AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #21 Del Skrevet 23 timer siden Jeg glemte å nevne at jeg ofte lager crepes på bokhvete. Jeg tilsetter alltid fullkorn i pannekake og vaffelrøre og spiser slikt med salte pålegg heller enn bare som noe søtt. Anonymkode: c2bde...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 13 timer siden #22 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bruker masse bygg, sidan det er godt for fordøyelsen og det mettar lenge. Bygg er ekstra gunstig for kolesterolet pga det inneholder betaglukaner. I tillegg er det veldig bra for immunforsvaret! Veldig fine i både salater, supper og smoothies. https://www.nrk.no/mat/oppskrifter-med-bygg-og-byggryn--1.16097600 Anonymkode: 340cc...ef0 Bygg kan man ikke spise hvis det er gluten som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #23 Del Skrevet 13 timer siden Jeg bruker mye havregryn, jyttemel, og bokhvete, det tror jeg dekker fullkornsbehovet mitt relativt greit. Anonymkode: f6d66...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå