Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (2 minutter siden):

Siden dette er en tråd om skattemeldingen er det selvsagt underforstått at det er dette vi snakker om  når man hevder at "skatteetaten har fri på fredager". Fri fra å sende ut skattemeldinger.

Nei. Jeg svarte på om skatteetaten har fri på fredager, og det har de selvsagt ikke. Andre i tråden påstår at de har "langhelg" osv. Bedre å svare på det som skrives, enn det man mener er underforstått. 

Anonymkode: f29e7...651

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Der kom skattemeldingen, nesten 48 000 i restskatt. :D

Anonymkode: f3161...164

Gratulerer! Digg med store, rentefrie lån!

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei. Jeg svarte på om skatteetaten har fri på fredager, og det har de selvsagt ikke. Andre i tråden påstår at de har "langhelg" osv. Bedre å svare på det som skrives, enn det man mener er underforstått. 

Dette er en tråd om skattemeldinger. Skatteetaten tar fri fra å sende ut skattemeldinger på fredager. Du hadde feil, og det er helt greit det.

Anonymkode: 06a38...1c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dette er en tråd om skattemeldinger. Skatteetaten tar fri fra å sende ut skattemeldinger på fredager. Du hadde feil, og det er helt greit det.

Tror du at de ansatte hos skatteetaten sitter og sender ut skattemeldinger? Utsending gjøres automatisk. Noen har laget et program. 

Anonymkode: 5cb7e...d89

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Tror du at de ansatte hos skatteetaten sitter og sender ut skattemeldinger? Utsending gjøres automatisk. Noen har laget et program. 

Anonymkode: 5cb7e...d89

Jeg tror ikke de ansatte sender ut manuelt nei. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da har de fri på onsdager også, ut fra linken over. Ergo ingen vits i å venet på onsdager

Anonymkode: 26c6e...777

Skrevet

Er det bare meg som ikke har fått 😪😪

AnonymBruker
Skrevet
agent skrev (43 minutter siden):

Nei, jeg har heller ikke fått :( Jeg får nok siste dagen :( 

Anonymkode: 1b2f3...3b5

AnonymBruker
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Ja. 

Anonymkode: d0417...ddb

• Liker 1
Skrevet

Jeg har heller ikke fått enda. Nå er jeg veldig utålmodig. Selv om jeg forventer å gå mer eller mindre i null.

AnonymBruker
Skrevet
Djækklåsst skrev (4 timer siden):

Gratulerer! Digg med store, rentefrie lån!

Ja, jeg hadde ikke søkt om lån engang og så fikk jeg det helt rentefritt, pengene har jeg så jeg fikk renter i banken. :)

Anonymkode: f3161...164

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tok ikke feil, skatteetaten har ikke fri på fredager. Det var dette jeg svarte på, ikke om de sender ut skattemeldinger eller ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter i spenning… Typisk nok ikke fått svar enda. Får jeg baksmell «dauer jeg» 🤯

Anonymkode: d189a...5b7

AnonymBruker
Skrevet

Fikk skattemeldingen tirsdag.

Til gode 5000kr. Leverte onsdag. I dag ser jeg at beløpet står inne på utbetaling på mine krav og betalinger. Det betyr kanskje at pengene kommer inn på konto over helgen det da 🙏🏻

Anonymkode: d7ea7...78f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 10.36):

Er det andre som er spente på årets skattemelding?

Jeg har vanligvis god kontroll, men i fjor byttet jeg jobb to ganger, samt hadde to jobber en periode, og det ble kluss med tabell- vs prosenttrekk i den ene stillingen, så brått har jeg ikke anelse på om jeg går i null, eller må betale eller får igjen. 

Men satser på at fjorårets boliglånsrente gjør at jeg ikke skylder mye skatt! 

Anonymkode: 07b49...ce9

Det er 29.03 nå og har ikke fått skattemeldingen og bare en uke igjen til alle skal ha fått den. Får bare vente i spenning....

Anonymkode: be633...8f1

Skrevet
agent skrev (20 timer siden):

Ikke jeg heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg levert! Det tok litt tid, jeg måtte bruke tid på å gjennomgå alt. Jeg har en ganske komplisert skattemelding, med mange ASKer i ulike banker, for ikke å snakke om krypto. 😵‍💫

Anonymkode: 249aa...f36

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som leverte den en av de første dagene, som ikke har fått den opp på mine krav og betalinger enda? 

Anonymkode: d17ef...d7d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Fikk skattemeldingen tirsdag.

Til gode 5000kr. Leverte onsdag. I dag ser jeg at beløpet står inne på utbetaling på mine krav og betalinger. Det betyr kanskje at pengene kommer inn på konto over helgen det da 🙏🏻

Anonymkode: d7ea7...78f

Samme her, håper de kommer over helgen😊

Anonymkode: 4ad96...524

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det noen som leverte den en av de første dagene, som ikke har fått den opp på mine krav og betalinger enda? 

Anonymkode: d17ef...d7d

Ja, kan da gå helt til november før de dukker opp der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...