Gå til innhold

Hva kan man forvente av lønn i jobb hos en liten stiftelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal på intervju denne uken hos en stiftelse. En stor grunn til at jeg ønsker å bytte jobb er ønske om økt lønn, da jeg er underbetalt i min nåværende stilling og lønnsøkningen jeg ble forespeilet falt i grus pga. omorganisering hos oss samtidig.. 

Stillingen er økonomi-og adminkonsulent. Jeg har bachelorgrad fra universitetet og har jobbet med omtrent det samme i nåværende firma i 5 år, og har 520K i årslønn, men tenker jeg burde ligger på rundt 600... jeg blir dog i tvil om det er mulig å hente høyere lønn i en liten stiftelse? det jobber 20 stykker der tilsammen, og jeg finner ikke ut hvor i all verden de får milder fra til å lønne sine ansatte. Mistenker at lønninger i små ideologiske stiftelser kanskje ikke kan tilby så mye lønn? Hva er deres erfaring med lønninger i stiftelser? 

Anonymkode: fb4be...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Spør dem om hva slags lønn de har budsjettert med

Anonymkode: 84759...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg jobber i en stor stiftelse, og opplever at lønna er bedre her enn i f.eks kommunen. 

Anonymkode: 31466...1e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Spør dem om hva slags lønn de har budsjettert med

Anonymkode: 84759...5bd

De kommer nok inn på hva jeg forventer av lønn.. hvis jeg spør hva de har budjsettert med først, så trenger de ikke si sannheten. Jeg kommer ikke til å si hva jeg har i dag tror jeg om de spør, men hva jeg forventer.. er vanskelig det der. hvis jeg sier hva jeg har i dag så kan de komme til å gi meg det samme, og hvis jeg lyver på meg høyere lønn, så kan de finne ut av det. Er ikke noe fan av å lyve på meg, selvom mange gjør det.. 

TS  

Anonymkode: fb4be...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med å sjekke Proff, antall ansatte og lønnsutbetaling? Det bør gi en pekepinn. 

Anonymkode: 996a6...ab8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...