AnonymBruker Skrevet i går, 12:38 #1 Del Skrevet i går, 12:38 Jeg skal på intervju denne uken hos en stiftelse. En stor grunn til at jeg ønsker å bytte jobb er ønske om økt lønn, da jeg er underbetalt i min nåværende stilling og lønnsøkningen jeg ble forespeilet falt i grus pga. omorganisering hos oss samtidig.. Stillingen er økonomi-og adminkonsulent. Jeg har bachelorgrad fra universitetet og har jobbet med omtrent det samme i nåværende firma i 5 år, og har 520K i årslønn, men tenker jeg burde ligger på rundt 600... jeg blir dog i tvil om det er mulig å hente høyere lønn i en liten stiftelse? det jobber 20 stykker der tilsammen, og jeg finner ikke ut hvor i all verden de får milder fra til å lønne sine ansatte. Mistenker at lønninger i små ideologiske stiftelser kanskje ikke kan tilby så mye lønn? Hva er deres erfaring med lønninger i stiftelser? Anonymkode: fb4be...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:42 #2 Del Skrevet i går, 12:42 Spør dem om hva slags lønn de har budsjettert med Anonymkode: 84759...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:14 #3 Del Skrevet i går, 13:14 Jeg jobber i en stor stiftelse, og opplever at lønna er bedre her enn i f.eks kommunen. Anonymkode: 31466...1e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Spør dem om hva slags lønn de har budsjettert med Anonymkode: 84759...5bd De kommer nok inn på hva jeg forventer av lønn.. hvis jeg spør hva de har budjsettert med først, så trenger de ikke si sannheten. Jeg kommer ikke til å si hva jeg har i dag tror jeg om de spør, men hva jeg forventer.. er vanskelig det der. hvis jeg sier hva jeg har i dag så kan de komme til å gi meg det samme, og hvis jeg lyver på meg høyere lønn, så kan de finne ut av det. Er ikke noe fan av å lyve på meg, selvom mange gjør det.. TS Anonymkode: fb4be...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Hva med å sjekke Proff, antall ansatte og lønnsutbetaling? Det bør gi en pekepinn. Anonymkode: 996a6...ab8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå