Gratis Skrevet 16 timer siden #161 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Forsto du ikke hva jeg skrev? Trenger du det inn med t-skje? At du og andre menn skal få andre menn til å føle skam, fordi at de er 175 cm. Du burde virkelig skamme deg. ☺️ Men det er som jeg sa.. problemet i dag er at det er andre menn som virker som finner det morsomt å ødelegge for menn som skal finne seg kjæreste. Hvis du har vært gift i 35 år, så vil jeg tippe på at du er boomer og den generasjonen er full av giftige og dårlige holdninger. ☺️ Anonymkode: cf657...1af Hvordan er det å påføre andre menn skam når kvinner krysser av minimum høyde 190cm på en dating app, forklar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 15 timer siden #162 Del Skrevet 15 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så du bare spekulerer. Anonymkode: b85ca...fb8 Noe er spekulasjon,noe er fakta Endret 15 timer siden av norw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå