AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Jeg mistet min beste, fine og gode hund igår. Jeg er helt knust over det. Jeg har hatt den i 14 år og den var bestevenn, bamse og turkamerat. Jeg var så glad i den hunden, jeg kommer til å savne den for bestandig. Jeg vet ikke hvor jeg vil med det her, jeg ville bare ha det ut en plass. Anonymkode: 50958...9f0 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Stooor klem og varm empati herfra. Jeg har min første hund (6 år) og har nesten allerede begynt å grue meg til den ikke er med meg lenger. Det er et bånd mellom hund og menneske som jeg føler er sterkere enn mellom mennesker selv innad i familien. Så hengiven, elskelig og elsket. Og jeg er egentlig en realist. Vokst opp på gård og greier:) Anonymkode: 851d2...695 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Så trist 💔 Ja de blir vår beste venn, og det er vondt når de ikke her her mer. Anonymkode: 6c0ff...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Det er så vondt å miste hunden sin. ❤️ Mye sympati og klem fra meg Anonymkode: 94369...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Kondolerer ❤️🥀 Det er tøft å miste sin firbente bestevenn, og det kommer til å føles tomt, trist og feil ut en god stund. ❤️ Tenk så heldig din hund var, som var så høyt elsket, og nå er så sterkt savnet ❤️ Anonymkode: 8029b...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Trist. Jeg vet. Men ikke regn med særlig forståelse fra folk som aldri har mistet en hund. Som tross alt er flertallet. Anonymkode: a162b...e29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Uendelig trist å miste sin beste venn. Kondolerer. Huset blir stille og tomt etter noe slikt. Bruk tid på å sørge, og kanskje du etterhvert ønsker å lage et fint minne i form av smykke, fotoalbum eller annet. Savnet er der for alltid, men det letter med tiden Anonymkode: 515fd...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden Takk for så mange gode ord og sympati❤️ Det ble mye tøffere enn jeg så for meg den gangen jeg skaffet meg hund for mange år siden. Jeg tror man må ha hund selv for å forstå det båndet som er mellom hunden og mennesket. Det er et familiemedlem. Det er ikke bare en hund❤️ Anonymkode: 50958...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden Jeg forstod ikke båndet mellom menneske og hund før jeg fikk en i fanget, "den har ikke noe hjem, please hjelp" jeg sa ok den får bli her to uker. To uker ble til 5 år, jeg husker ikke livet før og jeg gruer meg enormt til livet etter. Noe av det tyngste som har rammet meg skjedde mens jeg har hunden, dens varme, nærhet og hvordan den trøstet meg var redningen på alt. De øynene som stirrer dypt i mine, labben på låret mitt når jeg gråt. Jeg er så dypt lei meg på dine vegne ts, kondolerer så utrolig mye fra meg. Jeg vet ikke hva godt jeg skal si til deg, jeg tror ikke det finnes noe å si, sender deg en stor klem ❤️ Anonymkode: 3c8ad...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #10 Del Skrevet 20 timer siden Jeg forstår deg veldig godt. Jeg mistet hunden min for 2 måneder siden, og selvom det var ventet pga alder så er det en stor sorg. Og på onsdag mistet jeg hesten min pga akutt sykdom. Helt grusomt vondt og ett sjokk da han var frisk på tirsdag og dødssyk så han måtte avlives på onsdag. Anonymkode: b7e38...c6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå