Gå til innhold

Kuttet daten vi skulle ha

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har dummet meg ut. Jeg går på et treningssenter som studentsamskipnaden har. En gutt på master er PT der og vi har flørta litt, og så spurte han om vi skulle gjøre noe en dag. Hadde sykt lyst til å date ham, å vi skulle helgen etter eller noe. Så var jeg der igjen og sto med ham, og så kyssa han meg og jeg svarte. Ingen var der så han tok hånda nedi og fingra meg våt mens vi klinte. Så spurte jeg om daten, men han svarte ikke ordentlig og senere ble det lunkent. Etterpå fikk jeg høre at han ikke gadd når det var så lett å få meg så nå ghoster han. Hva kan jeg gjøre for å rette opp?

Anonymkode: c0617...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sorry TS, men synes du skal glemme han. Du møtte en bad guy, de gjør som de vil, fordi de kan. Super attraktive unge menn som har knekt kvinnekoden har uendelig med valg. Han som du beskriver her, og som er modig nok til å gjøre det han gjør på et treningssenter, har tonnevis med selvtillit og vil aldri kunne bli en kjæreste.

Anonymkode: e18ef...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke mer å gjøre. Det er intet å rette opp annet enn ryggen og hodet. 

Hvis du følte dette gikk over dine grenser så lar du være å gjøre det igjen, setter grenser for deg selv som du er komfortabel med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...