Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat fått plass der på Hestesport-linja, men jeg har også fått plass på skrivekunst på Nansenskolen. Jeg har gått skrive-og litteraturlinje på vgs i tre år nå, og fått høre at jeg har et talent innen skriving og at jeg burde satse på det. Jeg har lyst til å jobbe med skriving i framtiden, kanskje søke meg inn på Skrivekunstakademiet i Bergen eller noe sånt. Jeg har tenkt litt de siste månedene, og kommet frem til at jeg kanskje heller vil gjøre noe helt annet som utvikler meg litt som person før jeg fordyper meg enda mer i skriving, ihvertfall fordi jeg har drevet med skriving de siste tre årene. Jeg drev med ridning i syv år og sluttet med det for tre år siden, men jeg vil gjerne ta det opp igjen og kom over Hurdal Verk. Har noen erfaringer derfra, enten fra skolen eller fra hastelinje, eller vært i en lignende situasjon?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har veldig god erfaring med Hurdal Verk fhs. Datteren min gikk ikke på hestesport, men alle linjer virker helt supre. Det er et supergodt miljø på alle måter, de har supre turer man kan dra på. Hun lengtet tilbake i alle skoleferier. Anbefales på det varmeste.

• Liker 1
Skrevet
Norw02 skrev (På 23.3.2025 den 19.48):

Vi har veldig god erfaring med Hurdal Verk fhs. Datteren min gikk ikke på hestesport, men alle linjer virker helt supre. Det er et supergodt miljø på alle måter, de har supre turer man kan dra på. Hun lengtet tilbake i alle skoleferier. Anbefales på det varmeste.

Så hyggelig å høre! Fikk du noe inntrykk om hvordan det at det er en kristen skole påvirker hverdagen? Er ikke kristen selv, men har ikke noe i mot kristne verdier😊

AnonymBruker
Skrevet

Mitt søsken gikk ikke hestesportlinjen, men råskinn. Trivdes utrolig godt, og fikk mange gode venner. Mitt søsken er ikke religiøs, men opplevde det som helt uproblematisk at skolen var kristen. :)

Anonymkode: 6d4d8...819

Skrevet
annabæxe skrev (På 27.3.2025 den 9.43):

Så hyggelig å høre! Fikk du noe inntrykk om hvordan det at det er en kristen skole påvirker hverdagen? Er ikke kristen selv, men har ikke noe i mot kristne verdier😊

Det er ikke noe tema i det hele tatt. De har et fag som heter "tro og liv", også er det vel en andakt i ny og ne. Alle kristne lovsangsmøter osv (søndag kveld) er helt frivillige. Datteren min har gått av og til fordi hun syns det er fin stemning og fin musikk. Men det legges ikke press på noen på noen som helst måte. Så det ville jeg ikke ofret en tanke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...