AnonymBruker Skrevet i går, 12:16 #1 Del Skrevet i går, 12:16 Har veldig lyst å bli glad i å lese, men har ikke prioritert lesing siden jeg var ungdom. Jeg sliter ofte med å henge med dersom handlingen er for "avansert". Feks mange personer innvolvert eller skiftende fortellinger. Hvis dere skjønner? Har dere noen forslag til gode nybegynner bøker? Tenker skjønnlitteratur. Anonymkode: c4d3f...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:18 #2 Del Skrevet i går, 12:18 Harry Potter. Anonymkode: a6b0a...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet i går, 12:22 #3 Del Skrevet i går, 12:22 Bøkene om Elling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet i går, 12:25 #4 Del Skrevet i går, 12:25 Å vanne blomster om kvelden av Valérie Perrin er en vakker bok. Jeg syns den var lettlest i tillegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:27 #5 Del Skrevet i går, 12:27 Det spørs jo også hva du er interessert i. Men for eksempel bøkene til Colleen Hoover og annet beregnet på eldre ungdom kan jo være en fin portal inn. Anonymkode: 99844...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:30 #6 Del Skrevet i går, 12:30 Hvilken sjanger? Mange nyere bøker er dessverre bygd opp med flere parallelle historier og hovedpersoner og hopper frem og tilbake i tid. Det kan være slitsomt å lese. Jeg synes bøkene om Applemore er lettleste og koselige. Mye av Jenny Colgan er også lettlest Anonymkode: aa5d6...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handerrefyren Skrevet i går, 12:34 #7 Del Skrevet i går, 12:34 det første jeg leste hva Hvite Niggere av Ambjørnsen, deretter Elektriske eventyr av Bing&Bringsvær. tror jeg var omtrent 13 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:34 #8 Del Skrevet i går, 12:34 Hvis det skal være lett, og du ikke er snobbete, kan bøker som «Et helt halvt år» av Jojo Moyes og «Den hemmelige datter» av Shilpi Somaya Gowda være gode. Anonymkode: c4b3b...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:40 #9 Del Skrevet i går, 12:40 Alt av krim og spenning😊 Anonymkode: c00fb...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:06 #10 Del Skrevet i går, 13:06 Frans Kafka er et bra sted å starte. Anonymkode: 8d43d...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå