AnonymBruker Skrevet 12. mars #21 Del Skrevet 12. mars Har du kanskje schizoid personlighetsforstyrrelse? Anonymkode: 36c9b...9f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #22 Del Skrevet 12. mars Jeg levde som deg i mange år. Flat og uten noe form for glede. Tok utdannelse, fikk jobb - helt likegyldig. Det verste var å føle hvor meningsløst alt var. Så bestemte jeg meg for å gi det mening - satte meg et langsiktig mål om å gjøre verden til et litt bedre sted, sparte penger og tok kontakt med flykninghjelpen. Solgte etterhvert alt jeg hadde, og reiste til Hellas for å gjøre en forskjell for flyktningene der. Nå har jeg mening, og livet føles ikke bortkasta. Om jeg går rundt å er lykkelig? Tja, kjenner ikke så mye glede, men kjenner på mening og tilstedeværelse. Jeg gjør noens liv for en stakket stund litt bedre. Anonymkode: 36561...872 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #23 Del Skrevet 12. mars Paradoksalt nok så hjalp p pillen meg. Gikk over flere år og var nedstemt, deprimert, utslitt og gretten. Begynte på p piller grunna uregelmessige blødninger, og snudde tvert om. Så var muligens noe hormoner som ikke viste på prøver som slo meg ut. Anonymkode: 9c00d...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå