Walterwhite Skrevet 5 timer siden #61 Del Skrevet 5 timer siden Million skrev (17 minutter siden): Er det i morgen, altså torsdag, at de begynner å sende ut den første puljen med skattemeldinger? Eller ikke sende ut, men legge ut på Skatteetaten.no? Får man varsel på sms eller email om at det er lagt ut? Det er i morgen de starter ja, men kan ta uker før du får din. Jeg får varsel på mail når det er klart. I fjor prøvde jeg å sjekke før jeg fikk varsel men var ingenting der før jeg fikk mailen så er bare å vente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #62 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er det jo ingen logikk i. Om du setter skattetrekket riktig så vil du jo kunne spare gjennom året i stedet for å vente på å få pengene dine tilbake. Anonymkode: 8d27b...b0f Dette er så forutsigbart, disse kommentarene som kommer år etter år. For min del betaler jeg gjerne noen kroner ekstra for å slippe stresset det koster meg å skulle ha stålkontroll på hvor mye skatt jeg skal sette til side. Betaler også villig enda noen kroner for å få igjen. Tvungen sparing er helt nydelig for meg, siden jeg ikke har 100% kontroll i livet, og prioriterer energien min på dagligdagse utfordringer. Anonymkode: d17ef...d7d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #63 Del Skrevet 5 timer siden I fjor fikk jeg på første dagen de sendte ut, fikk ikke noe mail. Pengene kom inn noen dager etterpå. Så satser på det samme i år 🙈 Men tror ikke jeg er like heldig i år egentlig. Anonymkode: 804ca...4ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #64 Del Skrevet 52 minutter siden Litt spent i år faktisk. Byttet jobb og endret inntekt i løpet av året i fjor. Hadde også gradert midlertidig uførepensjon deler av året. Håper jeg har beregnet riktig, og får igjen 10-20 000,- Fin sparemetode for meg faktisk! Anonymkode: 91958...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden #65 Del Skrevet 38 minutter siden For meg gjelder det hvor mye jeg får igjen. Det går rett til ferie. Jeg setter alt av fradrag til null og det er derfor jeg vet at jeg får igjen. Har direkte angst for baksmell etter at jeg fikk en drøy en for mange år siden. Måtte gjøre en avtale med skatteetaten om nedbetaling over ett år. Anonymkode: 9e49a...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå