visp Skrevet 12. mars #21 Del Skrevet 12. mars Springvann. Eller et skikkelig juicy verb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 12. mars #22 Del Skrevet 12. mars Sodastreamer-vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #23 Del Skrevet 13. mars Og hva er det du tenker er veldig usunt med kunstig søtning? det er jo forsket på ned i mente på dette og det blir alltid konkludert med at kunstig søkning ikke er farlig/skadelig. Anonymkode: cad24...c19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #24 Del Skrevet 14. mars Drikker vann fra springen, synes kaldt vann er så godt og friskt. Når jeg drikker brus, derimot, så er det med sukker i stedet for kunstige søtningsstoff, som kan føre til en lang rekke farligheter. Aspartam for eksempel burde rett og slett være forbudt å ha i noe form for mat eller drikke, både til mennesker og (andre) dyr. Anonymkode: b3415...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #25 Del Skrevet 14. mars Jeg drikker bare helsetninger. Til nøds kan jeg ta med en leddsetning til kvelds. Anonymkode: b260f...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 15. mars #26 Del Skrevet 15. mars Ryddet for brudd på retningslinjene for gjengivelse av eksternt innhold. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå