AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #981 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Er det noen med enkeltmannsforetak som har fått skattepengene på konto? Anonymkode: c83e1...3c3 Neppe. Anonymkode: ef929...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #982 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noen med enkeltmannsforetak som har fått skattepengene på konto? Anonymkode: c83e1...3c3 De begynte med oppgjøret til disse i april, så neppe noen som har fått enda. Første mulighet er onsdag neste uke. I fjor fikk jeg utbetalt 10.04 (jeg har ENK). Anonymkode: 75488...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #983 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De begynte med oppgjøret til disse i april, så neppe noen som har fått enda. Første mulighet er onsdag neste uke. I fjor fikk jeg utbetalt 10.04 (jeg har ENK). Anonymkode: 75488...e6c Takk for svar 😊 Anonymkode: c83e1...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #984 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): De begynte med oppgjøret til disse i april, så neppe noen som har fått enda. Første mulighet er onsdag neste uke. I fjor fikk jeg utbetalt 10.04 (jeg har ENK). Anonymkode: 75488...e6c Samme her. Anonymkode: b82e9...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå