AnonymBruker Skrevet 1. april #881 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ts her. Jeg fikk skattemeldingen sist torsdag, og de ligger under krav og betalinger, men det står ikke noe dato om når de kommer. Jeg trodde når de sto der, at pengene var på vei, men som sagt det er ikke kommet noen dato ennå, så da kan jeg ikke regne med at de kommer nå på onsdag?🙈 Anonymkode: d3976...10c Står den utbetalt og til kontonummer? Det gjør det på min og at det utbetales 2 april. Anonymkode: 847b4...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #882 Del Skrevet 1. april Hjelp! Jeg har hatt samme jobb siden 2017, endret stilling i firmaet, men vært samme sted i 8 år. Jeg betaler jo skatt, har skattekort. Men når når jeg logget inn står det: «Du har ingen skattemelding for 2024. Vi har ikke laget en ferdig forhåndsutfylt skattemelding for deg» Er dette en spøk? Aprilsnarr, for jeg ler ikke, sitter her å gråter. Jeg hadde en uggen følelse når det tok så lang tid. Men fristen er jo heller ikke ute enda. Har noen andre fått en slik melding? Den var der ikke gi går, men så den nå i dag tidlig. Det står noe om at jeg kan fylle ur selv, men hvordan i all verden skal jeg vite alle oppkysningene selv 😭😭😭😭 Anonymkode: cfb1e...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #883 Del Skrevet 1. april Hjelp! Jeg har hatt samme jobb siden 2017, endret stilling i firmaet, men vært samme sted i 8 år. Jeg betaler jo skatt, har skattekort. Men når når jeg logget inn står det: «Du har ingen skattemelding for 2024. Vi har ikke laget en ferdig forhåndsutfylt skattemelding for deg» Er dette en spøk? Aprilsnarr, for jeg ler ikke, sitter her å gråter. Jeg hadde en uggen følelse når det tok så lang tid. Men fristen er jo heller ikke ute enda. Har noen andre fått en slik melding? Den var der ikke gi går, men så den nå i dag tidlig. Det står noe om at jeg kan fylle ur selv, men hvordan i all verden skal jeg vite alle oppkysningene selv 😭😭😭😭 Anonymkode: cfb1e...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ohnonotagain Skrevet 1. april #884 Del Skrevet 1. april Jeg har fått samme mld, skjønner ingenting. Ekstra frustrerende når jeg er gift og andre halvdel fikk for 2 uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #885 Del Skrevet 1. april Ohnonotagain skrev (3 minutter siden): Jeg har fått samme mld, skjønner ingenting. Ekstra frustrerende når jeg er gift og andre halvdel fikk for 2 uker siden. Ser det er noen på reddit også som skriver at de har fått samme melding. Kan vi håpe på en bug i systemet? For jeg kjenner meg helt … lost for mangel på bedre ord. Da må jo jeg samle sammen plutselig årsoppgaver fra diverse. Jeg husker jo ikke helt hvor jeg en gang la årsoppgave for leiligheten fra Bate 😫 Jeg har aldri hatt skattemeldingen før de endret systemet til ferdig utfylt, så jeg har jo aldri gjort dette manuelt før. Blir å slå på tråden 09.00, og sikker måtte stå i telefonkø for det kanskje er mange som har samme problem, håper jeg 🤞🏻 Anonymkode: cfb1e...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #886 Del Skrevet 1. april Jeg har fått samme melding, og de tidligere dagene har det stått at den ikke var klar. Får virkelig håpe det er en feil eller en «morsom» spøk fra Skatteetaten på 1.april 🫠 Anonymkode: ebf78...e61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #887 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har fått samme melding, og de tidligere dagene har det stått at den ikke var klar. Får virkelig håpe det er en feil eller en «morsom» spøk fra Skatteetaten på 1.april 🫠 Anonymkode: ebf78...e61 Morsomt blir det når de får mange telefoner fra fortvilte folk klokken 09.00… Men virkelig håper jeg det er en aprilsnarr for de av oss som går inn og sjekker uten å ha fått mail. Men fy søren for et dårlig påfunn om det skulle stemme! 🤬 Anonymkode: cfb1e...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #888 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Morsomt blir det når de får mange telefoner fra fortvilte folk klokken 09.00… Men virkelig håper jeg det er en aprilsnarr for de av oss som går inn og sjekker uten å ha fått mail. Men fy søren for et dårlig påfunn om det skulle stemme! 🤬 Anonymkode: cfb1e...f0f De kunne isåfall sendt ut dette til oss først da, når de begynte å sende ut, så vi hadde god tid til å finne all informasjonen man må legge inn. Og man hadde sluppet å vente i flere uker og så få den beskjeden. Kjenner jeg er forbanna 🤬 Anonymkode: ebf78...e61 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #889 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De kunne isåfall sendt ut dette til oss først da, når de begynte å sende ut, så vi hadde god tid til å finne all informasjonen man må legge inn. Og man hadde sluppet å vente i flere uker og så få den beskjeden. Kjenner jeg er forbanna 🤬 Anonymkode: ebf78...e61 Jeg sitter på jobb og har ikke tid til å få gjort noe nå, og har ikke alle opplysningene. Men lurer jo på hva som skjer om jeg hadde klikket meg videre: Skattemeldingen for deg som ikke har mottatt forhåndsutfylt skattemelding. Håper jo at «Aprilssnarr» dukker opp da, men ja har ikke tid til å begynne på å fylle ut noe akkurat nå, på mobilen på jobb. Men blir en telefon til skatteetaten klokken 9 når de åpner om det ikke dukker opp noe i VG ol før den tid. Anonymkode: cfb1e...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #890 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har fortsatt ikke fått den🤯 Anonymkode: cd0da...5aa Ikke jeg heller. Kjedelig å være i siste pulje… Anonymkode: 91958...