AnonymBruker Skrevet 11. mars #1 Del Skrevet 11. mars Er det noen som erfarer det - blå/lilla negler når dere er i kaloriunderskudd? Jeg spiser ganske lite til frokost og lunsj, til sammen rundt 500 kalorier for å spare meg til utover dagen mtp middag og kvelds. Opplever da at negler til tider er blå og jeg fryser mye. Føler meg ellers fin, selv om sulten og de naturlige «bivirkningene» av å være i underskudd. Anonymkode: ec4ae...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #2 Del Skrevet 11. mars Er du normalvektig og passer på å få di det nok variert næring? Anonymkode: 33795...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #3 Del Skrevet 11. mars *få i deg Anonymkode: 33795...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #4 Del Skrevet 11. mars Jeg er 171 og veier nå 72 kilo. Opplever at jeg spiser variert, ja, selv om kanskje sparer en god del kalorier gjennom dagen for å stille søtsug om kvelden. Anonymkode: ec4ae...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 11. mars #5 Del Skrevet 11. mars Hva er BMIrn din? Er du svært undervektig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #6 Del Skrevet 11. mars BobbySocks skrev (1 minutt siden): Hva er BMIrn din? Er du svært undervektig? Bmi er på 24, så normalvektig. Anonymkode: ec4ae...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå