AnonymBruker Skrevet i går, 17:43 #941 Del Skrevet i går, 17:43 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Glemt deg? Alle får innen fredag. Anonymkode: 46d75...f9f Ja, haha, Skatteetaten glemmer INGEN! Anonymkode: 249aa...f36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:22 #942 Del Skrevet i går, 19:22 Den kom helt på slutten av dagen i dag. Varsel på Mail . Ikke mye å rope hurra for nei. Liten baksmell . Nå må jeg se om jeg kan prøve å skrive av noe. Anonymkode: 4f539...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #943 Del Skrevet 17 timer siden Juhu penger på konto. Anonymkode: d4ac2...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #944 Del Skrevet 16 timer siden Står at pengene skal utbetales i dag inne på mine utbetalinger. Ingen penger er kommer inn på konto 🤨 Anonymkode: d7ea7...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #945 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Står at pengene skal utbetales i dag inne på mine utbetalinger. Ingen penger er kommer inn på konto 🤨 Anonymkode: d7ea7...78f Herlighet.. klokka er ikke bikket 8.30 engang. Det er flere bankoverføringer gjennom en dag. Anonymkode: 8adfd...d1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #946 Del Skrevet 16 timer siden Jeg fikk skattemeldingen igår og leverte uten endringer med en gang. Når jeg trykker på "når kommer skatteoppgjøret" så står det "du har ikke levert skattemeldingen enda". Det står sist levert 1/4-25 når jeg trykker meg inn på skattemeldingen, og jeg har fått kvittering for innsendt skattemelding på altinn. Hvorfor står det at jeg ikke har levert den enda da? Ligger feilen hos meg, eller hos dem? Anonymkode: 5f67f...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #947 Del Skrevet 15 timer siden Fikk beskjed om at skatteoppgjøret er klart nå. Så da kommer det vel penger om noen dager da. Anonymkode: 5f648...1fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #948 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg fikk skattemeldingen igår og leverte uten endringer med en gang. Når jeg trykker på "når kommer skatteoppgjøret" så står det "du har ikke levert skattemeldingen enda". Det står sist levert 1/4-25 når jeg trykker meg inn på skattemeldingen, og jeg har fått kvittering for innsendt skattemelding på altinn. Hvorfor står det at jeg ikke har levert den enda da? Ligger feilen hos meg, eller hos dem? Anonymkode: 5f67f...2e2 Du må gi det en dag. Sto sånn hos meg også ca et døgn. Anonymkode: 80c53...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #949 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du må gi det en dag. Sto sånn hos meg også ca et døgn. Anonymkode: 80c53...cc2 Okei. Takk for svar 😊 Anonymkode: 5f67f...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MisterXS Skrevet 11 timer siden #950 Del Skrevet 11 timer siden Utbetaling i dag 🍻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #951 Del Skrevet 11 timer siden Fikk melding i går. Var ganske sikker på at jeg skulle få litt penger tilbake slik jeg fikk året før. Isteden for fikk jeg hele 9000 kr i restskatt! Skjønner ikke at det skal være så stor forskjell fra år til år med samme skattetabell og ingen endringer i skatt/formue. Veldig skuffet... Anonymkode: 7736f...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 10 timer siden #952 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Fikk melding i går. Var ganske sikker på at jeg skulle få litt penger tilbake slik jeg fikk året før. Isteden for fikk jeg hele 9000 kr i restskatt! Skjønner ikke at det skal være så stor forskjell fra år til år med samme skattetabell og ingen endringer i skatt/formue. Veldig skuffet... Anonymkode: 7736f...fa9 Har du sett over alle tall og gransket de da på skattemeldingen du har fått? Den er ikke garantert riktig utfylt. Du har sannsynligvis ikke oppdatert skattekortet ditt riktig i begynnelsen av 2024, noe man bør gjøre hvert år for å sikre at det blir trukket korrekt skatt. Eller den skatten man vil ha trukket da, noen ønsker jo å trekke mer enn de må for en slags "tvungen sparing" som de ikke kan røre før året etter. Jeg finregnet på alle tall (jeg har inntekt fra fire kilder + utgifter til boliglånsrenter) og la inn dette på skattekortet den 1/1-24. Resultatet i år? Jeg gikk 20 kr i pluss Det vil si så godt som i null. Perfekt. Anbefaler deg å se over skattekortet ditt nå, at alt er riktig og ev korrigere. For ellers kan det bli baksmell neste år også. Det er fullt mulig å korrigere skattekortet mange ganger i løpet av ett inntektsår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #953 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fikk beskjed om at skatteoppgjøret er klart nå. Så da kommer det vel penger om noen dager da. Anonymkode: 5f648...1fe At skatteoppgjøret ditt er klart, betyr ikke at overføringen skjer med en gang. Det kan ta alt fra 1 uke til flere mnd. Anonymkode: 46d75...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #954 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At skatteoppgjøret ditt er klart, betyr ikke at overføringen skjer med en gang. Det kan ta alt fra 1 uke til flere mnd. Anonymkode: 46d75...f9f Nei, det er nok skattemeldingen du tenker på. Anonymkode: 80c53...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #955 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, det er nok skattemeldingen du tenker på. Anonymkode: 80c53...cc2 Åja, du har rett Anonymkode: 46d75...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Note92 Skrevet 6 timer siden #956 Del Skrevet 6 timer siden Flere som enda ikke har mottatt meldinga? Blir sprø. Ekstremt sent i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6 timer siden #957 Del Skrevet 6 timer siden Note92 skrev (3 minutter siden): Flere som enda ikke har mottatt meldinga? Blir sprø. Ekstremt sent i år! Du får den i morgen, da. Siste dagen. De sender jo ikke ut på fredager (har ikke gjort det hittil i alle fall) Forventer du penger til gode? Eller ingen anelse? Jeg fikk i går. Aldri fått så sent før. Eller, aldri og aldri, jeg kan ikke huske å ha måttet vente til siste uka før i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #958 Del Skrevet 6 timer siden Note92 skrev (8 minutter siden): Flere som enda ikke har mottatt meldinga? Blir sprø. Ekstremt sent i år! Ikke fått Anonymkode: 79737...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Note92 Skrevet 6 timer siden #959 Del Skrevet 6 timer siden Million skrev (6 minutter siden): Du får den i morgen, da. Siste dagen. De sender jo ikke ut på fredager (har ikke gjort det hittil i alle fall) Forventer du penger til gode? Eller ingen anelse? Jeg fikk i går. Aldri fått så sent før. Eller, aldri og aldri, jeg kan ikke huske å ha måttet vente til siste uka før i alle fall. Har bestandig fått tidlig eller uke 2, aldri(!) så sent som dette. Er usikker, tror jeg skal få noe tilbake men ikke så altfor mye. Samtidig tenkte jeg det samme i fjor og fikk ganske greit tilbake, men i fare for å djize den så sier jeg ikke ja til det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #960 Del Skrevet 6 timer siden Jeg fikk og leverte skattemeldingen før helgen. Så i morges at pengene var kommet på konto, men skatteoppgjøret dukket ikke opp på skatteetaten før senere på dagen. Da fikk jeg også varsel på mail. Anonymkode: 4eaef...1d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå