 20 år? Har dere ikke sex på dagtid i helger eller i feriene heller?

Nope. I hvert fall ikke etter at vi fikk barn. Hadde sikkert sex på dagtid en og annen gang de første par årene vi var sammen, med jeg kan ikke huske det. Sex på morningen liket ingen av oss. Begge foretrekker evt på kvelden.

Sex er ikke mer fristende på dagtid selvom det er helg eller ferie liksom😊. De siste 16 årene har vi hatt mye mindre sex i ferier en når det ikke er ferie.

Skrevet

Hadde sex i Buskerud engang 😵

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

På sjefens kontor da sjefen ikke var der, med en kollega 

På stranda

I skogen 

I bilvasken på bensinstasjonen 

Rotet og ble fingret i et prøverom

Gitt BJ mens han kjørte bil

Anonymkode: eb542...f73

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gitt BJ mens han kjørte bil

🔥🫨🔥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...