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #891 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Morsomt blir det når de får mange telefoner fra fortvilte folk klokken 09.00… Men virkelig håper jeg det er en aprilsnarr for de av oss som går inn og sjekker uten å ha fått mail. Men fy søren for et dårlig påfunn om det skulle stemme! 🤬 Anonymkode: cfb1e...f0f Det er selvsagt tull. Har sjekket alle dager. Denne meldingen kom i dag og det virker som alle har fått den. Morsomt faktisk 😁 Anonymkode: 91958...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djupsen Skrevet 1. april #892 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg har fått samme melding, og de tidligere dagene har det stått at den ikke var klar. Får virkelig håpe det er en feil eller en «morsom» spøk fra Skatteetaten på 1.april 🫠 Anonymkode: ebf78...e61 Garantert bug. Jeg har samme meldingen. Folk må bare ha litt is i magen, er ikke rart det er køer så det griner etter da folk får panikk og skal ringe inn med en gang ting oppstår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #893 Del Skrevet 1. april Jeg har også fått samme beskjed om at det ikke er laget en forhåndsutfylt melding til meg, og jeg antar at det er et forsøk på humor. Hvis det stemmer synes jeg det er ekstremt usmakelig, og langt utover hva som er ok av staten å gjøre. Det sitter mange engstelige mennesker i Norge i dag som må snu på hver krone og som bekymrer seg for økonomien. Å tulle med menneskers økonomi er virkelig ugreit. Anonymkode: b6d12...0a0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #894 Del Skrevet 1. april Djupsen skrev (9 minutter siden): Garantert bug. Jeg har samme meldingen. Folk må bare ha litt is i magen, er ikke rart det er køer så det griner etter da folk får panikk og skal ringe inn med en gang ting oppstår. Jeg synes de fortjener å bli nedring om dette faktisk er en aprilsnarr! Dette er en skikkelig dårlig en! Om det ikke står noe på vg ol. før klokken 09.00 så ringer jeg og da blir det hulkgråting i telefonen kjenner jeg meg riktig, for jeg er illsint og da blir det til at jeg gråter. De fortjener absolutt hver eneste telefon! Grunnen for det er jo alt arbeidet jeg plutselig må gjøre om dette stemmer! Anonymkode: cfb1e...f0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Note92 Skrevet 1. april #895 Del Skrevet 1. april Har fått samme melding her. Ren idioti!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dellen Skrevet 1. april #896 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (17 timer siden): Mannen min endret sin og la til kjøring. Min ble ikke endret. Begge leverte inn 20/03, men ikke fått utbetalt og ligger heller ikke til utbetaling. Så regner med at begge må vente pga endringen hans. Anonymkode: adee2...6e5 Är ju typiskt det, jag hade hoppats på att nån svarade att de fått pengarna fast den andra gjort ändringar på sin 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #897 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du kan få skattepengene før 1. juli. Vi kan dessverre ikke svare på akkurat når, men du får beskjed Betyr dette at pengene ikke kommer raskt? Hadde ingen endringer og leverte med en gang. Anonymkode: c8e0c...08e Jeg leverte forrige tirsdag, og nå står det under krav og utbetalinger at jeg får utbetalingen i morgen. Har du sjekket der? De fleste får det raskt, men noen ganger lar det vente på seg. Anonymkode: 4ad96...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #898 Del Skrevet 1. april Dere som har fått denne beskjeden om at dere ikke har en ferdig utfylt melding, har dere fått beskjed om at skattemeldingen er klar? Eller har dere bare logget dere inn for å sjekke? Hvis sistnevnte så kan det jo hende at den ikke er klar enda, en er på vei til å legges ut, og derfor får dere denne i mellomtiden? At det bare er litt bug, og at den plutselig ligger der om et par timer. Anonymkode: 4ad96...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #899 Del Skrevet 1. april Nå forsvant meldingen på skatteetaten, men nå står det ingenting der. Anonymkode: 0f9c2...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #900 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere som har fått denne beskjeden om at dere ikke har en ferdig utfylt melding, har dere fått beskjed om at skattemeldingen er klar? Eller har dere bare logget dere inn for å sjekke? Hvis sistnevnte så kan det jo hende at den ikke er klar enda, en er på vei til å legges ut, og derfor får dere denne i mellomtiden? At det bare er litt bug, og at den plutselig ligger der om et par timer. Anonymkode: 4ad96...524 Har ikke fått melding nei. Jeg logget meg inn pga. jeg andre år ikke har fått melding om at den er klar, men har logget inn og der lå den. Så da sjekker jeg daglig i tilfelle det skjer igjen at de ikke får til å sende ut noen mail/sms. Men dette har ikke stått der før, er jo det jeg reagerer på. Før har det stått at Skattemeldingen ikke er klar. Nå står det at jeg ikke har noen skattemelding for 2024. Jeg har jo søren meg betalt skatt i 8 år hos samme bedrift, og så nå skal det skje noe tull. De har all informasjon om arbeidsiver og det jeg har tjent. Så jeg skjønner ikke hva som er galt. Jeg vet at fristen ikke er ute, 4 april er på fredag. Men dette ser jo «ferdig», der alle andre får beskjed om tilgode eller ikke, står det nå at jeg ikke har skattemelding. En elendig spøk om det er det som er greia. Nedringt skal dem i det minste bli! 29 minutter til 09:00! Anonymkode: cfb1e...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå