Gå til innhold

Skattemeldingen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fikk min 17. mars. Har du sjekket altinn sånn for sikkerhets skyld?

Anonymkode: 6e67e...343

Innom å ser ofte.

Anonymkode: 085a0...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner flere som fikk i går , mens jeg fikk min 14.mars tror jeg det var. Og de jeg nevner som fikk igår bor i forskjellige kommuner, bl.a Oslo. 

Men kjenner fortsatt noen som ikke har fått. Den kan komme helt frem til 04.april. 

Anonymkode: 538fa...b37

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min for 1 time siden, men syntes det tok lang tid i år 🫠

Anonymkode: cb89b...aa5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg kjenner flere som fikk i går , mens jeg fikk min 14.mars tror jeg det var. Og de jeg nevner som fikk igår bor i forskjellige kommuner, bl.a Oslo. 

Men kjenner fortsatt noen som ikke har fått. Den kan komme helt frem til 04.april. 

Anonymkode: 538fa...b37

Takk bor i Østfold får vente ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den nå.

Nok en gang klarte jeg å holde meg innenfor 1000 kroner av det faktiske tallet. Veldig fornøyd med det.  Jeg liker å være så nøyaktig som mulig.

Baksmell på 350 kroner. :) 

Anonymkode: b0e8a...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt ikke fått her, takk gud for at det var feilmelding på skatte etaten i dag. ble bekymret. 

Anonymkode: 04021...238

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått skattemeldingen nå! :D 

Den var ikke der tidligere i morges, men nå klokka ti over halv tolv var den på plass. Ser ut til at jeg nesten  går i null (lite tilgodebeløp bare). Akkurat som beregnet. Liten feil som jeg rettet, men går nesten i null fremdeles. Faktisk så nærme null, at skatteetaten ikke utbetaler noe fordi det etter rettelsen blir under 100.

Jeg sier meg fornøyd! 

PS! Jeg fikk email også, datert klokken 11.39.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn apropos dette med å få mail/SMS om at skattemeldingen er klar. Jeg har for første gang i historien fått mail om denne nå nettopp 😅

Har aldri noensinne fått verken mail eller SMS og ja, jeg har trippel og kvadruppeltsjekket at kontaktopplysningene mine har vært riktige hvert år så nå må jeg innrømme jeg flira.

Endret av minienthe
Tasteleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minienthe skrev (12 minutter siden):

Sånn apropos dette med å få mail/SMS om at skattemeldingen er klar. Jeg har for første gang i historien fått mail om denne nå nettopp 😅

Har aldri noensinne fått verken mail eller SMS og ja, jeg har trippel og kvadruppeltsjekket at kontaktopplysningene mine har vært riktige hvert år så nå må jeg innrømme jeg flira.

Jeg fikk også mail nå nettopp, og har også opplevd ustabilitet tidligere år. Noen ganger har jeg fått mail, andre år ingen. Noen år har jeg sjekket og der ligger skatten så kommer mailen en dag og to etterpå.

Veldig glad at det bare var en feil, tilfeldigvis på 1 april. For jeg sank lang ned med tanke på alle opplysninger jeg skulle måtte samle inn plutselig. Noen ting er jo greit nok som banken og fra arbeidsplassen. Men alt om bolig, bil, pensjon, og alt som følger med i tillegg… det var noen lange morgentimer i dag!  

Anonymkode: cfb1e...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

minienthe skrev (12 minutter siden):

Jeg fikk også mail nå nettopp, og har også opplevd ustabilitet tidligere år. Noen ganger har jeg fått mail, andre år ingen. Noen år har jeg sjekket og der ligger skatten så kommer mailen en dag og to etterpå.

Veldig glad at det bare var en feil, tilfeldigvis på 1 april. For jeg sank lang ned med tanke på alle opplysninger jeg skulle måtte samle inn plutselig. Noen ting er jo greit nok som banken og fra arbeidsplassen. Men alt om bolig, bil, pensjon, og alt som følger med i tillegg… det var noen lange morgentimer i dag!  

Anonymkode: cfb1e...f0f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken mannen min eller sønnen min fikk beskjed om at skatte meldingene deres var klare. 

Anonymkode: 249aa...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hverken mannen min eller sønnen min fikk beskjed om at skatte meldingene deres var klare. 

Beklager orddelingsfeil, autocorrect!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om jeg har spurt tidligere i tråden, men har noen av dere som ikke får mail gmail? De har blitt i overkant ivrige på å slette e-poster som spam, uten at de en gang havner i spamfilteret. 

Anonymkode: f29e7...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for laget. da har jeg fått tilbake! ingen melding  i mail /spam. 

Anonymkode: 04021...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (2 timer siden):

Jeg har fått skattemeldingen nå! :D 

Den var ikke der tidligere i morges, men nå klokka ti over halv tolv var den på plass. Ser ut til at jeg nesten  går i null (lite tilgodebeløp bare). Akkurat som beregnet. Liten feil som jeg rettet, men går nesten i null fremdeles. Faktisk så nærme null, at skatteetaten ikke utbetaler noe fordi det etter rettelsen blir under 100.

Jeg sier meg fornøyd! 

PS! Jeg fikk email også, datert klokken 11.39.

Jeg også! Fikk mail kl 12:12 😊 Jeg får tilbake litt, så da er det bare å lure på når det vil dukke opp. Om en uke, eller noen måneder, 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (1 minutt siden):

Jeg også! Fikk mail kl 12:12 😊 Jeg får tilbake litt, så da er det bare å lure på når det vil dukke opp. Om en uke, eller noen måneder, 

Endelig ble det vår tur i alle fall! 😄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fremdeles ikke fått. Lurer på om de har glemt meg i år, men det er forsåvidt greit siden jeg ligger an til å få restskatt 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bør også i Østfold. Fikk i går. 

Anonymkode: d0417...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg bor i Østfold, fikk i går. 

Anonymkode: 319f8...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alversjakke77 skrev (3 timer siden):

Jeg har fremdeles ikke fått. Lurer på om de har glemt meg i år, men det er forsåvidt greit siden jeg ligger an til å få restskatt 😪

Glemt deg? Alle får innen fredag. 

Anonymkode: 46d75...f9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...