AnonymBruker Skrevet i går, 11:39 #21 Del Skrevet i går, 11:39 Det er jo derfor de er single; fordi de mangler sosiale evner. Anonymkode: b85ca...fb8 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet i går, 11:39 #22 Del Skrevet i går, 11:39 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Og du kommer ikke unna at kvinner lett kan få et barn ved hjelp av donorsperm. Menn er avhengig av at en kvinne bærer frem deres barn. Anonymkode: 35b7f...e48 Gjelder det "alle" kvinner? Er de fornøyd med donor sperm? Du ser for deg et samfunn med kun single kvinner? Ingen fedre? Wow! 😯 Jeg er dessuten klar over at menn har NULL rettigheter når en kvinne blir gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:39 #23 Del Skrevet i går, 11:39 Gratis skrev (Akkurat nå): LOL jeg har vært gift i 35 år. Jeg snakker generelt om menn vs kvinner som et svar til TS. Hvorfor gjør du det personlig? Du har vært gift i 35 år med en dame som er mye yngre enn deg? Jeg gjør det ikke personlig. DU angriper alle kvinner som ikke tilfredsstiller dine svært smale krav. Samtidig hevder du å være gift med en kvinne i 35 år, altså en gammel, ufruktbar kvinne, siden minstealderen for giftemål i Norge er 18 år (18+35 = 53 år, altså gammel og ufruktbar etter dine kriterier). Hvorfor tror du at dine jevnaldrende menn vil ha en slank 20-åring uten tatoveringer? Anonymkode: 35b7f...e48 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet i går, 11:39 #24 Del Skrevet i går, 11:39 (endret) Gratis skrev (Akkurat nå): Endret i går, 11:40 av Gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:40 #25 Del Skrevet i går, 11:40 Gratis skrev (Akkurat nå): Gjelder det "alle" kvinner? Er de fornøyd med donor sperm? Du ser for deg et samfunn med kun single kvinner? Ingen fedre? Wow! 😯 Jeg er dessuten klar over at menn har NULL rettigheter når en kvinne blir gravid! Jeg sier at menn ikke er i posisjon til å kreve at kvinner endrer seg slik og slik, under trusselen om at "kvinner blir ensomme og ulykkelige hvis de ikke endrer seg". Kvinner er ikke redskaper for å tilfredsstille menn. De har sine egne ønsker, preferanser og liv. Anonymkode: 35b7f...e48 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:41 #26 Del Skrevet i går, 11:41 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vel ikke helt sånn, de mener samfunnet/kultur har gitt kvinner for mye frihet. Anonymkode: 000ab...aab Det er jo enda mye verre... Anonymkode: b85ca...fb8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet i går, 11:43 #27 Del Skrevet i går, 11:43 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har vært gift i 35 år med en dame som er mye yngre enn deg? Jeg gjør det ikke personlig. DU angriper alle kvinner som ikke tilfredsstiller dine svært smale krav. Samtidig hevder du å være gift med en kvinne i 35 år, altså en gammel, ufruktbar kvinne, siden minstealderen for giftemål i Norge er 18 år (18+35 = 53 år, altså gammel og ufruktbar etter dine kriterier). Hvorfor tror du at dine jevnaldrende menn vil ha en slank 20-åring uten tatoveringer? Anonymkode: 35b7f...e48 Hva er du sier, hvordan er det ikke personlig når du direkte forteller om ditt liv, hva er det jeg diskuterer med? Alt annet du skriver er 100% feil, jeg stopper her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:44 #28 Del Skrevet i går, 11:44 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tror nok det bunner i en dyp frustrasjon og forvirring over hva kvinner sier de vil ha, og hva de opplever at kvinner vil ha. Singel menn betyr single kvinner, og den som ikke er åpen for å tilnærme seg den andre vil forbli singel - damer som menn. Et enkelt eksempel (som det forøvrig finnes utallige av) er kvinners shit testing. Noe som er veldig forvirrende, fordi på den ene siden skal en mann trekke seg høflig tilbake når en dame viser at hun ikke er interessert - noe en shit test signaliserer. Samtidig er dette en test for å se hvordan mannen takler motstand, hvor trygg og selvsikker han er. Men her risikerer han altså å få et rykte på seg som en creep (som er det verste han kan bli oppfattet som), om han tar signalet som en shit test når det egentlig er en avvisning. Eller han blir ansett som en usikker og ikke en «ekte» mann, om han anser en shit test som en avvisning. Altså, bør begge kjønn bli flinkere med å forstå hverandre. Og samtidig bli flinkere med signalene som sendes, tydeligere. Men slike diskusjoner som er og har vært her inne ender som regel i en skyttergravs»krig» hvor begge står fast på at det er den andre som må endre seg, den andre som må bli bedre, den andre som ikke forstår. Kvinner som menn Anonymkode: 04a91...d68 Her var det mange nye begreper! Og mye høres ut som rar manipulasjon og mind games. At dere orker. Anonymkode: 12837...5c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:45 #29 Del Skrevet i går, 11:45 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her var det mange nye begreper! Og mye høres ut som rar manipulasjon og mind games. At dere orker. Anonymkode: 12837...5c2 Vær snill og utdyp Anonymkode: 04a91...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet i går, 11:46 #30 Del Skrevet i går, 11:46 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg sier at menn ikke er i posisjon til å kreve at kvinner endrer seg slik og slik, under trusselen om at "kvinner blir ensomme og ulykkelige hvis de ikke endrer seg". Kvinner er ikke redskaper for å tilfredsstille menn. De har sine egne ønsker, preferanser og liv. Anonymkode: 35b7f...e48 Alle må leve livene slik de vil, ingen problemer med dette, men TS slenger ut masse påstander om menn som i beste tilfelle kun er tull! Selvinnsikt går begge veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:46 #31 Del Skrevet i går, 11:46 Jeg tror forøvrig det gjelder både kvinner og menn. De vil ha en best mulig partner, men ser ofte ikke dette ønsket i lys av sine egne partner-egenskaper. Og forsøk på å forbedre disse hvis man ønsker å bedre sjansene til å nå målet. Anonymkode: 12837...5c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet i går, 11:48 #32 Del Skrevet i går, 11:48 Gratis skrev (26 minutter siden): Du kommer likevel ikke unna at det er unge gutter som er fremtidens fedre. Som, hvis de ikke møter noen ute i det virkelige liv, blir "tvunget" til å pumpe jern, ta proffe bilder med moteriktige klær for å få oppmerksomhet blant unge kvinner på datingapper. Jeg ser guttene som får oppmerksomhet fra mine 2 døtre. Det er alt annet en de som «pumper jern» og har dyre merkeklær. Og mine døtre er hverken rare eller sære. Jeg vil hevde de er svært representable for «jenter flest». Jeg hører også hvordan disse unge damene omtaler gutter som prøver hardt. De omtales som «playere» «fuckboys» «ikke ha rizz» «usikre som tror de er deilige» etc. Det du skriver om å «pumpe jern» og flashe dyre merkeklær, tror jeg er Nettop fellen mange unge gutter går i. De tror det er veien å gå for å fange jenter sin oppmerksomhet. Verden er veldig mye mer en «de mest populære guttene på Tinder». Problemet er at disse guttene ikke hører eller ikke vil høre på hva jentene selv sier. De hører på og ser til en marginal gruppe gutter med mye penger og muskler og tror det er nøkkelen og veien å gå. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:49 #33 Del Skrevet i går, 11:49 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vær snill og utdyp Anonymkode: 04a91...d68 Shit test? Er det en ordentlig og anerkjent ting? Og man tester menn om de klarer å skille på en real shit test og vanlig avvisning? Dette er jo bare merkelig. Anonymkode: 12837...5c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet i går, 11:51 #34 Del Skrevet i går, 11:51 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det blir noe ulogisk over det hele. Menn på forum og i kommentarfeltet på Facebook som skriver at tatoveringer på damer er rødt flagg, at de helst vil ha ei jomfru, at de helst vil ha yngre damer, at de ikke vil ha overvektige osv. De syter og klager over at så mange damer er overvektige, så mange damer har tatoveringer, så mange damer har flere enn 1-2 partnere fra før, og mener at damene må endre seg - de kan slanke seg, la være å ta tatovering og leve i sølibat. Hvorfor er det damene som må endre seg, når det er menn som ikke får napp? De ønsker altså at damene endrer seg for å tilpasse seg deres krav, ikke at de revurderer kravene sine for å få seg ei dame. Man kan jo trekke en parallell til for eksempel biler. Hvis man ønsker seg en 7-seter elektrisk bil med hengerfeste og lett egenvekt, må man mest sannsynlig opp i 800 000-1 000 000. Men de har ikke råd til det. De kan gjerne få seg en 5-seter, som er tung og uten hengerfeste til 400 000. Det har de råd til. For å få råd til drømmebilen, må de gå kraftig opp i lønn/ta mer utdanning/vinne i lotto osv. Men de vil det ikke. De vil at bilprodusentene skal skru ned prisen på drømmebilen, slik at de får råd til det, eller at produsentene av de tunge 5-setere oppgraderer bilene sine uten tillegg i pris. Hva tenker dere? Anonymkode: 35b7f...e48 Damer sier det samme, så det er like ille andre veien. Begge parter må tilpasse seg hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet i går, 11:51 #35 Del Skrevet i går, 11:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir noe ulogisk over det hele. Menn på forum og i kommentarfeltet på Facebook som skriver at tatoveringer på damer er rødt flagg, at de helst vil ha ei jomfru, at de helst vil ha yngre damer, at de ikke vil ha overvektige osv. De syter og klager over at så mange damer er overvektige, så mange damer har tatoveringer, så mange damer har flere enn 1-2 partnere fra før, og mener at damene må endre seg - de kan slanke seg, la være å ta tatovering og leve i sølibat. Hvorfor er det damene som må endre seg, når det er menn som ikke får napp? De ønsker altså at damene endrer seg for å tilpasse seg deres krav, ikke at de revurderer kravene sine for å få seg ei dame. Man kan jo trekke en parallell til for eksempel biler. Hvis man ønsker seg en 7-seter elektrisk bil med hengerfeste og lett egenvekt, må man mest sannsynlig opp i 800 000-1 000 000. Men de har ikke råd til det. De kan gjerne få seg en 5-seter, som er tung og uten hengerfeste til 400 000. Det har de råd til. For å få råd til drømmebilen, må de gå kraftig opp i lønn/ta mer utdanning/vinne i lotto osv. Men de vil det ikke. De vil at bilprodusentene skal skru ned prisen på drømmebilen, slik at de får råd til det, eller at produsentene av de tunge 5-setere oppgraderer bilene sine uten tillegg i pris. Hva tenker dere? Anonymkode: 35b7f...e48 Det er en reaksjon på at kvinner har i større og større grad begynt å fronte "kravlister" og red flaggs på menn! Vi ser Tik Toks og instagram postinger om at man ikke skal "ta til takke" og at man "er verdt det". Samtidig fokuserer man på at man ikke selv skal endre seg, eller ha noe av verdi å tilby. Og det er ut av dette har oppstått. For menn og kvinner som ser etter en partner på eget nivå, og med en fokus på en emosjonell tilknytning, er dette bare støy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet i går, 11:52 #36 Del Skrevet i går, 11:52 Trolltunge skrev (28 minutter siden): For mye frihet?????? Hva er for mye frihet? Hvordan kan man få for mye frihet? Er man ikke enten ikke- fri eller fri? Hvorfor skulle kvinner være ikke- fri? På generelt grunnlag kan mennesker absolutt ha for mye frihet. Det er bevist gang på gang at anarkisme ikke fungerer, da noen alltid vil forsøke å skape grenser for andre. Dette er likevel universelt for begge kjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet i går, 11:54 #37 Del Skrevet i går, 11:54 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Shit test? Er det en ordentlig og anerkjent ting? Og man tester menn om de klarer å skille på en real shit test og vanlig avvisning? Dette er jo bare merkelig. Anonymkode: 12837...5c2 Jeg er 35, og har aldri hørt begrepet "shit testing" før i dag. Fenomenet du beskriver har alltid vært der, men begrepet er nokså nytt i Norge vil jeg si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:55 #38 Del Skrevet i går, 11:55 Gratis skrev (11 minutter siden): Hva er du sier, hvordan er det ikke personlig når du direkte forteller om ditt liv, hva er det jeg diskuterer med? Alt annet du skriver er 100% feil, jeg stopper her! Hva som er feil? At minstealderen for ekteskap i Norge er 18 år, og at 18 + 35 blir 53? Anonymkode: 35b7f...e48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet i går, 11:55 #39 Del Skrevet i går, 11:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det blir noe ulogisk over det hele. Menn på forum og i kommentarfeltet på Facebook som skriver at tatoveringer på damer er rødt flagg, at de helst vil ha ei jomfru, at de helst vil ha yngre damer, at de ikke vil ha overvektige osv. De syter og klager over at så mange damer er overvektige, så mange damer har tatoveringer, så mange damer har flere enn 1-2 partnere fra før, og mener at damene må endre seg - de kan slanke seg, la være å ta tatovering og leve i sølibat. Hvorfor er det damene som må endre seg, når det er menn som ikke får napp? De ønsker altså at damene endrer seg for å tilpasse seg deres krav, ikke at de revurderer kravene sine for å få seg ei dame. Man kan jo trekke en parallell til for eksempel biler. Hvis man ønsker seg en 7-seter elektrisk bil med hengerfeste og lett egenvekt, må man mest sannsynlig opp i 800 000-1 000 000. Men de har ikke råd til det. De kan gjerne få seg en 5-seter, som er tung og uten hengerfeste til 400 000. Det har de råd til. For å få råd til drømmebilen, må de gå kraftig opp i lønn/ta mer utdanning/vinne i lotto osv. Men de vil det ikke. De vil at bilprodusentene skal skru ned prisen på drømmebilen, slik at de får råd til det, eller at produsentene av de tunge 5-setere oppgraderer bilene sine uten tillegg i pris. Hva tenker dere? Anonymkode: 35b7f...e48 Jeg tenker at noen har damedrag og andre har ikke det. De som har damedrag kan selvfølgelig velge å ha krav og ikke bli foruten og de andre kan velge å ha krav og bli foruten eller ikke ha krav og bli foruten. Andelen som blir foruten er vel nå stigende etter det jeg forstår. Det har alltid vært en andel som har blitt foruten. Jeg undrer meg om kravet til menn har blitt høyere eller om mennene har blitt dårligere? Så kan en gjøre et godt kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:55 #40 Del Skrevet i går, 11:55 Druid skrev (3 minutter siden): Det er en reaksjon på at kvinner har i større og større grad begynt å fronte "kravlister" og red flaggs på menn! Vi ser Tik Toks og instagram postinger om at man ikke skal "ta til takke" og at man "er verdt det". Samtidig fokuserer man på at man ikke selv skal endre seg, eller ha noe av verdi å tilby. Og det er ut av dette har oppstått. For menn og kvinner som ser etter en partner på eget nivå, og med en fokus på en emosjonell tilknytning, er dette bare støy. Bare fordi man ikke ønsker seg en mann som er voldelig, kontrollerende, utro osv, betyr det ikke at det skal få en "motreaksjon" som går på utseendet. Anonymkode: 35b7f...e48 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå