AnonymBruker Skrevet i går, 10:26 #1 Del Skrevet i går, 10:26 Min fysiske helse stryker med. Nav mener jeg er for gammel til å ta generell studiekompetanse og mener jeg skal satse på nytt fagbrev gjennom arbeid heller. Utfordringen er at Jeg trenger et arbeid spm gir mulighet for 100% hjemmekontor på sikt, sånn at jeg kan jobbe 100% og ikke gå ned i stilling. Har du noen tips til jobber? Anonymkode: ebd1c...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Telefonselger Anonymkode: b6c08...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Skribent. Kom over en freelance-jobb for noe år siden via Upwork.com. Der er mye forskjellig der. Alt er hjemmefra. Har hatt fast oppdragsgiver i snart fire år. Anonymkode: d917d...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Hjemmekontor er forbeholdt de med utdanning, og minimum bachelor nivå. De uten utdanning/ lite/ kort utdanning, gjerne lavtlønnede slitere må nok møte opp fysisk på jobb. Så det spørs hvilken av de gruppene du tilhører. Anonymkode: 98d1a...950 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Kundeservice Anonymkode: bb5b0...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Hvis du kan gjøre jobben på hjemmekontor; hvorfor kan du ikke gjøre den på et vanlig kontor? Når du ikke har utdanning, er hjemmekontor noe av det minst realistiske du kan tenke på å få, med mindre du lager deg din egen jobb som freelancer innenfor et felt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hjemmekontor er forbeholdt de med utdanning, og minimum bachelor nivå. De uten utdanning/ lite/ kort utdanning, gjerne lavtlønnede slitere må nok møte opp fysisk på jobb. Så det spørs hvilken av de gruppene du tilhører. Anonymkode: 98d1a...950 Får helt fint hjemmekontor med teknisk fagskole også Anonymkode: f4969...992 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kundeservice Anonymkode: bb5b0...66f Få kundeservice jobber man får i dag uten utdanning faktisk, og om man skulle få det, sjeldent man kan sitte 100% på hjemmekontor. Få jobber som ikke innebærer at man er selvstendig næringsdrivende som gir utelukkende hjemmekontor. Veldig mange bedrifter begynner også nå å stramme inn på hjemmekontorordningene for de ansatte. Sjefene stoler mer på at de ansatte jobber når de er på kontoret. Anonymkode: ddb2d...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden IT uvikler. Men da bør du også være en jævlig god utvikler, og ha erfaring som veier opp for manglende utdanning. Har en bekjent som har programmert i nesten 30 år, og de siste 5 årene jobbet 100% hjemmekontor. Han fullførte aldri VGS. Anonymkode: 737c4...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden Gaia skrev (32 minutter siden): Hvis du kan gjøre jobben på hjemmekontor; hvorfor kan du ikke gjøre den på et vanlig kontor? Når du ikke har utdanning, er hjemmekontor noe av det minst realistiske du kan tenke på å få, med mindre du lager deg din egen jobb som freelancer innenfor et felt. Jeg kommer meg ikke til arbeidsplassen etterhvert som jeg vil trenge mer og mer tilpasset utstyr. Jeg vil få innvilget pleier hjemme, men ikke på arbeidsplassen. Jeg får panikk av tanken på å bli fastlåst i egen kropp, og har lyst til å bruke siste årene nå på omskolering i håp om at jeg kan få et yrke jeg kan utføre fra pc. Men nav mener jobbutsiktene er så dårlige at de ikke vil dekke studiekompetanse. Så jeg føler jeg sitter mellom barken og veden. Anonymkode: ebd1c...f31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden Kan du ta videreutvikle på deltid? Anonymkode: d0cf3...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden Hvor gammel er du? Hvilken kompetanse har du fra før? Jeg tenker jobber innenfor salg, medier, innholdsproduksjon, programmering, logistikk eller teknologi. Men det er en ting å finne yrker man kan ha hjemmefra, men det å faktisk finne jobbene som tilbyr 100% hjemmekontor er vanskelig. Ett fagbrev i kontorfag kan gi mulighet til hjemmekontor, men det er ikke mange stillinger innenfor faget som tilbyr hjemmekontor. Og hvis helsen din skranter, og du har behov for pleier etter hvert, ser du for deg en jobb hvor du jobber hovedsakelig selvstendig med fleksibel tid, eller vil du kunne stille opp på teamsmøter halve dagen med en gruppe? Vil du kunne sitte å besvare henvendelser fra kunder/kolleger når du får de? Anonymkode: 91f07...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #13 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Skribent. Kom over en freelance-jobb for noe år siden via Upwork.com. Der er mye forskjellig der. Alt er hjemmefra. Har hatt fast oppdragsgiver i snart fire år. Anonymkode: d917d...b04 Hei! Kan jeg spørre deg om du skriver på engelsk eller norsk? Jeg logget meg inn på nettsiden nå, og alt ser ut til å foregå på engelsk. Velger du deg oppdrag selv, og hvor mye tjener du per. ord/tegn eller tekst? Takker for svar Anonymkode: 9f8c6...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #14 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjemmekontor er forbeholdt de med utdanning, og minimum bachelor nivå. De uten utdanning/ lite/ kort utdanning, gjerne lavtlønnede slitere må nok møte opp fysisk på jobb. Så det spørs hvilken av de gruppene du tilhører. Anonymkode: 98d1a...950 Tull. IKT-fagbrev gir hjemmekontor for mange. Anonymkode: fcbb0...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #15 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjemmekontor er forbeholdt de med utdanning, og minimum bachelor nivå. De uten utdanning/ lite/ kort utdanning, gjerne lavtlønnede slitere må nok møte opp fysisk på jobb. Så det spørs hvilken av de gruppene du tilhører. Anonymkode: 98d1a...950 Har flere venninner som jobber fast hjemme, noen av de jobber i reisebyrå. Anonymkode: 20fd8...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #16 Del Skrevet 22 timer siden Det finnes oppdrag du kan ta hjemmefra. I starten er den største betalingen CV-fyll, ikke kroner. Så hvis mulig pass på at det er oppdrag som gir noe på CVen, noe du kan vise hva du har gjort i fremtidige jobbsøknader og at oppdragsgiverne kan stille opp som referanse/kontaktpersoner for oppdrag du er fornøyd med resultatet av. Det finnes flere måter å selge seg selv på enn de tradisjonelle for å få gode jobber. Innse at det er det man gjør, selger seg selv (eller arbeidskraften/timer da...) Anonymkode: a80d4...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå