AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Hei, noen som bruker FertilityFriend og som opplevde at appen indikerte riktig? Litt vanskelig å forklare, men.... Hvis jeg går inn på "charts like mine", så anslår appen hvor lik min chart e3 andre sin. Som regel sier appen at charten min ligner "ovulation". Men denne syklusen dukker det kun opp "pregnancy". Altså at min chart ligner veldig på gravidcharter. Noen som har opplevd at dette stemte? Anonymkode: 4d652...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, noen som bruker FertilityFriend og som opplevde at appen indikerte riktig? Litt vanskelig å forklare, men.... Hvis jeg går inn på "charts like mine", så anslår appen hvor lik min chart e3 andre sin. Som regel sier appen at charten min ligner "ovulation". Men denne syklusen dukker det kun opp "pregnancy". Altså at min chart ligner veldig på gravidcharter. Noen som har opplevd at dette stemte? Anonymkode: 4d652...88c En app vil aldri kunne fortelle om du er gravid. Kansje den er slått over på vil bli gravid. Men er det temping ( chart) du tenker på eller bare en vanlig syklus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden mommyaka skrev (2 timer siden): En app vil aldri kunne fortelle om du er gravid. Kansje den er slått over på vil bli gravid. Men er det temping ( chart) du tenker på eller bare en vanlig syklus FertilityFriend er for temping ja. Den har en funksjon som heter "charts like mine", den sammenligner da min chart der jeg er kommet med 1,5 millioner (eller flere?) charter, finner fellestrekk og gir deg en liste over de du har flest fellestrekk med. Nå sier den at min chart har flest fellestrekk med charten til kvinner som ble gravide. Har ikke opplevd det før. Som regel er det lik eggløsning. Noe som har stemt, siden jeg har fått eggløsning og menstruasjon, ikke graviditet. Anonymkode: 4d652...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): FertilityFriend er for temping ja. Den har en funksjon som heter "charts like mine", den sammenligner da min chart der jeg er kommet med 1,5 millioner (eller flere?) charter, finner fellestrekk og gir deg en liste over de du har flest fellestrekk med. Nå sier den at min chart har flest fellestrekk med charten til kvinner som ble gravide. Har ikke opplevd det før. Som regel er det lik eggløsning. Noe som har stemt, siden jeg har fått eggløsning og menstruasjon, ikke graviditet. Anonymkode: 4d652...88c Kan du poste chart din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden mommyaka skrev (24 minutter siden): Kan du poste chart din? Anonymkode: 4d652...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Anonymkode: 4d652...88c Du har glemt mange dager her..det er ikke så bra. Da blir det vanskelig å få et bra skjema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden mommyaka skrev (2 minutter siden): Du har glemt mange dager her..det er ikke så bra. Da blir det vanskelig å få et bra skjema Ooops, har egentlig ikke det, bare jeg som utforsket charten ved å ta bort noen av temperaturen for å se om prediksjonene endrer seg. Skal legge de inn igjen 😇 Anonymkode: 4d652...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden Anonymkode: 4d652...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Anonymkode: 4d652...88c Da er du bare 3 dpo. Så der er bare et skjema. Du får teste 10-14 dpo og se om det blir mensen eller graviditet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden mommyaka skrev (6 minutter siden): Da er du bare 3 dpo. Så der er bare et skjema. Du får teste 10-14 dpo og se om det blir mensen eller graviditet Ja, selvfølgelig, driver ikke å tester nå. Men har ikke fått kun match på pregnancy charts før. Anonymkode: 4d652...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja, selvfølgelig, driver ikke å tester nå. Men har ikke fått kun match på pregnancy charts før. Anonymkode: 4d652...88c Skjønner, men ikke heng deg opp i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå