AnonymBruker Skrevet i går, 11:05 #1 Del Skrevet i går, 11:05 Når andre drikker brus eller alkohol, hva drikker du? Jeg drikker mye vann i løpet av dagen og en kopp kaffe eller te. Når andre drikker brus eller alkohol velger jeg Pepsi Max eller Farris. Men om jeg skal tenke at dette er usunt og at jeg burde velge noe annet, føles det feil å drikke brus med sukker også. Og det er ikke alltid farris frister like mye. Anonymkode: ab7c0...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:08 #2 Del Skrevet i går, 11:08 Jeg tenker og har alltid tenkt at litt vanlig sukker er sunnere for kroppen enn kunstig fremstilt søtning, så lenge man ikke har diabetes selvsagt. Anonymkode: 7630c...f0a 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:11 #3 Del Skrevet i går, 11:11 Kun vann. Anonymkode: 4b87a...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet i går, 11:12 #4 Del Skrevet i går, 11:12 (endret) Jeg kjøper pæresider uten alkohol på butikken (de i flasker, står ikke sammen med annen drikke) også blander jeg det med farris eller tilsvarende. Jeg foretrekker litt svakt så jeg blander 1 del cider og 3-4 deler farris. Endret i går, 11:12 av Nooni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:14 #5 Del Skrevet i går, 11:14 Sukker er jo ikke farlig i seg selv, det er mengden og hvitt sukker! Litt iste eller vanlig te med bittelitt honning, kokosblomstsukker, eller kaffe funker fint her Vanlig filtrert vann eller vann med kullsyre er en go-to for tørsten, det andre blir mer for kosen. Anonymkode: 8586a...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:15 #6 Del Skrevet i går, 11:15 Drikker vann 9,9 av 10 ganger. Har drukket to glass brus siden begynnelsen av 2024. Men om jeg da må så drikker jeg heller med sukker enn med kunstig tilsetning. Anonymkode: cca62...8e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:17 #7 Del Skrevet i går, 11:17 Kambucha. Hver dag. Har to kopper kaffe to frokost, så Kambucha til lunsj og resten av dagen vann. Anonymkode: 84b79...366 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet i går, 11:21 #8 Del Skrevet i går, 11:21 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Når andre drikker brus eller alkohol, hva drikker du? Jeg drikker mye vann i løpet av dagen og en kopp kaffe eller te. Når andre drikker brus eller alkohol velger jeg Pepsi Max eller Farris. Men om jeg skal tenke at dette er usunt og at jeg burde velge noe annet, føles det feil å drikke brus med sukker også. Og det er ikke alltid farris frister like mye. Anonymkode: ab7c0...c4d Øl har ingen kunstige tilsetninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:25 #9 Del Skrevet i går, 11:25 Matcha. Saft Anonymkode: d01d5...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:30 #10 Del Skrevet i går, 11:30 Jeg drikker gjerne god alkoholfri øl eller ingefærøl, eventuelt juice/limonade. Liker godt feks Smak pærejuice og sitronlimonade, ellers har de masse godt alkoholfritt på Vinmonopolet. Eventuelt drikker jeg San Pellegrino eller noe sånt. Anonymkode: 00aec...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet i går, 11:31 #11 Del Skrevet i går, 11:31 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Når andre drikker brus eller alkohol velger jeg Pepsi Max eller Farris. Anonymkode: ab7c0...c4d Pepsi Max er brus. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Del Skrevet 23 timer siden Jeg drikker nesten utelukkende; vann med kullsyre, kaffe, vin, eplemost. Stort sett bare vann. Men er eplemost et alternativ, og jeg ikke ønsker vin, så blir det dette til god mat. Med noen unntak; ut å ta et glass, eller et glass i solveggen. Da kan jeg velge en iskaffe. Eller en alkoholfri weisbier. Anonymkode: 63929...172 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg drikker gjerne god alkoholfri øl eller ingefærøl, eventuelt juice/limonade. Liker godt feks Smak pærejuice og sitronlimonade, ellers har de masse godt alkoholfritt på Vinmonopolet. Eventuelt drikker jeg San Pellegrino eller noe sånt. Anonymkode: 00aec...c8f Det er hva jeg velger om man skal ut og ta et glass, og jeg ikke ønsker alkohol. Det føles litt smålig/stusselig å bare be om et glass vann. Anonymkode: 63929...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #14 Del Skrevet 23 timer siden Hva er kunstig setning? Trådtittelen gir jo ingen mening. Anonymkode: 57bba...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #15 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er kunstig setning? Trådtittelen gir jo ingen mening. Anonymkode: 57bba...378 Vi får vel anta det menes kunstig søtning. For min del drikker jeg eplejuice, lemonade eller alkoholfrie drinker. Evt. så drikker jeg brus med sukker. Altså, om andre drikker brus eller alkohol. I hverdagen drikker jeg vann med og uten kullsyre, og te. Anonymkode: acbb5...58c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #16 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker og har alltid tenkt at litt vanlig sukker er sunnere for kroppen enn kunstig fremstilt søtning, så lenge man ikke har diabetes selvsagt. Anonymkode: 7630c...f0a Enig. Rører ikke det aspartam og det andre kunstig søtning greiene Anonymkode: 0131b...2d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 18 timer siden #17 Del Skrevet 18 timer siden Jeg drikker alkohol (som regel alkoholfri med mindre det er skikkelig fest) eller brus med sukker når andre også gjør det så lenge jeg har lyst på det, eller så drikker jeg vann. Har ingen dårlig samvittighet for det da jeg kun drikker vann, te og kaffe ellers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå